Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koosta, kannattaako suhdetta jatkaa?

Vierailija
27.08.2006 |

Olen tavannut kaikinpuolin ihanan miehen. Aina niin kohtelias ja muutenkin todellinen herrasmies. Olemme olleet yhdessä kohta kolmisen vuotta ja seksi on loistavaa. Olen kuitenkin nyt alkanut huomata että kun tapaamme (emme asu yhdessä) ja rakastelemme mies harvoin riisuu ylävartaloani ja melkein yhtä harvoin hyväilee rintojani. Aikaisemmin luulin sen johtuvan siitä että rakastelemme yleensä aika kiireellä ja en siksi ollut kiinnittänyt huomiota siihen että olen rakastelun jälkeen edelleen paita päällä.

Voisi varmaan ajatella että mies ei ole yleensäkään kiinnostunut rinnoista mutta nyt kun ajattelen hänen exäänsä huomaan vasta miten isot rinnat hänellä on ja oli tietysti myös silloin kun oli mieheni kanssa. Todella hoikkakin hän on mutta silti huomattavan isorintainen. Lisäksi esim. kaikilla julkkisnaisilla joista olen kuullut hänen puhuvan ihaillen tai yleensä mainitsevan on todella isot rinnat. Mieheni myös on jaksanut tuijottaa erään puolituttuni valtavia rintoja.

Minulla tietysti on AA-kupit. Olen joskus ohimennen maininnut miehelle että mitä mieltä hän olisi jos laittaisin silikonit. Hän ei ole kommentoinut mitään muuta kuin että tekisin niinkuin minusta itsestäni tuntuu hyvältä (tästä tapahtumasta on aikaa jo parisen vuotta). Mutta nyt minua on alkanut epäilyttämään että hän on vain niin hienotunteinen ettei kehtaa sanoa että toivoisi minulla olevan isommat rinnat.

Peppumieskään hän ei ole koska minulla on erittäin paljon kehuttu takapuoli mutta mieheni ei koskaan ole kehunut sitä tai muutenkaan osoittanut kiinnostustaan siihen.

Tämä asia vaivaa minua aivan mielettömästi. Mieheni taitaa haaveilla että hänen rakkaallaan olisi isot rinnat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat nyt itse vain turhaa painetta itsellesi. Mielestäni miehesi on käyttäytynyt todella asiallisesti ja huomaavaisesti. Se että alat kärttämään häneltä mielipidettä rinnoistasi ajaa hänet nurkkaan ja kiusalliseen tilanteeseen. Jos sanoo näin, niin loukkaa ja jos sanoo noin, niin loukkaa - mahdoton tilanne.

Eivät rinnat ole mikään itseisarvo - naisessa on paljon muutakin kiinnostavaa.

T:eräs mies

Vierailija
2/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei pitäisi kysyä mitään en kuitenkaan saa " rehellistä" vastausta.

Pelkään vain etten pysty jatkamaan suhteessa kun tästä on tullut mielessäni niin iso peikko. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kerran minulle että jos suuret rinnat olisivat olleet hänelle tärkeät niin olisi valinnut sellaisen naisen. Minun mielestä hyvin sanottu.

Vierailija
4/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em teksti on osuvasti sanottu!

Tuskin miehesi on niin pinnallinen, että ajattelee pelkästään rintojesi kokoa! Varsinkin kun olette olleet yhdessä jo parikin vuotta jos muistin oikein.

Todellakin meissä naisissa on paljon muutakin kuin rinnat!

H**to vie:)

Vierailija
5/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan sitä toivoisi että tämä miehelleni tärkeä naiseuden merkki oli kunnossa tai ainakin sellainen (koko) joka on mieheni mieleen. ap

Vierailija
6/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että haluaisi olla puolison mielestä täydellinen, mutta ei kukaan ole. Suthan se on kuitenkin valinnut, ja eronnut isorintaisesta exästään.

Vierailija
7/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos näin on, niin sitten menet ja laitat ne silikonit. ITSESI takia. Muista, että ainoa ihminen maailmassa, jonka kanssa varmasti vietät koko elämäsi olet sinä itse. Silloin kannattaa tehdä kaikkensa, että tulee itsensä kanssa hyvin toimeen.

Minusta miehesi ei kärsi rinnoistasi, eikä niin voi oikeasti kärsiäkään. Juuri niinkuin joku sanoi, jos miehesi olisi halunnut isorintaisen, hän olisi sellaisen valinnut. Älä turhaan ole mustis exästä; muista että jostain syystä hän ON EX. Sinä olet NYK.

Tsemppiä sulle. Yritä hoitaa oma itsetuntosi kuntoon kuormittamalla miestä näillä huolilla liikaa. Parempi olisi jos voisit jutella jonkun kaverin tai ammatti-ihmisen kanssa tuosta itsetunnostasi. Tunnustan, että kun luin tuon otsikon, luulin oikeasti että tämä on joku vitsi. Eihän suhde rintojen kokoon kaadu! Jos kaatuu, niin sitten siinä suhteessa on jotain muuta vialla.

Vierailija
8/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis hoida oma itsetuntosi kuntoon kuormittamaTTA miestä näillä huolilla liikaa!

Vierailija
9/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran vähän sama tilanne ja luulin, että mies haluaa mun pitävän rintsikat päällä. Kunnes kysyin, että tykkääkö hän mielummin mun rinnoista rintsikat päällä vai ilman ja vastaus oli ilman. En tiedä, miksi ei sitten ollut niitä riisunut, ehkä arkuuttaan.

Vierailija
10/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä itse kokeilla riisua paita ja rintaliivit. Palaan kertomaan kuulumisia!

Vierailija
11/11 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojaan sielläpäin !). Samoin voit ajatella olevasi neitseelllistä mallia !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi