Minkä ikäisenä saavutit lopullisen pituutesi?
Tai tyttäresi saavutti? Paljonko se on? Ja milloin kuukautiset alkoivat? Tuli vaan tuosta toisesta pituusketjusta mieleen. Tyttäreni täyttää 13 syksyllä ja on nyt 150cm. Kuukautiset alkoivat nyt kesällä. Mietin vaan, että kuinka kauan vielä kasvaa.. Itse olen 161 ja tytön isä 182.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:29"]
Hahahaa jääpä se lyhyeksi! Sääliksi käy.
T. 178cm
[/quote]
Minä säälin sinua ja yläpeukuttajia, te olette varmaan niitä hongankolistajia jotka olette jo koulussa istuneet aina takarivissä ja kulkeneet selkä köyryssä huonoryhtisenä. Te ette uskalla pitää korkokenkiä ja olette kuin sotanorsut sirojen naisten keskuudessa :D sääliksi käy!
[/quote]
Mä käytän korkeita korkoja ja ryhtini on hyvä.
T: toinen 178-senttinen.
11-vuotiaana loppui pituuskasvu ja menkat alkoi vähän ennen kun täytin 12. 160 senttiseksi jäin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:29"]
Mutta näytät silti joko sotanorsulta tai kukkakepiltä tai takaapäin transvestiitilta.
T. 178cm
[/quote]
Minä säälin sinua ja yläpeukuttajia, te olette varmaan niitä hongankolistajia jotka olette jo koulussa istuneet aina takarivissä ja kulkeneet selkä köyryssä huonoryhtisenä. Te ette uskalla pitää korkokenkiä ja olette kuin sotanorsut sirojen naisten keskuudessa :D sääliksi käy!
[/quote]
Mä käytän korkeita korkoja ja ryhtini on hyvä.
T: toinen 178-senttinen.
[/quote]
Kasvoin yli 18-vuotiaana (=lukion jälkeen) vielä pari senttiä. Kuukautiset alkoivat 15-vuotiaana. Olen 168 cm.
Koskus about 16 vuotiaana vasta jämähin paikoilleni. Nyt oon 163cm pätkä. Menkat alko 12 vuotiaana.
Kuukautiset alkoivat 12 v, 13-vuotiaana olin 173 cm ja sen jälkeen kasvoin vielä 2 cm.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:29"]
T. 178cm
[/quote]
[/quote]
En ole tuo, enkä yläpeukuttanut, mutta olen kyllä pitkä, enkä yhtään tykkää, että käytät sanaa sotanorsu ja siro samassa lauseessa vähätellen... Kaikki lyhyet eivät ole siroja, kaikki pitkät eivät ole sotanorsuja.
[/quote]
Sori mun kokemuksen mukaan lähes kaikki pitkät ovat joko romuluisia tai sitten jos ovat siroja niin näyttävät kukkakepeiltä joilla erittäin huono ryhti...anteeksi mielipiteeni. Fakta tietenkin on että jos jonkun metriheidin täytyy tulla tänne irvimään pienikokoista lasta on irvilällä takuulla ongelmia oman pituutensa ja ulkomuotonsa kanssa!
ohis