Nyt neuvoja!!
Eli tilanne on sellainen, että 80v pappani on innostunut nettideittailusta, ja kertoi jutelleensa nyt kuukauden ajan jonkun 19v tyttösen kanssa ja pappa on todella rakastunut tähän nuoreen neitiin.
Olen nähnyt heidän viestittelyä ja olen sitä mieltä, että tämä tyttö on ilmiselvä huijari, jonka tarkoitus on vaan pitää miehet siellä deittipalstalla. Siellä on selityksiä, miksi tyttö ei voi tavata ja kaiken huipuksi tyttönen on mukamas ammatiltaan opettaja.
Miten ihmeessä saan pappani uskomaan, että koko juttu on huijaus? Olemme asiasta käyneet keskustelua ja se loppui siihen, kun pappa väitti, että olen kateellinen tuolle nuorelle neidolle.
Annanko tuon huijauksen vaan jatkua vai mitä hemmettiä oikein teen?
P.S. Kadun sitä päivää, kun opetin papalle tietokoneen käytön 🙈
Kommentit (28)
Pappasi saa laittaa rahansa mihin haluaa. Älä puutu asioihin jotka eivät sinulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Onko palsta maksullinen? Palstoilla on paljon palkattuja työntekijöitä. Ota selvää mikä palsta ja googleta se sitten. Kerro tulokset papallesi.
Jos harrastuksesta ei aiheudu rahanmenoa, niin soisin vanhalle miehelle huvinsa.
Juu maksullinen on, ja olen näyttänyt papalle monia lehtijuttuja näistä huijauksista, mutta ei tämä tyttönen kuulema huijari ole. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pappasi saa laittaa rahansa mihin haluaa. Älä puutu asioihin jotka eivät sinulle kuulu.
Ei mua hänen rahankäyttönsä kiinnosta, mutta ei tuo nyt oikein ole, että toista kusetetaan 6-0. Kiitos neuvostasi..
Ap
Ei kai sille sitten mitään voi jos papan omaisuus lähtee (antaa mennä), mutta usein tekijä jää kiinni jos on suomesta. Ulkomaisia ei välttämättä saa kiinni. Joskus "19v nainen" voi olla mies tai miesjoukkokin, jolloin riski on pahempi.
+40 miehet on kyllä niin vietävissä. Itsekin olen joutunut seuraamaan kuinka joku ghanalainen huijari vedätti isääni 100-0 nii kun pässiä narussa. Millon mitäkin selityksiä miksi matkat peruuntuu. Millon mukamas sukulainen kuollut, millon oli pidätetty tai lentolippuihin rahaa ja koskaan ei naista nähnyt. Kun kelpaisi ne oman ikäiset ja lopettaisi sillä melalla ajattelun niin olisi säästynyt tuhansien eurojen menetykseltä
Vierailija kirjoitti:
+40 miehet on kyllä niin vietävissä. Itsekin olen joutunut seuraamaan kuinka joku ghanalainen huijari vedätti isääni 100-0 nii kun pässiä narussa. Millon mitäkin selityksiä miksi matkat peruuntuu. Millon mukamas sukulainen kuollut, millon oli pidätetty tai lentolippuihin rahaa ja koskaan ei naista nähnyt. Kun kelpaisi ne oman ikäiset ja lopettaisi sillä melalla ajattelun niin olisi säästynyt tuhansien eurojen menetykseltä
Joo ja mä en käsitä, että miten 80v ei tajua, että todellisuudessa mahdollisuudet 19 vuotiaaseen ovat olemattomat, mutta kaippa tuo ajattelee vaan alapäällään 🤦♀️
Ap
Mieheni on sitä mieltä, että mun olisi parempi antaa asian olla, ehkä pappakin tajuaisi jossain vaiheessa, että tuossa hommassa ei kaikki täsmää. Oppisi ainakin kantapään kautta 🤷♀️
Ap
Sanoisin että tuossa tilanteessa on vaikee saada päätä kääntymään mutta jos se menee siihen että alkaa rahaa lähettelee nii sillon puuttuisin viimeistään
Auttaisiko edunvalvonta tai huoli-ilmoitus?
Tuossahan huijataan rahaa papaltasi, pitämällä se siellä deittisivulla?
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko edunvalvonta tai huoli-ilmoitus?
Tuossahan huijataan rahaa papaltasi, pitämällä se siellä deittisivulla?
Ei taida edunvalvonnan tai tuon huoli-Ilmon kriteerit täyttyä, kun muuten on skarppi ja hyväkuntoinen, mitä nyt vaan hullaantui nuoresta tyttelistä.
Ehkäpä mä nyt seurailen tilannetta ja katson mitä tuossa tapahtuu.
Ap
Kävisit sen pappasi luona useammin niin se ei olis yksinäinen ja ettis seuraa netistä
Vierailija kirjoitti:
Kävisit sen pappasi luona useammin niin se ei olis yksinäinen ja ettis seuraa netistä
Käyn jo kaksi kertaa viikossa hänen luonaan ja parempaan en pysty, kun on työt ja oma perhe. Ystäviä hänellä on naapurustossa.
Hän kaipaa rakkautta ja läheisyyttä ja sitä minä olen väärä ihminen hänelle tarjoamaan.
Ap
Aika p*ska tilanne. Ei tuossa varmaan muuta voi kun seurata tilannetta. Mikä ihme siinä on, että vaikka näistä huijauksista on juttua lehdissä, niin silti miehet lankeaa, kun joku vähän näyttää paljasta pintaa ja lupaa tehdä vaikka mitä. Eikö tuossa vaiheessa enää aivot toimi, kun kaikki veri on pakkaantunut jalkoväliin?
Eipä sekään ok ole, että tuonikäinen jahtaa netissä teinejä. Miksi pappasi ei etsi aikuista seuraa? Kyseessä ei ilmeisesti kuitenkaan ole muistisairas joka elää uudestaan nuoruuttaan eikä ymmärrä minkä ikäinen on.
Papallasi voi olla netissä kontakteja vaikka kuinka nuoriin tyttöihin, ihan oikeisiin nuoriin tyttöihin joita hän pyrkii hyväksikäyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn jo kaksi kertaa viikossa hänen luonaan ja parempaan en pysty, kun on työt ja oma perhe. Ystäviä hänellä on naapurustossa.
Hän kaipaa rakkautta ja läheisyyttä ja sitä minä olen väärä ihminen hänelle tarjoamaan.
Ap
Miksi sitä rakkautta ja läheisyyttä ei kelpaisi antamaan joku lähempänä papan omaa ikää oleva, miksi pitää olla 19v? Kyllä eläkeikäiset naisetkin etsivät seuraa, heitä on paljon, mutta eipä vain samanikäisiä miehiä kiinnosta.
Rakkaus ei katso ikää. Minttu 20 ja Kale 88
Vierailija kirjoitti:
Eipä sekään ok ole, että tuonikäinen jahtaa netissä teinejä. Miksi pappasi ei etsi aikuista seuraa? Kyseessä ei ilmeisesti kuitenkaan ole muistisairas joka elää uudestaan nuoruuttaan eikä ymmärrä minkä ikäinen on.
Papallasi voi olla netissä kontakteja vaikka kuinka nuoriin tyttöihin, ihan oikeisiin nuoriin tyttöihin joita hän pyrkii hyväksikäyttämään.
Tämä neitonen ihan itse otti alunperin yhteyttä ja mitä heidän viestejään olen lukenut niin kyllä tämä typy on se aktiivinen osapuoli joka pyrkii vaan siihen, että pappa lähettää viestiä viestin perään. Ja tietäisin kyllä jos olisi enemmän typyjä, ei hän niitä koneella pystyisi piilottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi sitä rakkautta ja läheisyyttä ei kelpaisi antamaan joku lähempänä papan omaa ikää oleva, miksi pitää olla 19v? Kyllä eläkeikäiset naisetkin etsivät seuraa, heitä on paljon, mutta eipä vain samanikäisiä miehiä kiinnosta.
Miksi tyytyä eläkeläisrouvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi sitä rakkautta ja läheisyyttä ei kelpaisi antamaan joku lähempänä papan omaa ikää oleva, miksi pitää olla 19v? Kyllä eläkeikäiset naisetkin etsivät seuraa, heitä on paljon, mutta eipä vain samanikäisiä miehiä kiinnosta.
Mitä minä tuolle asialle voin tehdä? Riita tulee kun yrittää puhua. Ja kyllä olen sitä mieltä, että voisi ottaa vaikka jonkun naapurin mummon itselleen, olisi ainakin ihan oikea nainen.
Ap
Onko palsta maksullinen? Palstoilla on paljon palkattuja työntekijöitä. Ota selvää mikä palsta ja googleta se sitten. Kerro tulokset papallesi.
Jos harrastuksesta ei aiheudu rahanmenoa, niin soisin vanhalle miehelle huvinsa.