Poikaystävä vaan pelaa tietokoneella......
Tuossa se pelailee jotain peliä jatkuvasti ja juo energiajuomaa. Kilojakin kertyy huolestuttavaan tahtiin. Mä olen 23-vuotias opiskelija ja poikkis on 26v mies. Ei käy koulussa ja töissä myöskään. Vähän mietityttää, että onkohan meillä tulevaisuutta
Kommentit (31)
Teillä on tulevaisuus siinä tapauksessa, että sinä tyydyt tuohon. Ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on tulevaisuus siinä tapauksessa, että sinä tyydyt tuohon. Ei muuten.
Jätä se ja muuta mun luo. Olen paljon tasokkaampi mies.
M28
Sinä sen vässykän valitsit, ei kukaan myy. IHAN OMA SYY! Eroa tai ole hiljaa.
Maa on täynnä hyviä miehiä ja sä valitsit tollasen?
Riippuu nyt ihan siitä onko hällä tavoitteita joskus mennä töihin vai mitä meinaa?
Ei pelaava mies ole huono mies automaattisesti, harvoin esim juoksevat viikonloput baareissa.
Mutta aikuiseksi pitää kuitenkin joskus kasvaa ja kantaa vastuu elämästään.
Jos et 26 vuotiaana ole vielä esports tähti niin joku toinen suunnitelma on hankittava, nuoret jyrää tuolla polulla.
Mikä siinä että mies pelaa pelejä häiritsee naisia?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kateellisia peleille, koska pelit saavat enemmän huomiota kuin nainen...
Ja tähän taas lista, että mitä sen miehen pitäisi tehdä sen pelaamisen sijaan. Kiitos. Että päästään nauramaan.
Mun tyttis on samanlainen (nyt 30v). Töissä käy sentään, jos aamulla herää.
Housut pois ja pyllistä, luulis että loppuu pelaaminen, ellei vika ole sinussa.
Jätä hänet pelinsä pariin ja lähde itse elämään sellaista elämää jota oikeasti haluat. Hän ei vain ole niin kiinnostunut sinusta. Joillekin ihmisille peli riittää elämän sisällöksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se pelaaminen häiritse. Mutta koko ajan pelaaminen häiritsee. Parisuhteessa ei ole mitään järkeä jos ei tehdä mitään yhdessä tai vietetä aikaa yhdessä.
Naiset ei kestä sitä, jos miehellä on harrastus, joka on naista tärkeempi. Naisten ego ei kestä sitä.
Normi mies. Pelejä pitää pelata että kestää akan kanssa asua.
Vierailija kirjoitti:
Jätä hänet pelinsä pariin ja lähde itse elämään sellaista elämää jota oikeasti haluat. Hän ei vain ole niin kiinnostunut sinusta. Joillekin ihmisille peli riittää elämän sisällöksi.
Lievää katkeruutta havaittavissa kun pelit voittaa naisen huomiossa. Kertooko se että nykyaikaset pelit on todella hyviä vai mistä
Kuka sen elämisen maksaa?