Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan äidit jotka laittavat silikoonit

Vierailija
16.08.2014 |

Laittaisitko itse silikonit? Nyt on ollut äitylit keskustelussa puhuttuna niin ajattelin tuoda keskustelun tännekkin. Nykyaikana kuulemma silikoonit on siirtynyt lähes pelkästään nuorien äitien käyttöön, laittaisitko itse vai oletko jo laittanut? Itse tässä kirjoitan siitä angstista kun imetyksen myötä pienentyi (ennen ja jälkeen kuvat) http://pinthefuckups.blogspot.fi/2014/08/tissipostaus.html

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäneille kuulemma suositellaan rasvansiirtoa, siitä tulee kuulemma luonnollisempi lopputulos, miksei mielummin sellaista?

Vierailija
22/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:18"]Imettäneille kuulemma suositellaan rasvansiirtoa, siitä tulee kuulemma luonnollisempi lopputulos, miksei mielummin sellaista?

[/quote]

Mistä sitä rasvaa otetaan, kun ei ole ylimääräistä? Ei ssillä, että ylipäätään menisin turhiin leikkauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:18"]Imettäneille kuulemma suositellaan rasvansiirtoa, siitä tulee kuulemma luonnollisempi lopputulos, miksei mielummin sellaista?

[/quote]

Ei ole yleensä pysyvä tulos.

Vierailija
24/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:18"]Imettäneille kuulemma suositellaan rasvansiirtoa, siitä tulee kuulemma luonnollisempi lopputulos, miksei mielummin sellaista?

[/quote]

Ei ole yleensä pysyvä tulos.

[/quote]

Niin eikä se rintoja roikkumattomiksi muuta.

Vierailija
25/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vilkaisekaan äippiin päin, mutta kaipa nuo johonkin mieheen tekevät vaikutukset. Toki paremmat kuin sellaiset pannulaput.

Vierailija
26/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:49"]

Laittaisitko itse silikonit? Nyt on ollut äitylit keskustelussa puhuttuna niin ajattelin tuoda keskustelun tännekkin. Nykyaikana kuulemma silikoonit on siirtynyt lähes pelkästään nuorien äitien käyttöön, laittaisitko itse vai oletko jo laittanut? Itse tässä kirjoitan siitä angstista kun imetyksen myötä pienentyi (ennen ja jälkeen kuvat) http://pinthefuckups.blogspot.fi/2014/08/tissipostaus.html

[/quote]

Olet aina ollut minusta tosi kaunis, mutta noista kuvista ei kyllä käy ilmi, mitä on tapahtunut rintojen muodolle. Se, ovatko tissit äffää vai deetä, ei ole merkityksellistä. Ovatko rintasi alkaneet riippua ja valua imetyksen jälkeen?

Vierailija
27/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä seilailen vähän kahden vaiheilla. En todellakaan ole tyytyväinen näihin imetyksen jälkeisiin tyhjiin nahkapusseihin, vaikuttaa jo sillä lailla etten riisu kun suihkuun käydessä rintaliivini... Ja sanotaanhan sitä että korvien välissä se vika on näissä ulkonäkö asioissa mutta kuka nyt ei haluaisi olla omankin miehensä silmään haluttava sen sijaan että piilottelee eikä anna edes koskea rinta-alueelle. Toisaalta vaikka näitä inhoan niin pelottaa se leikkaus, pelottaa komplikaatiot, pelottaa pelottaa ja pelottaa. rahaa olen kuitenkin siihen jo tovin säästänyt että rupeen pian punnitsemaan  sitten näiden välillä ja saa nähdä miten käy :) 

Vierailija
28/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitatin silikonit imetyksen jälkeen. Rinnat eivät roikkuneet yhtään, pelkät nännit vain jäi jäljelle. Mulla oli niin kauniit rinnat ennen imetystä! Tykkään rinnoistani nykyään, mutta eihän ne aitojen veroiset ole. Aidot aina paremmat, mutta jos niitä ei ole tai niistä ei tykkää, niin silikonit on ihan hyvä vaihtoehto. On tärkeää ottaa silikonit oikeista syistä, ei kenenkään miehen takia vaan oman itsensä iloksi :)

Vierailija
29/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole luonnostaan lainkaan rintoja. Siis ihan "miesrintakehä". (onneksi sentään ilman rintakarvoja... :D ) Olen ylipainoinen, joten ainakaan rasvan puutteesta ei johdu. Päätin jo teininä, että laitan silikonit sitten kun olen joko varma että en tee ikinä lapsia tai kun olen saanut lapseni. Eli kyllä, aion laittaa silikonit. Lopputuloksena sellainen A/B kuppikoko olisi toivottu. Olisi mahtavaa, kun voisin käyttää rintaliivejä ja näyttäisin enemmän naiselliselta. Tietenkin jos olen pahassa rahapulassa, silikonit eivät ole maailman tärkein asia, voin elää tälläisenäkin.

Vierailija
30/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat imetyksen jälkeen kamalat. :X Ennen niin kiinteät, nyt nahkarukkaset. Kun lapsiluku on täynnä ja imetykset ohi niin laitatutan ehdottomasti silarit.

Vierailija
31/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Toisaalta olen naisten esineellistämistä vastaan ja vaatteet päällä tai bikineissä ei häiritse, mutta monista liiveistä tursuaa yli kun on löysät ja ilman liivejä en seksiä harrasta...mies ei tosin taida haluta. Ei tämä nyt haittaa mutta jos haluaisin enemmän nauttia seksistä voisi leikkaus olla ihan ok. Rintoja enemmän nännini ovat rumat. Pihat isot ja nystyröillä. Kylmällä nännit ja rinnat on kauniit mutta lämpimällä ei. Kumma kun kylmällä rinnatkin näyttää aika kiinteiltä.

Vierailija
32/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus! Olen varmaan jäävi kommentoimaan, koska itselläni on isot rinnat, jotka eivät ole pienentyneet pitkän imetyksen eikä laihduttamisen jälkeen. Rintani ovat häiritsevän isot. Ei ne tuota itselleni mitään iloa, vaivaa vain. Mutta lähipiirissäni on jo muutama äiti-ihminen ottanut implantit. Eräs haaveilee siitä juuri kovasti. Hänenkin puheensa ovat suurimmalta osalta hyvinkin ulkonäkökeskeisiä. Tulee jotenkin surullinen olo. Että eikö tässä nykymaailmassa naiset osaa suhtautua luonnollisesti naiseuteensa kaikkine siihen kuuluvine muutoksineen. Mennään vaan siihen median muodostamaan esineellistämismuottiin. Vaikka sitten leikkauspöydän kautta. Näitäkin tuttavapiirini tapauksia yhdistää kaikkia joko erokriisi tai kolmenkympin kriisi. Kyllä täällä kolmenkympin paremmalla puolella sitä jo on kasvanut henkisesti niin paljon, että osaa elää omien vikojensa ja puutteidensa kanssa. Itselläni se on todella törkeän ruma arpinen vatsareppu. Sitä niin toivoisi, että naiset kehittäisivät itsetuntoaan muilla konsteilla.

Vierailija
33/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah kiitos, eivät ne roiku kun olen tehnyt rintalihasliikkeitä juuri sen estämiseksi :) Ne eivät ole enää niin kovat kuin ennen tosin, mikä minun mielestäni on ihana asia, kun joka kosketus ei satu :D

Vierailija
34/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeassa olet, kun sitä omaa arvoa lähtee laskemaan ulkonäön kautta ei mikään tule riittämään. Minulla on itsetunnossa auttanut että olen alkanut keskittyä sisempiin ominaisuuksiini. Siihen että olen kiltti ja mielikuvituksellinen ja maailman ainoa minä. Olen paljon onnellisempi nykyään enkä vertaile itseäni muihin.

Vierailija
35/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin silikonit! Lähti yli puolet tisseistä, niin en tuntenut että olen enää "oma itseni" tuntui ettei mitkään vaateet enää istu tms. Oli ikävä suuria rintojani.. Niin otin silikonit! Lääkäri osasi valita minulle juuri sopivan kokoiset, toi mukana kuvan.. Missä olin bikineissä ennen raskautta.. :) Koko on melkein 90% sama nyt! Melkein kaikki liivit yms sopii!

Itsetunnon lisäksi ärsytti se, että olisi pitänyt luopua 90% entisistä paidoista yms mitkä ei olisi enää sopinut ilman implantteja. Nyt saan taas käyttää ihania vaatteita! :)

Vierailija
36/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:31"]

Otin silikonit! Lähti yli puolet tisseistä, niin en tuntenut että olen enää "oma itseni" tuntui ettei mitkään vaateet enää istu tms. Oli ikävä suuria rintojani.. Niin otin silikonit! Lääkäri osasi valita minulle juuri sopivan kokoiset, toi mukana kuvan.. Missä olin bikineissä ennen raskautta.. :) Koko on melkein 90% sama nyt! Melkein kaikki liivit yms sopii!

Itsetunnon lisäksi ärsytti se, että olisi pitänyt luopua 90% entisistä paidoista yms mitkä ei olisi enää sopinut ilman implantteja. Nyt saan taas käyttää ihania vaatteita! :)

[/quote]

Ovatko aidon näköiset? Laitoitko pisaranmalliset?

Vierailija
37/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:31"]

[/quote]

Ovatko aidon näköiset? Laitoitko pisaranmalliset?

[/quote]

Joo on "anatomiset implantit" itse ehdotin alunperin pyöreitä, mutta kirurgi sanoi että nämä on paremmat. Ei ole kaduttanut! :)