Miten saisin huomiota mieheltäni?
Eli en saa huomiota tai kehuja tai mitään. Ihan alussa saattoi pari kertaa kehaista muttei enää. Tuli ihan ikävä niitä aikoja kun sain miehiltä huomiota. Minä itse kyllä kehun miestä päivitäin ja kerron kuinka rakastan. Tunnun olevan hänelle itsestään selvyys
Kommentit (12)
Sun pitää hankkiia oma elämä. Ihan omat menot ja omat kaverit joihin mies ei kuulu ja jos haluaakin, niin pala kerrallaan annat vaan. Miehet on niin idiootteja, että niiden täytyy "metsästää" naisensa ja jos sinä olet siellä aina valmiina silloin ku miehellä sattuu ny haluttaa peli on menetetty.
Ei muuta kuin alat v***n hankalaksi, pillua ei tosiaan tule silloin ku siltä tuntuu lähes sammuneena kotiin tullessa. Grow up nainen! Sulla on kaikkio kortit käsissäs, et tarvi tommosta luuseria.
Sanot hänelle, että tarvitset sellaista huomiota.
Tiedän, olen nero ihmisten joukossa.
Miehet ajattelevat munallaan eli saat huomiota näyttämällä hyvältä. Se ei vielä riitä vaan käytät ulkonäköäsi muilta miehiltä huomion hakemiseen. Siihen mies herää.
Mihin alunperin miehessäsi ihastuit ja rakastuit? Et ainakaan hänen sinua hemmottelevaan huomiotulvaan, jos suhteen alussakin vain pari kertaa kehaissut.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 17:16"]
Sanot hänelle, että tarvitset sellaista huomiota.
Tiedän, olen nero ihmisten joukossa.
[/quote]
Ei näin. Huomion kerjääminen tuottaa päinvastaisen tuloksen.
mä olen pikku hiljaa opettanut miestä kehumaan. ensin ihan reippaasti sanon että enkö tehnytkin hyvää ruokaa ja sitten pikku hiljaa vähän vaan vinkannut että nyt ois kehun paikka. nykyään tuo kehuu joskus jopa oma-alotteisesti :)
Meillä oli vähän sama juttu.
Aloin vaan yksinkertaisesti näyttämään niin hyvältä, että sain muilta miehiltä huomiota. Mieheni ei kovin kauas kerennyt menemään ennenkuin joku iilimato oli liimautunut kiinni minuun.
Mieskin alkoi huomioimaan ja kehumaan minua, kun huomasi että kelpaisin vielä muillekkin.
Up