Onko muita joille seksi ei ole merkittävä asia?
En ehkä pitäisi itseäni aseksuaalina kuitenkaan, mutta pystyisin kyllä olemaan suhteessa, jossa seksiä olisi harvoin, tai ehkä jopa vaikka sitä ei olisi ollenkaan. Läheisyyttä kyllä kaipaan. "Seksiseuran" etsiminen on ihan vieras ajatus.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni.
Kerro lisää? Miten koet tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni.
Aluksi harmitti, mutta nykyään haen seksin muualta.
Kertoisitteko lisää siitä, miten teille näyttäytyy se, että kumppaneillenne seksi ei ole merkittävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni.
Miten vaimosi kokee tämän?
No ei kyllä ole minkään tasoinen prioriteetti. Rakkaus on.
Sekä minä että avovaimoni. Vapauttaa elämää kun voi keskittyä muuhun kuin panemisern
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni.
Miten vaimosi kokee tämän?
Ainakin on tyytyväinen, kun en tee aloitteita. En tiedä tietääkö seksisuhteistani.
Vaimo kehottaa käymään suihkussa tullen mennen..
Mulle se on merkittävä asia mutta vasta sitten kun mieskin on merkittävä. Ja tällä sitten tarkoitan rakkautta, ennen kuin joku vääräleuka tulee taas paasaamaan rahasta ja statuksesta.
Eli minä pystyn ihan heittämällä elämään ilman seksiä jos ei ole miestä jota rakastan. Minusta seksi on yliarvostettua. Ei se loppujen lopuksi niin ihmeellistä ole että sitä ilman tunteita viitsisi harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sekä minä että avovaimoni. Vapauttaa elämää kun voi keskittyä muuhun kuin panemisern
Tämä.
ap
Minä. En ole myös aseksuaali, koska hyvissä rakkaussuhteissa olen kyllä aina seksistä tykännyt. Mutta kun sellaista suhdetta ei ole, en mitenkään kaipaa seksiä. Nyt olen jo ollut yli 10 vuotta ilman viimeisen parisuhteen jälkeen ja todennäköisesti olen lopun ikääni.
Minä olen samanlainen. Ei seksi pahemmin kiinnosta.
Nautin enemmän läheisyydestä, halailusta ja sängyssä hyväilyistä ja pussailusta kuin itse seksistä. Silloin kun seksiä on niin se on todella hyvää, mutta tylsäkshäni se kävisi jos pitäisi olla kokoajan harrastamassa.
M32
Seksi on merkittävä asia, mutta seksiseuran etsiminen ei. Hyvää seksiä voi olla kerrallaan ehkä yhden rakastansa ihmisen kanssa. Hyvä seksi vaatii monen palasen loksahtamista kohdalleen, oikeaa kemiaa, molemmille oikeaa elämänvaihetta. Jos jo kerran elämässään kohtaa hyvää seksiä aikaansaavan ihmisen, niin loistavaa. Ei sitä tarvitse aina saada.
Mies vastaa kirjoitti:
Minä olen samanlainen. Ei seksi pahemmin kiinnosta.
Melkein sama. Kiinnostaa seksi vain nuorten ja hoikkien kanssa.
Jep. Henkinen yhteys, rakkaus ja yhdessä tekeminen on parisuhteessa paljon tärkeämpää. Voisin elää ilman seksiä vaikka koko loppuelämäni, vaikken aseksuaali olekaan.
N36
Seksi on turhaa ajan tuhlausta mielestäni. Minulla on paljon parempaa tekemistä
Vaimoni.