Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö navan sisustan suihkussa?

Vierailija
02.08.2021 |

Joskus saan navan suun kohdalle pieniä infektioita, ja olen miettinyt pitäisikö sitä pestä huolellisemmin. Toisaalta olen kuullut että ei ole hyvä sörkkiä sisälle joten en tee mitään syväpuhdistuksia.

Mites te?

Pesettekö navan sisustan suihkussa?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen pestä kun napa ei ole syvä….terveisiä kätilöopistolle

Vierailija
2/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfiointiaine ja pumpulipuikot. Sen sisäosa on ihoa, joka on kiinni, ei johda vatsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä kysymys

Vierailija
4/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on saippualla pestä tai muuten haisee ihville. 

Vierailija
5/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Nainen saa nuolla omani puhtaaksi.

Vierailija
6/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Desinfiointiaine ja pumpulipuikot. Sen sisäosa on ihoa, joka on kiinni, ei johda vatsaan.

Miksi laittaisit kuivattavaa desiä sinne? Käytkö kainalot ja korvantaustatkin desinfiointiaineella läpi?

Vierailija
7/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse erikseen pestä kun napa ei ole syvä….terveisiä kätilöopistolle

Joudun pesemään kun rankan painon pudotukset sairauden takia. Napa on syvällä roikuvan ihon alla jossain.Rutini toimenpide suihkussa aina.

Vierailija
8/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laittaisit kuivattavaa desiä sinne? Käytkö kainalot ja korvantaustatkin desinfiointiaineella läpi?

Olen eri, mutta mä kyllä pyyhin suihkun jälkeen alkoholipitoisella kasvovedellä navan ja korvat (ja niiden taustat).

Vierailija
9/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Välillä kurkannut sinne tarkemmin ja ollut aina ihan puhdas. Kai se tossa suihkussa käydessä tulee samalla puhtaaksi ilman erityistä huomiota.

Vierailija
10/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että aina kun pari päivää koitan pestä sitä niin se iho ärtyy siitä ihan valtavasti, kutiaa ja punoittaa. Joten en pese ainakaan mitenkään huolella. Olen kyllä tarkastanut, ettei siellä mitään likaa tai roskaa ole eikä sormeen ainakaan tartu mitään hajua.

Vierailija
11/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että aina kun pari päivää koitan pestä sitä niin se iho ärtyy siitä ihan valtavasti, kutiaa ja punoittaa. Joten en pese ainakaan mitenkään huolella. Olen kyllä tarkastanut, ettei siellä mitään likaa tai roskaa ole eikä sormeen ainakaan tartu mitään hajua.

Juu sama juttu, se iho navan sisällä tuntuu olevan todella herkkä. Punottaa heti kun vähänkin koskee ja putsaa.

Vierailija
12/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peseytyy ihan itsekseen kun saippuoin kropan, koska siinä ei ole ihraa ympärillä.

Vierailija
13/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käytän sitä apteekista saatava napasaippuaa.

Vierailija
14/14 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon merkin aine (apteekista) ei ole kuivattavaa, eikä kirvelevää eli toimii. Ehkä korvan johonkin osaan voisi laittaa, jos ei halua kastella korvaa. Usein toki saippua paras korvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi