Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo läpsäisi pepulle - teenkö rikosilmoituksen?

Vierailija
02.08.2021 |

Läpsäsi pepulle kun olin tyhjentämässä astianpesukonetta työpaikalla toimiston taukohuoneessa. Ketään muuta ei ollut paikalla näkemässä tätä. Hän on jo pitkän aikaa katsellut minua sillä silmällä töissä, ja kerran on lähestynyt viestitse. En ole antanut vastakaikua, en minkään vertaa. Olen naimisissa ihanalle miehelle ja 2 lapsen äiti. Aivan yllättäen löi avokämmenellä pepulle ja vihelsi, jonka jälkeen lähti pois paikalta. Mitä ihmettä? Olen ollut shokissa koko aamupäivän, ja en ole voinut kertoa tästä kenellekkään. Teenkö rikosilmoituksen vai mitä teen? Tämähän on seksuaalista ahdistelua, eikö olekkin? Voinko saada korvauksia? En usko että toivun koskaan tästä enää tehdäkseni töitä tuossa työpaikassa. KAMALAA. Mitä teen, apua!?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat sillä, että otat yhteyttä teidän työpaikan luottamusmieheen tai työsuojeluvaltuutettuun. Ja hänen avullaan asia puheeksi tekijän kanssa. Jos tuo käytös ei lopu, sitten pomon pomon puheille ja tarvittaessa sitten luottamusmiehen avulla asia eteenpäin poliisille.

42/47 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista ja omahyväistä kirjoittelua. Kuka nyt välittäisi mokomasta? Naisilta on mennyt suhteellisuudentaju. Monen lapsen äiti viitsii kirjoitella tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydelle voi mennä aina puhumaan, jos ei tiedä mitä tekisit tai et uskalla muita tahoja lähestyä (luottamusmies/esimehen esimies).

Jos et puhu mitään kenellekään syystä "ei se mua haittaakaan", teet karhunpalveluksen sille henkilölle, jota tyyppi olisi seuraavalla kerralla läiskäisemässä.

Vierailija
44/47 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän rikos olisi kyseessä? Pahoinpitely?

Vierailija
45/47 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuhottaja

Vierailija
46/47 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että nykyään enää kukaan täysjärkinen mies uskaltaa edes hipaista naispuolista kollegaa työpaikalla. Nyt kun ei enää kätelläkään saa, niin tuskin uskaltavat koskettaa millään tavalla.

Erikseen on sitten ne elämäntapajonnet, jotka teke ejoka tapauksessa mitä lystäävät. Mutta ne ei yleensä pääse esimiesasemaan.

Vierailija
47/47 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Kyllä niitä yrittäjiä on vieläkin. Olen kohdannut ihan viime aikoina työpaikalla näitä: halailijoita, taputtelijoita ja salasoittelijoita ja kaksimielisyyksiä puhuvia, tai kuullut näistä juttua luotettavista lähteistä. Muutamat näistä jutuista on ilmoitettu eteenpäin.