Rakastan lentämistä!
Siis tarkoitan ihan kyydissä olemista vaikka varmaan tykkäisin itsekin lentää jos joskus olisi mahdollisuus kokeilla. Minusta ulkomaan matkojen suola on se kun saan istua lentokoneessa etenkin nousut ja laskut on ihania kokemuksia. Olenko ainoa täällä?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:29"]
Olet
[/quote]
Ethän sä voi puhua kuin omasta puolestasi ystävä kallis...tässä toinen joka pitää lentämisestä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:29"]
Olet
[/quote]
Ethän sä voi puhua kuin omasta puolestasi ystävä kallis...tässä toinen joka pitää lentämisestä.
[/quote]
Kyllä mäkin pidän lentämisestä, mutta kyse olikin siitä onko se loman paras osa. Näin mä ymmärsin. Ei ole.
Minä pelkään lentämistä kuollakseni. Itkettää ja tärisyttää aina koneessa. Tosin nyt en ole vuosiin enää koneeseen uskaltautunut. Ihan kamalaa.
Minusta lentäminen on äärimmäisen pitkäveteinen tapa matkustaa mutta toisaalta myös nopea, joten lennettävä usein on.
Lentäminen on ihanaa!
Suosittelen helikopterilentoja! Myös varjoliito ja riippuliito on mahtavaa.
Minäkin pidin lentämisestå lapsena, kun matkustelimme paljon perheen kanssa. Aikuisiällä suhtautumiseni lentämiseen muuttui sen jälkeen, kun jouduin ensimmäistä kertaa vaaratilanteeseen yläilmoissa ilmanpainejärjestelmän pettäessä. Sen kokemuksen jälkeen lentämisestä tuli epämiellyttävää.
Jatkuvaa jonottamista, ahtaassa tilassa kärsimistä ja vessaan haluavien väistelyä, huonoa ruokaa, liian kuivaa ilmaa...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:42"]
Minusta lentäminen on äärimmäisen pitkäveteinen tapa matkustaa mutta toisaalta myös nopea, joten lennettävä usein on.
[/quote]
Tuo on muuten totta! 4h junassa menee ihan huomaamatta, mutta 4h lentokoneessa on piiiiiiiiitkä aika.
Mä olen aina vähän pelännyt lentämistä. Enää en niin paljon, kun olen enemmän jyvällä siitä, mikä yleensä aiheuttaa onnettomuuksia ja miten pakkolasku tapahtuu ym.
Olet