Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan äidit jotka laittavat silikoonit

Vierailija
16.08.2014 |

Laittaisitko itse silikonit? Nyt on ollut äitylit keskustelussa puhuttuna niin ajattelin tuoda keskustelun tännekkin. Nykyaikana kuulemma silikoonit on siirtynyt lähes pelkästään nuorien äitien käyttöön, laittaisitko itse vai oletko jo laittanut? Itse tässä kirjoitan siitä angstista kun imetyksen myötä pienentyi (ennen ja jälkeen kuvat) http://pinthefuckups.blogspot.fi/2014/08/tissipostaus.html

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaikkialta palautetta että rintani ovat nykyään, pienempinä paremman näköiset. Se on kuulemma vain naisten pään sisällä että isot rinnat pitäisi olla. Silikonit jopa monesti pilaavat miehiltä kuulemma tunnelman, feikkiydessään :/

Vierailija
2/37 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rintoja. Siis oikeasti ei ole, aa-kuppikin on liian iso. Jos vain olisi varaa laittaisin heti silikonit. Ei rinnattoman elämä ole kivaa, vaatteet ei istu eikä sitä tunne itseään naiseksi. Ei silikonit aina ole jättimäiset ja feikin näköiset. Mä ainakin haluaisin vaan tissit. Ei sillä koolla niin väliä mut olishan se kiva että olis sopusuhtaiset vartaloon nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rintoja. Siis oikeasti ei ole, aa-kuppikin on liian iso. Jos vain olisi varaa laittaisin heti silikonit. Ei rinnattoman elämä ole kivaa, vaatteet ei istu eikä sitä tunne itseään naiseksi. Ei silikonit aina ole jättimäiset ja feikin näköiset. Mä ainakin haluaisin vaan tissit. Ei sillä koolla niin väliä mut olishan se kiva että olis sopusuhtaiset vartaloon nähden.

Vierailija
4/37 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi silikoneja, mutta en voi sanoa rintojen kohotuksesta. Urheilen paljon ja aina ollut ongelmia löytää tarpeeksi tukevat liivit, joten suurempia en halua. Pienempi parempi.

Ennen ajattelin että en tekisi ikinä mitään kauneusleikkauksia, mutta en ole enää varma, kun rinnat paisui raskauden alussa jo suunnattoman suuriksi ja eihän se venynyt nahka enää samaksi palautunut, ei kuitenkaan niin pahat että vielä tekisin mitään. Ainoat raskausarvet tuli rintoihin. Onneksi eivät näy kovin paljoa.

Nyt saa nähdä millaisiksi jäävät toisen raskauden jälkeen, onneksi vielä ei ole samalla lailla turvonneet, mutta aika näyttää.

Vierailija
5/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuteen silikoni(mitä ne koulussa opettavat?)

Vierailija
6/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:36"]

Kyllä minä haaveilen ottavani silikonit kun lapsiluku on täynnä. Itseäni vaivaa kun ennen rintani olivat kiinteät ja kimmoisat, sopivan kokoiset (D-kuppi). Nykyään liian isot, painavat ja roikkuvat.. :/ Samoten kun tälle linjalle lähdetään haaveilen vatsanahan poistosta, näyttäisi siltä että venynyt ja raskausarpinen ihoni ei tule palautumaan ilman kirurgiaa. Olen 22-vuotias ja toinen lapseni syntyy milloin vain. Voin myöntää suoraan että olen sen verran ulkonäkökeskeinen etten halua kroppani olevan pilalla näin nuorena. Ihan sama mitä mieltä muut asiasta ovat, haluan viihtyä kehossani niinkuin ennen.

[/quote]Odota , jos saat rintasyövän, niin uudet rinnat tehdään siitä vatsanahkasta ja ihan kunnallisella puolella:(((

Vierailija
7/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet upea! vau..

miten erilainen 2. kuva on, kuin tuntisit itsesi itsevarmemmaksi?

