Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt neuvoja!!

Vierailija
02.08.2021 |

Eli tilanne on sellainen, että 80v pappani on innostunut nettideittailusta, ja kertoi jutelleensa nyt kuukauden ajan jonkun 19v tyttösen kanssa ja pappa on todella rakastunut tähän nuoreen neitiin.
Olen nähnyt heidän viestittelyä ja olen sitä mieltä, että tämä tyttö on ilmiselvä huijari, jonka tarkoitus on vaan pitää miehet siellä deittipalstalla. Siellä on selityksiä, miksi tyttö ei voi tavata ja kaiken huipuksi tyttönen on mukamas ammatiltaan opettaja.
Miten ihmeessä saan pappani uskomaan, että koko juttu on huijaus? Olemme asiasta käyneet keskustelua ja se loppui siihen, kun pappa väitti, että olen kateellinen tuolle nuorelle neidolle.
Annanko tuon huijauksen vaan jatkua vai mitä hemmettiä oikein teen?
P.S. Kadun sitä päivää, kun opetin papalle tietokoneen käytön 🙈

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko edunvalvonta tai huoli-ilmoitus?

Tuossahan huijataan rahaa papaltasi, pitämällä se siellä deittisivulla?

Ei taida edunvalvonnan tai tuon huoli-Ilmon kriteerit täyttyä, kun muuten on skarppi ja hyväkuntoinen, mitä nyt vaan hullaantui nuoresta tyttelistä.

Ehkäpä mä nyt seurailen tilannetta ja katson mitä tuossa tapahtuu.

Ap

Kyllä sen huoli-ilmoituksen voi tehdä ja pyytää, että mieluiten MIES puhumaan papan kanssa kuin mies miehelle siitä, mitä nuo tipusivustot ovat.

Vierailija
22/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisit sen pappasi luona useammin niin se ei olis yksinäinen ja ettis seuraa netistä

Käyn jo kaksi kertaa viikossa hänen luonaan ja parempaan en pysty, kun on työt ja oma perhe. Ystäviä hänellä on naapurustossa.

Hän kaipaa rakkautta ja läheisyyttä ja sitä minä olen väärä ihminen hänelle tarjoamaan.

Ap

Miksi sitä rakkautta ja läheisyyttä ei kelpaisi antamaan joku lähempänä papan omaa ikää oleva, miksi pitää olla 19v? Kyllä eläkeikäiset naisetkin etsivät seuraa, heitä on paljon, mutta eipä vain samanikäisiä miehiä kiinnosta.

Miksi tyytyä eläkeläisrouvaan?

Eipä sitten kannata myöskään maalailla näistä miehistä mitään uhreja jotka kaipaavat vain rakkautta ja läheisyyttä kun tosiasiassa kaivataan timmiä nuorta kehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuori nainen saisi papasta? Onko vanhus edes hyvännäköinen ja sopisivatko teoriassa yhteen, vrt. Helmi ja Danny? Helmi sai musiikkipiirien gurun seuraa ja neuvoja. Mitä pappasi nuori tyttö voi saada? Voiko toivoa perintöä?

Vierailija
24/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+40 miehet on kyllä niin vietävissä. Itsekin olen joutunut seuraamaan kuinka joku ghanalainen huijari vedätti isääni 100-0 nii kun pässiä narussa. Millon mitäkin selityksiä miksi matkat peruuntuu. Millon mukamas sukulainen kuollut, millon oli pidätetty tai lentolippuihin rahaa ja koskaan ei naista nähnyt. Kun kelpaisi ne oman ikäiset ja lopettaisi sillä melalla ajattelun niin olisi säästynyt tuhansien eurojen menetykseltä

Joo ja mä en käsitä, että miten 80v ei tajua, että todellisuudessa mahdollisuudet 19 vuotiaaseen ovat olemattomat, mutta kaippa tuo ajattelee vaan alapäällään 🤦‍♀️

Ap

No, mihinkäs se miehillä iäkkään myötä muuttuisi?

Vierailija
25/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko edunvalvonta tai huoli-ilmoitus?

Tuossahan huijataan rahaa papaltasi, pitämällä se siellä deittisivulla?

Ei taida edunvalvonnan tai tuon huoli-Ilmon kriteerit täyttyä, kun muuten on skarppi ja hyväkuntoinen, mitä nyt vaan hullaantui nuoresta tyttelistä.

Ehkäpä mä nyt seurailen tilannetta ja katson mitä tuossa tapahtuu.

Ap

Kyllä sen huoli-ilmoituksen voi tehdä ja pyytää, että mieluiten MIES puhumaan papan kanssa kuin mies miehelle siitä, mitä nuo tipusivustot ovat.

Okei, täytyy tutustua tuohon huoli-ilmoituksen tarkemmin ja ehkä tuo mies saa huomenna mennä käymään papan luona, jos se vaikka saisi järkeä puhuttua.

Vierailija
26/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuori nainen saisi papasta? Onko vanhus edes hyvännäköinen ja sopisivatko teoriassa yhteen, vrt. Helmi ja Danny? Helmi sai musiikkipiirien gurun seuraa ja neuvoja. Mitä pappasi nuori tyttö voi saada? Voiko toivoa perintöä?

Tavallisen näköinen vanhus, en mä häntä osaa pitää hyvännäköisenä. Rahaa on, mutta heidän viestin perusteella rahasta ei ole puhuneet.

Ap

Vierailija
27/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viestitteleekö ne vaan netissä? Onko numeroita vaihdettu?

Vierailija
28/28 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis viestitteleekö ne vaan netissä? Onko numeroita vaihdettu?

Pelkästään netissä. Numeroita ei ole vaihtaneet ja siihenkin typykältä löytyi tuhat ja yksi tekosyytä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan