Kuinka korkealle sun lonkkaluut ylettyy?
Mun lonkat on navan korkeudella ja käytännössä kylkiluiden alin kärki on lonkkaluun yläreunan alapuolella. Kuinkahan mutantti mä oikein oon :D
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä erikoinen tapaus 🤔
Olenko 😳
Ap
Sulla on joustavat ja liikkuvat kylkiluut? Ei kai ne kokoaikaa ole yhtä alhaalla?
Mulla on kylkiluut kyljestä selinmakuuasennossa ulompana kuin lantio ja sentään minulla on myös hyvä synnyttäjän lantio ja myös hyvä pallean liike kylkikaarineen. Minulla on reisissä ja pakaroissa voimakkaita lihaksia myös ja olen kokonaisuudessaan atleettinen.
Vierailija kirjoitti:
Ylös asti.
Päälaelle saakka?
Oletko Saharan eteläpuolelta kotoisin? Näillä näkee tätä lyhyttä selkää ja korvista alkavia lonkkia. Ei ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Saharan eteläpuolelta kotoisin? Näillä näkee tätä lyhyttä selkää ja korvista alkavia lonkkia. Ei ole kaunista.
En ole. Eikä mulla ole lyhyt selkäkään vaan tosi pitkä. En tiedä onko mun lonkat korkealla vai kylkiluut matalalla. Ehkä molempia.
Ap
Mulla sama juttu. En ollut itse huomioinut tuota asiaa, mutta fysiatri (lääkäri) sanoi että lonkkaluuni yläharjat on lähes kiinni alimmissa kylkiluissa. Sen takia minulla ei ole kapeaa vyötäröä vaikka olen ollut aina joko hoikka tai normaalipainoinen. Itseasiassa keskivartaloni näyttää aika miehisen suoralta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. En ollut itse huomioinut tuota asiaa, mutta fysiatri (lääkäri) sanoi että lonkkaluuni yläharjat on lähes kiinni alimmissa kylkiluissa. Sen takia minulla ei ole kapeaa vyötäröä vaikka olen ollut aina joko hoikka tai normaalipainoinen. Itseasiassa keskivartaloni näyttää aika miehisen suoralta.
Tarkoitin tietysti suoliluun yläharjat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans! Aina saa olla ostamassa korkeavyötäröisiä housuja kun ns. normaalikorkeat ei istu! Kesti montakymmentä vuotta ennenkuin tajusin ettei muilla ole lantio yhtä korkealla
Oot kyllä erikoinen tapaus 🤔