Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka korkealle sun lonkkaluut ylettyy?

Vierailija
02.08.2021 |

Mun lonkat on navan korkeudella ja käytännössä kylkiluiden alin kärki on lonkkaluun yläreunan alapuolella. Kuinkahan mutantti mä oikein oon :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä erikoinen tapaus 🤔

Vierailija
2/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä erikoinen tapaus 🤔

Olenko 😳

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joustavat ja liikkuvat kylkiluut? Ei kai ne kokoaikaa ole yhtä alhaalla?

Mulla on kylkiluut kyljestä selinmakuuasennossa ulompana kuin lantio ja sentään minulla on myös hyvä synnyttäjän lantio ja myös hyvä pallean liike kylkikaarineen. Minulla on reisissä ja pakaroissa voimakkaita lihaksia myös ja olen kokonaisuudessaan atleettinen.

Vierailija
4/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös asti.

Vierailija
5/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös asti.

Päälaelle saakka?

Vierailija
6/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Saharan eteläpuolelta kotoisin? Näillä näkee tätä lyhyttä selkää ja korvista alkavia lonkkia. Ei ole kaunista.

Vierailija
7/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Saharan eteläpuolelta kotoisin? Näillä näkee tätä lyhyttä selkää ja korvista alkavia lonkkia. Ei ole kaunista.

En ole. Eikä mulla ole lyhyt selkäkään vaan tosi pitkä. En tiedä onko mun lonkat korkealla vai kylkiluut matalalla. Ehkä molempia.

Ap

Vierailija
8/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
9/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko suoliluita?

Vierailija
10/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. En ollut itse huomioinut tuota asiaa, mutta fysiatri (lääkäri) sanoi että lonkkaluuni yläharjat on lähes kiinni alimmissa kylkiluissa. Sen takia minulla ei ole kapeaa vyötäröä vaikka olen ollut aina joko hoikka tai normaalipainoinen. Itseasiassa keskivartaloni näyttää aika miehisen suoralta.

Vierailija
11/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. En ollut itse huomioinut tuota asiaa, mutta fysiatri (lääkäri) sanoi että lonkkaluuni yläharjat on lähes kiinni alimmissa kylkiluissa. Sen takia minulla ei ole kapeaa vyötäröä vaikka olen ollut aina joko hoikka tai normaalipainoinen. Itseasiassa keskivartaloni näyttää aika miehisen suoralta.

Tarkoitin tietysti suoliluun yläharjat.

Vierailija
12/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoon asti.

Vierailija
13/13 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans! Aina saa olla ostamassa korkeavyötäröisiä housuja kun ns. normaalikorkeat ei istu! Kesti montakymmentä vuotta ennenkuin tajusin ettei muilla ole lantio yhtä korkealla