Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö tunnin illalla urheilemiseen vai hyvän kirjan lukemiseen?

Vierailija
02.08.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onn siellä ainakin 3 hyvää kirjaa jotka haluaisin lukea: kuten nainen naisvankiloissa istuneena ja löytäneensä vääristä seuroista aiina. yksi on psykiatri lauerman kirja, yksi on sarasvuonkirja, ykksi on karhuryhmästä kertoova kirja. Apulanta kirjan ja selinin elämänkerrrat olen jo lukenut.

Vierailija
22/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasali vie voiton :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onn siellä ainakin 3 hyvää kirjaa jotka haluaisin lukea: kuten nainen naisvankiloissa istuneena ja löytäneensä vääristä seuroista aiina. yksi on psykiatri lauerman kirja, yksi on sarasvuonkirja, ykksi on karhuryhmästä kertoova kirja. Apulanta kirjan ja selinin elämänkerrrat olen jo lukenut.

Mä valiitsen kirjan aina sillä perusteeella että tiedän jo etukäteen että siellä on varmasti jotakin lukemisen arvoiista. Toki myöös sipilän romaanit kiinnostaa ja jari tervon myös taii madventuresin matkaiilukirja. Ittse en esim kauheasti vaikka mistään scifistä sillä tavalla innostu. Kyllä sen täytyy olla jollakin tavalla mielenkiiintoinen ja tosi kertomus ja rikas sisällöltäään.

Vierailija
24/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä valiitsen kirjan aina sillä perusteeella että tiedän jo etukäteen että siellä on varmasti jotakin lukemisen arvoiista. Toki myöös sipilän romaanit kiinnostaa ja jari tervon myös taii madventuresin matkaiilukirja. Ittse en esim kauheasti vaikka mistään scifistä sillä tavalla innostu. Kyllä sen täytyy olla jollakin tavalla mielenkiiintoinen ja tosi kertomus ja rikas sisällöltäään.

Eii ole liian vetisteltyä vaaan ns pururata pysyy kuivana. Tuo "pururata on kuiva" jäii mieleen kun oli yhdessä haastattelussa keitä valitaan esiim karhu ryhmään johtaja sanoi että "pururadan on oltava kuiva".

Vierailija
25/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemiseen. En usko puoliakaan noista edellisistä vastauksista. Ei noin monta urheilua harrastavaa voi osua heti keskustelun alkuun.

No itse ainakin koirien omistajana liikun helposti sen pari tuntia päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi