arvaa mitä teen työkseni
Eilen mulle sanottiin v...u 76 kertaa työpäivän aikana
Kommentit (41)
Ap on opettaj, koska muihin arvauksiin on sanonut "ei", muttei tuohon opettajaan/erityisopettajaan.
Jos se v:n hokija on sun työkaveri, voit tehdä mitä tahansa työksesi, sanon sitten vaikka maalari
Kännykkäliittymien myyjä
Marketin infopisteen työntekijä
Helpdeskin työntekijä
Henkilökohtainen avustaja tai omaishoitaja
Puhelinmyyjää veikattiin ja parkkipirkkoa, joten olisitko jotenkin humalaisten kanssa tekemisissä?
Opettaja. Ei missään oikeassa työssä ole aikaa tuollaiseen.
No ap, kerro niin pääsee nukkumaan. vai oliko tämä joku toimittajan keksitty koukutusketju?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:17"]Poliisi, opettaja, psykiatri, nuoriso- ohjaaja?
[/quote]
ei.ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:30"]Kännykkäliittymien myyjä
Marketin infopisteen työntekijä
Helpdeskin työntekijä
Henkilökohtainen avustaja tai omaishoitaja
[/quote]
ei.ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:25"]Koulunkäyntiavustaja?
[/quote]
tärppäs! Eli olen koulunkäyntiä avustaja erityisluokalla. Väsynyt työhöni, vaikka toisaalta on myös antoisaa. Hyvät yöt kaikille! Ap
kerro jo please :) Kiinnostaa tietää, missä ammatissa tuollainen työpäivä on. Ja millainen on normaali työpäivä noin muuten.
Tiedän tämän, mutta en voi kertoa koska paljastuisin myös.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:50"]kerro jo please :) Kiinnostaa tietää, missä ammatissa tuollainen työpäivä on. Ja millainen on normaali työpäivä noin muuten.
[/quote]
just kerroin eli koulunkäyntiäavustaja. Työpäivän aikana mua haukutaan ja halataan, mulle kiroillaan ja itketään, joudun fyysisesti usein estämään tai pitämään kiinni, saan joka päivä silittää selkää, auttaa ja tukea, luoda uskoa, vahvistaa itsetuntoa. Ap
Hatunnosto, teet arvokasta työtä.
Vanginvartija?