Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilisitkö Chanelin feikkilaukkua, jos omistajalla

Vierailija
17.08.2014 |

Jos omistajallaan on Audi A4, käyttää normaalisti paljon Hilfigeriä ja Gantia, käy paljon ulkomailla, siisti ja rento olemus, korkeakoulututkinto, yksi lapsi perheessä?

Naapurini on tällainen ja viimeksi olalla Chanelin kiiltävä iso laukku, jota äsken googlasin ja ovh yli 4000 euroa. Kulki myös Burberryn paidassa, jossa ruudut eivät olleet ihan kohdakkain.

Mitä mieltä? Käykö ostelemassa basaareissa salaa feikkejä ja tulee tänne sitten brassailemaan kuin olisivat aitoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Vierailija
2/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkien käyttö ei automaattisesti tarkoita brassailua. Se voi tarkoittaa, että naapurisi mitää kyseisistä tuotteista niiden ulkonäön vuoksi mutta ei raaski käyttää 4000 euroa laukkuun ja siksi ostaa mielummin halvemman - tuotteen ulkonäköhän miellytti, ei hinta. 

Itse olen ostanut kauniin feikkilaukun (ei mikään yleinen trendi malli) joka oli mielestäni nätti, mutta ei niin nätti että siitä maksaisi tuhansia. Ei siinä laukussa ole edes brändiä kunnolla näkyvillä, enkä sitä brässäilyn takia ostanut vaan siksi että yksinkertaisesti nätti laukku, merkistä viis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäilisi

Vierailija
4/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuhlaat oikeaan 4000€ --> olet vastuuton, olet tyhmä, miksi tuhlasit, miten sulla voi olla varaa, ihan tuhlausta, mä en ainakaan tuhlais noin paljoa laukkuun!!!

Ostat feikin --> esität jotain muuta kun olet, ai eiks sul oo varaa???, mitä sä brässäilet

Huoh... 

Vierailija
5/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko automaattisesti Burberry feikki, jos raidat eivät mene ihan kohdilleen? Kuka tietää?

Vierailija
6/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on (aito) Chanelin 3300€ laukku ja pukeudun muun muassa H&M vaatteisiin ja Converseihin. Autona meillä on Bemari ja asutaan helsingin lähiössä kerrostalossa. Säästin laukkuun rahaa pitkän aikaa ja pidän sitä erikoistilanteissa, mutta kaipa sitä sitten muut epäilevät feikiksi :D

Vierailija
7/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman isoimpia ongelmia - palkinto vuodelta 2014 - organisaatio on vastaanottanut hakemuksenne.

tänä vuonna kilpailu on todella kovaa, erityisesti vauva-lehden av-palsta suomesta on yllättänyt organisaatiomme suurella osallistumisellaan.

voittajat julkistetaan joulukuun 28. kuluvana vuonna Suomen Porvoossa.

onnea kisaan!

A. Saukko, kilpailun Suomen organisaation pääsihteeri.

Vierailija
8/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:23"]Jos omistajallaan on Audi A4, käyttää normaalisti paljon Hilfigeriä ja Gantia, käy paljon ulkomailla, siisti ja rento olemus, korkeakoulututkinto, yksi lapsi perheessä?

Naapurini on tällainen ja viimeksi olalla Chanelin kiiltävä iso laukku, jota äsken googlasin ja ovh yli 4000 euroa. Kulki myös Burberryn paidassa, jossa ruudut eivät olleet ihan kohdakkain.

Mitä mieltä? Käykö ostelemassa basaareissa salaa feikkejä ja tulee tänne sitten brassailemaan kuin olisivat aitoja?

[/quote]

Kyllä, muuten oli selkeästi aidon laukun omistaja, mutta että YKSI lapsi!!! selkeä feikki! Nyt hetikohta Chanel-poliisivankilaan ja lapsi huostaanottoon.

Vierailija
9/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no, tuo 1 lapsi perheessä. En tiedä, miksi sen tähän laitoin.

ap

Vierailija
10/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä noista tiedä kun tuskin edes noita merkkejä tunnistan.

Mutta mä epäilen että ihmisellä joka noin kyttäilee naapurin vaatteita, asusteita, autoa yms yrittäen selvittää onko niissä jotain feikkiä on itsellään jotain ongelmia. Alemmuudentuntoa, kateutta ehkä?

Vierailija
11/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä katsoa.

ap

Vierailija
12/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:08"]Saa kai sitä katsoa.

ap

[/quote]

Aika pirun tarkalle olet kiikarisi verhonaukosta ruuvannut, jos näet, että Burberryn ruudut ei ole ihan kohdakkain ja googlaat laukun ovh:n. Ei tuo tervettä ole.