Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaduttaako lapset

Vierailija
03.05.2014 |

Ei tottatotisesti kaduta, on vaan yksi lapsi joka on aina mulle numero 1 ja sitten tule muut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sä sitten kysyt muilta tuota asiaa

Vierailija
2/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta lapset, avioliitto lasten isän kaa kaduttaa, mutta ei olis silloin kuin toinen noista ihanasta pienokaisesta mulla.. Että hyvä että tuli sitten Se huono avioliittokin. Eroan kun meen töihin ja pärjään omillani ja lapset vähän kasvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta lapset, avioliitto lasten isän kaa kaduttaa, mutta ei olis silloin kuin toinen noista ihanasta pienokaisesta mulla.. Että hyvä että tuli sitten Se huono avioliittokin. Eroan kun meen töihin ja pärjään omillani ja lapset vähän kasvaa

Vierailija
4/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on parasta mitä on tapahtunut. Ehkä kaduttaa millaisen miehen olen ottanut, mutta toisaalta ilman tuota miestä ei olisi tätä lasta.

Vierailija
6/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti, mutta muutaman kerran on heikkona hetkenä tullut päähän ajatus "Kuinka tyhmä mä olin kun oon noi halunnut.."

Kyllä vaan niitä negatiivisiakin tunteita välillä liittyy vanhemmuteen, tärkeää on, että positiivisia on enemmän :)

Vierailija
7/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:47"]

Ei tottatotisesti kaduta, on vaan yksi lapsi joka on aina mulle numero 1 ja sitten tule muut.

[/quote]

Ei tottatotisesti kaduta yksikään yhdeksästä.

Sen sijaan kaduttaa vuodet, jolloin "turhaan" ehkäisin.

Vierailija
8/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa Googleen kadun lapsia site:vauva.fi, niin huomaat joidenkin kyllä katuvan. Oliaikin ihmeellistä, jos isoista elämää muuttavista päätöksistä vain vanhemmaksi ryhtyminen olisi sellainen, joka ei koskaan kaduta.

Vierailija
9/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:02"]

Miksi Sä sitten kysyt muilta tuota asiaa

[/quote]tänään oli iltalehdessä vai oliko iltasanomat ja 3 kertoi kuinka kaduttaa että tuli lapset hankittua

Vierailija
10/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lapset ovat parasta elämässä.

Vierailija
11/11 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että kukaan psyykkisesti terve ja normaali järjellä varustettu ei lapsiaan kadu!