Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Kuinka usein teet miehellesi jonkin seksiyllätyksen?

Vierailija
17.08.2014 |

Millaisia olet tehnyt ja mikä on ollut vastaanotto?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jauhako paskaa ketjussani.

Ap

Vierailija
22/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvältä tuntuu saada seuraavana päivänä tai jo aikaisemmin mieheltä kehuja järjestämääni yllätykseen liittyen, etenkin kun mies on sellainen että kehuu vain kun todella tarkoittaa sitä. En kuitenkaan tee mitään vain miehen mieliksi, koska olen itse nykyään hyvin ennakkoluuloton seksin saralla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:55"]

Hmm hän ei ole vielä vaimo, mutta olimme muutama viikko sitten syömässä oikei kivasti hänen kanssaan ravintolassa joka on ympäristöltään ja tasoltaan yksi ainutlaatuisimpia maailmassa. Meillä oli kiva ilta, drinkit maistuivat ja tulimme nopean yökerhopyrähdyn jälkeen kotiin. Taisin sekoittaa keittiössä meille drinkkejä kun hän kävelee makuuhuoneesta keittiöön päällä designer-alusvaatteet ja aamutakki löysästi päälle kiedottuna. Naiseni menee polvilleen lattialle, avaa aamutakin sekä housuni ja ottaa minut suuhunsa. Housut hän laittaa takaisin kiinni kun hän on imenyt minut tyhjäksi ja nuollut puhtaaksi muutamassa minuutissa. Antaa pusun poskelle ja sanoo "kiitos dinneristä kulta".

She's a keeper.

[/quote]

Joojoo, ja sit sä heräsit.

[/quote]Anteeksi vaan, mutta miksei ihmiset usko? Meillä tällainen on ihan normikamaa. Minä en tarvitse niin paljon seksiä kun mies, minulle riittää pari kertaa viikossa, joten pari-kolme kertaa viikossa tarjoan miehelleni suu- tai kösihoitoa. En joka kerta ihan näin juhlallisesti, mutta sitäkin sattuu usein ;) Joten tämä kirjoittaja puhuu kyllä luultavasti totta. Ja jos ei, niin tällaisia naisia kyllä löytyy silti!

T. Nainen 32v, naimisissa 9 vuotta.

Vierailija
24/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä tietää ja tajuaa, että odotan vastapalveluksia :D

Mutta tosiaan, kyllä on kannattanut yrittää! Onneksi mieskin tajuaa, ettei tässä kumpikaan loputtomiin olisi väljähtyneessä liitossa elänyt.

Ap

Vierailija
26/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ilveellä minä mitään seksiyllätyksiä teen, kun mies ei kovin usein halua muutenkaan, mulle se on aina yllätys että koska saa. Minä nukun alasti ym. ei mitään vaikutusta vaikka käveisin koko päivän alasti ympäri kämppää. Joskus alkuaikoina ajelin alapään paljaaksi, ja siitäkös mies järkyttyi, ei tykännyt, joten en tiedä tykkäiskö mistään muustakaan yllättävästä, seksiasentokin on aina se sama, mies päällä.

Vierailija
27/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein yllätän. On niin ylihelppo arvata mistä kaikesta mies haaveilee. Jää yleensä siihen käsitykseen, että asiat vain meni intohimon pyörteissä juuri siihen, ei tajua että olen valmistautunut ja suunnitellut. He

Vierailija
28/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:25"]

Millä ilveellä minä mitään seksiyllätyksiä teen, kun mies ei kovin usein halua muutenkaan, mulle se on aina yllätys että koska saa. Minä nukun alasti ym. ei mitään vaikutusta vaikka käveisin koko päivän alasti ympäri kämppää. Joskus alkuaikoina ajelin alapään paljaaksi, ja siitäkös mies järkyttyi, ei tykännyt, joten en tiedä tykkäiskö mistään muustakaan yllättävästä, seksiasentokin on aina se sama, mies päällä.

[/quote]

Laita välillä ne vaatteet päälle. Oikeesti. Itekin tykkään ollaan alasti lähes koko ajan, mutta sitten kun mies ei vähään aikaan näe paljasta pintaa, niin alkaa taas kiinnostaa :) Ei sitä halua, mitä on koko ajan tarjolla. Tosin miehesi ei kuulosta järin innokkaalta muutenkaan, joten saattaa olla parempi jatkaa entiseen malliin ettet pety.

Vierailija
29/29 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, mäkin ajattelin suunnilleen noin, ennen kuin aloin tosissani miettiä, miten mies vietellään. Meillä on ollut myös paljon ongelmia seksiin liittyen ja mies aikanaan jopa sanonut, etten enää kiinnosta häntä naisena. Mutta siitä on aikaa ja tilanne on nyt jo ihan toinen. Ap