Vierailija
8/37 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haaveilen ottavani silikonit kun lapsiluku on täynnä. Itseäni vaivaa kun ennen rintani olivat kiinteät ja kimmoisat, sopivan kokoiset (D-kuppi). Nykyään liian isot, painavat ja roikkuvat.. :/ Samoten kun tälle linjalle lähdetään haaveilen vatsanahan poistosta, näyttäisi siltä että venynyt ja raskausarpinen ihoni ei tule palautumaan ilman kirurgiaa. Olen 22-vuotias ja toinen lapseni syntyy milloin vain. Voin myöntää suoraan että olen sen verran ulkonäkökeskeinen etten halua kroppani olevan pilalla näin nuorena. Ihan sama mitä mieltä muut asiasta ovat, haluan viihtyä kehossani niinkuin ennen.

Vierailija
9/37 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit laitoin kun lapsiluku tuli täyteen.

Vierailija
10/37 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kyllä silikonit heti, kun toinen lapsi on synnytetty ja imetetty. Parempi kuitenkin ottaa ne silarit, kuin rintojen rupsahtamisen pelossa jätttää imettäminen lyheen (tällaisestakin olen kuullut). On äideilläkin oikeus panostaa ulkonäköönsä, ja jos se oma aviomieskin tykkää, niin ei toisten silikonit keneltäkään muulta ole pois.

Vierailija
11/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tunsinkin, mutta voi johtua siitäkin että olen 5 vuotta vanhempi ja sitä myötä itsevarmempi :) Ja kiitos, ei kuvat näytä silti todellisuutta täysillä. Joskus on ihan tajuttoman huono iho, mutta olen oppinut hyväksymään senkin osaksi itseäni :P

Vierailija
12/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton, mutta voisin silti laittaa silikonit. Nenäleikkaus on myös to do-listalla.

Vierailija
13/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsensaanti vaikuta rintoihin ;)

Vierailija
14/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. En ole nuori, mutta äiti kyllä. Ei tissit ole mulle tärkeä juttu olleet koskaan, luopuisin niistä ennemmin kuin laittaisin mitään lisää.

Taitaa olla nykynuorten juttuja noi silikonit sunmuut.

Vierailija
15/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että rinnoissasi ei ole mitään vikaa. Itse olen opiskellut taiteita ja maalaillut ja piirtänyt alstonmalleja, nuoria ja vanhoja, miehiä ja naisia, ja voin sanoa, että en ole vielä rumaa vartaloa nähnytkään. On vain sääli, että nykyään iahnoidaan mahdottomia, ei kenenkään vartalo voi näyttää luonnossa photo shopatulta.

nainen 32v ja sinut oman äitivartalon kanssa

Vierailija
16/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin silikonit, koska lapsen myötä muhkeat Ct muuttuivat vain isoiksi kärpäslätkiksi. Nyt tuntuu naiselliselta taas ja mieskin tykkää ;)

Vierailija
17/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Rinnat on vain imetystä  varten mielestäni eikä niillä  muuta tarkoitusta ole. Itsevarmuutta on ja se, minkälaiset rinnat minulla on, ei liity mitenkään elämääni. Minusta turhaaa rahantuhlausta kaikenmoiset tissileikkaukset. Mielummin säästän sen rahan ja teen jotain mukavaa joko itse tai lasteni kanssa.

Vierailija
18/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mulla onkin hyvät tissit vielä lasten jälkeenkin. Mahanahka sen sijaan on kamala....

Vierailija
19/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoista ja rintojen kohotusleikkaus on kyllä käynyt mielessä. Katsoo sitten joskus, kun lapsiluku on täynnä ja imetykset yms takanapäin, että onko asia oikeasti niin tärkeä että oikeasti haluan leikkaukseen. Mies tietää mietinnöistäni ja kovin vakuuttelee, että rintani ovat aivan varmasti hyvät myöhemminkin ja että hän rakastaa minua vaikka tissit olisivat kuin kaksi paistettua kananmunaa(!), mutta tukee päätöstäni oli se mikä tahansa. Olen 23, joten tässä on vielä puoli elämää aikaa miettiä mikä lopulta on tärkeää.

Vierailija
20/37 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tunkisi kroppani sisälle mitään silikonia. Sairas ajatuskin. Nenän voisin leikkauttaa, koska se on joskus murtunut - jos se siis parantaisi hengitystä. Mutta muuten, se mikä ei luonnollisilla metodeilla lähde/kohene, saa jäädä.