Kirpparimyyntiä
Meillä oli rahasta tosi tiukkaa, kun tuli paljon yllättäviä menoja samaan aikaan.
Tuskailin hetken rahattomuutta ja tartuin sitten kameraan ja aloin kuvaamaan tavaraa myyntiä varten. Nyt kuukauden sisällä tehnyt melkein tonnin tilin ja saanut samalla kaappeja ja varastoja tyhjäksi. Pakko sanoa, että olen todella yllättynyt miten helppoa pikeastaan olikin saada lisätuloja.
Helpottunut, kun sai leivän päälle muutakin kuin ylähuulen :)
Kommentit (5)
Sama juttu. Olen ollut todella laiska tuon myymisen kanssa, mutta nyt kyllä oikein innostuin tuosta hommasta. Joka päivä kaivellut ja etsinyt mitä myytävää vielä löytyisi. Saanut myös ideoita siihen mitä voisi itse tehdä ja myydä. Ap
No melkoisesti olet hamstrannut tavaraa jos tummoisia summia olet saanut myynnillä. Ärsyttää ihmiset, jotka keräävät tavaraa kaikki paikat täyteen!
täällä myös ilmoittautuu eräs, joka tienasi isoja summia myymällä tarpeetonta. Kun tuli rahapula, kävin ihan koko kodin läpi. Joka ikisen hyllyn ja laatikon, joka esineen kohdalla kysyin tarvitsenko tätä vai en.
Olen jatkanut tätä yli 3 vuotta, joka kuukausi. Käyn kodissa joka kk jonkun kohdan täydellisesti läpi, esim keittiössä koko keittiön, kaikki hyllyt, laatikot ja jokaisen pannun ja kattilan kanssa mietin mikä on tämän kohtalo. Ja seuraavan kerran puolen vuoden päästä tulee taas vuoroon keittiö. Nyt, kun olen käynyt keittiön 7 kertaa läpi ei löydy yhtään ylimääräistä kattilaa tai pannua ja siivoaminen käy nopeasti.
Tällä hetkellä laitan aina siivoamisen jälkeen ylimääräiset tavarat alueen fb sivuille myyntiin ja siellä ovat kunnes ovat menneet kaupaksi, tiputan hintoja aina viikottain.
Enää en saa, tässä kuussa ei ole tullut edes 50 euroa rahaa, mutta kun mietin esim. kuinka nopeasti siivoaminen käy, tai jos pitää etsiä jotain mitä harvoin tarvitsen, esim adaptori, löytäminen käy hyvin nopeasti.
Jep meinaan kyllä jatkaa tätä turhan myymistä. Tästä lähtien kun lasten vaattet, tarvikkeet tai lelut käy tarpeettomiksi laitan kyllä heti myyntiin
Sama juttu. En kyllä tuommoisia summia ole saanut mutta kyllä ne muutamat eurot ja kympitkin kelpaa :) Olen vähän laiska myymään vaatteita mutta viime kuussa oli tosi tiukkaa ja laitoin esim. lasten talvihaalareita Toriin. Menivät parissa tunnissa ja sain noin satasen rahaa.