Miten pittäisi suhtautua kun naapurin pitbull tulee taloomme sisälle?
Olin tuossa eilen aamulla juomassa rauhassa keittiössä kahvia ja tunsin yks kaks että joku tuijottaa, no naapurin "pikkunen" pitbullihan se siinä katseli minua 10 sentin päässä. Jumankauta mä säikähdin!
Eikö sitä hitto vie saa kahviansakaan enää rauhassa juoda? Saatikka pitää ovea auki? Oma koira (yorkki) siis hihnassa omalla pihalla ja ovi auki siksi että oma koira pääsee sisälle kun haluaa tulla.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:46"]
Meilla hiirta pienemmat myrkytetaan, hiiret loukutetaan. Pitbull jos tunkisi sisaan kutsuisin poliisit, niilla on aina ase lanteella. Luvaton tunkeutuminen taloon. t.usalainen
[/quote]
Me ei myrkytetä ketään eikä meillä ole aseita. Ovet eivät ole koskana päivällä lukossa, ja naapurin koirat (ja naapuritkin) ovat meille tervetulleita.
T. Toinen usalainen
PS. Jos outo koira tulisi taloon, yrittäisin hätistää sen ulos, ja jos tietäisin kenen koira kyseessä on, kertoisin heille. Tosin jos koira on tuttu, ei haittaa. :)
[/quote] Lue vahan tarkemmin, ei meillakaan ole aseita, siksi kutsuisin poliisit. Pelkaan koiria niin etta saisivat sitten kutsua viela ambulanssin koska olisin sydiksen partaalla jos pitbull tunkisi sisalle. t.ensimmainen usalainen.
[/quote]
Pointtini olikin lähinnä se, että meillä ei ole tapana uhkailla aseilla koiria taikka ihmisiä. :)
t. Toinen usalainen
Jos ulko-ovea pitää auki niin on turha valittaa ei-toivotuista vieraista, oli ne sitten rakkeja tai ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:28"]
Miten pittäisi suhtautua kun naapurin pitbull tulee taloomme sisälle?
Olin tuossa eilen aamulla juomassa rauhassa keittiössä kahvia ja tunsin yks kaks että joku tuijottaa, no naapurin "pikkunen" pitbullihan se siinä katseli minua 10 sentin päässä. Jumankauta mä säikähdin!
Eikö sitä hitto vie saa kahviansakaan enää rauhassa juoda? Saatikka pitää ovea auki? Oma koira (yorkki) siis hihnassa omalla pihalla ja ovi auki siksi että oma koira pääsee sisälle kun haluaa tulla.
[/quote]
Ei kenelläkään toisella ole mitään oikeutta päättää puolestasi miten sinun PITÄÄ siihen suhtautua, ettet ole holhouksen alainen, eikä välttämättä sittenkään.
Saat siis ihan itse päättää miten suhtaudut ja miten et.