Olen 190cm pitkä nainen
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:46"]
Oletko harkinnut sukupuolenkorjausta?
[/quote]
En ole.
Tunnetko ylpeyttä upeasta pituudestasi? Minusta sinun pitäisi. Noin pitkä nainen on ylväs näky. Tunnen itse yhden sellaisen.
Wau! Sulla on siis aikamoiset sääret :) Olitko lapsena ikätovereita kookkaampi? Mikä on kengänkoko? Olet varmasti upea näky!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:47"]
Pelkäävätkö miehet sua?
[/quote]
Tietääkseni ei. Toisaalta eipä kauhean usein tulla kysymään "pärjääthän sä varmasti, mitä jos joku sua isompi käy kimppuun?".
Oletko kaikista tuntemistasi ja tietämistäsi naisista pisin? Vai tunnetko tai tiedätkö ketään samanpituista tai sinua pidempää naista?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:48"]
Pelaatko kori- vai lentopalloa?
[/quote]
En kumpaakaan, en pidä lajeista.
Tunnetko ylpeyttä upeasta pituudestasi? Minusta sinun pitäisi. Noin pitkä nainen on ylväs näky. Tunnen itse yhden sellaisen.
[/quote]
No jaa, tavallaan kyllä, koska on vähän pakko ollut olla sinut pituuteni kanssa. Toisaalta ei haittaisi olla 10 cm lyhyempikään.
Wau! Sulla on siis aikamoiset sääret :) Olitko lapsena ikätovereita kookkaampi? Mikä on kengänkoko? Olet varmasti upea näky!
[/quote]
Oikeastaan en, ainakaan erottuvasti. Oli niitä muitkain pitkiä, mutta aina olin pitkä ja laiha lapsi. Kengänkoko on 42.
Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:49"]
Oletko kaikista tuntemistasi ja tietämistäsi naisista pisin? Vai tunnetko tai tiedätkö ketään samanpituista tai sinua pidempää naista?
[/quote]
En! Tiedän muutaman samanpituisen ja pisemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:50"]
Saatko paljon pitkiä katseita?
[/quote]
Joo
Onko sun hankalaa löytää vaatteita? Itsellä pituutta 184 cm ja tuntuu että lahkeet ja hihat on aina lyhyitä. Jos sulla on joku hyvä vinkki mistä kannattaa etsiä sopivia vaatteita niin otan mielelläni vastaan!
Tullaanko sua ikinä iskemään baarissa? Ja jos tullaan niin millaisia ne miehet yleensä on?
Lyhin panemasi mies?
Mikä on lempiasentosi seksissä?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:56"]
Onko sun hankalaa löytää vaatteita? Itsellä pituutta 184 cm ja tuntuu että lahkeet ja hihat on aina lyhyitä. Jos sulla on joku hyvä vinkki mistä kannattaa etsiä sopivia vaatteita niin otan mielelläni vastaan!
[/quote]
On!
Juuri se housujen ongelma ja paidoissa hihat. Mekkoja sen sijaan on suht helppo löytää.
Nettikaupoista löytää usein paremmin kuin normikaupoista. JC:stä tuli teini-ikäisenä ostettua paljon farkkuja.
Oletko harkinnut sukupuolenkorjausta?