Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotitöitä sinun on "pakko" tehdä vielä tänään

Vierailija
16.08.2014 |

tai mitä ainakin pitäisi tehdä vielä tänään?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa lapsille iltapalaa ja siivota sitten pöytä.

Tiskikoneen voi tyhjentää jos jaksaa. 

Vierailija
2/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään!! ollaan jo kauan tehty työnjako että mies hoitaa kotihommat viikonloppuisin. meillä ei ole lapsia. minä viikolla tiskaan, siivoan, hoidan pyykit, ruoat jne. viikonloppuna mies tekee sapuskat ja käy kaupassa, siivoaa keittön kokkausten jäljiltä. toki minä hoidan enemmän jos ajassa mitataan, mutta ei se haittaa minua. tykkään kotihommista tavallaan, aivot tuulettuu työasioista ja viikonloppuisin siis nautiskelen:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pakollinen on lasten iltapala, mutta tyhjennän kyllä vielä tiskikoneenkin jahka se valmistuu, jotta pääsen eroon illalliselta jääneistä likaisista astioista.

Vierailija
4/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin kaikki reilassa, mutta pari koneellista pyykkiä pestävä ja toki ruokittava perheenjäseniä. Ja paavalinkukan istutus uuteen ruukkuun vielä.

Vierailija
5/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesua, silitystä (lupasin silittää pojan tekemät hamahelmityöt samalla), imurointia.

Vierailija
6/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan ruokien valmistus pakkaseen. Tiskit. Tavaroiden järjestely.

Vierailija
7/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskata kaks lautasta . Eiimuuta.

Vierailija
8/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkata mustikat ja pakastaa. Tehdä sauvasekoittimella tyrnit mehuksi ja siivilöidä jääpalapusseihin, pakastaa. Keittää tyrnien kuorista soppaa. Laittaa lapsille iltapala, lenkittää koirat, ruokkia koirat + muut eläimet (5kpl muita). Tuossa taitaa olla pakolliset mutta lisäksi kämppä on kuin pommin jäljiltä. Pakko olisi siivota. Lattialla kilo hiekkaa kun pihalla myllännyt kaivinkoneet. 

Kirpputorilta olen hakenut juuri tavarat pois ja kaikki on levällään kuistissa. - Niille tarvis varmaan myös tehdä jotain.  

+ Lupasin siskolleni lähteä illasta vielä marjaan + keittää mehuja mutta luulempa etten enää kykene. 

Vierailija
9/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko yhtään mitään. Tai no, lakanat pitää kyllä nostaa kuivausrumpuun kun ovat valmiit ja pedata sänkyyn puhtaat lakanat. Mutta muuten teen fiiliksen mukaan mitä huvittaa. Huomenna viimeistään sitten imurointi ja lattioiden ja vessan pesu. Ja keittiön tasot.

Vierailija
10/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis laittaa jotain ruokaa. En ole vielä syönyt mitään. Just vasta heräsin päikkäreiltä.

Vierailija
11/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:16"]

Perkata mustikat ja pakastaa. Tehdä sauvasekoittimella tyrnit mehuksi ja siivilöidä jääpalapusseihin, pakastaa. Keittää tyrnien kuorista soppaa. Laittaa lapsille iltapala, lenkittää koirat, ruokkia koirat + muut eläimet (5kpl muita). Tuossa taitaa olla pakolliset mutta lisäksi kämppä on kuin pommin jäljiltä. Pakko olisi siivota. Lattialla kilo hiekkaa kun pihalla myllännyt kaivinkoneet. 

Kirpputorilta olen hakenut juuri tavarat pois ja kaikki on levällään kuistissa. - Niille tarvis varmaan myös tehdä jotain.  

+ Lupasin siskolleni lähteä illasta vielä marjaan + keittää mehuja mutta luulempa etten enää kykene. 

[/quote]

Miten ihmeessä sä ehdit tekemään tuon kaiken, kun kellokin on jo yli seitsemän? Vai menetkö vasta aamuyöllä nukkumaan? Mua väsyttää jo tuon listan lukeminekin.

Vierailija
12/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pullo viiniä ja pestä hampaat.

Vierailija
13/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripustaa pyykit kuivumaan. Tavoitteena on myös tänään etsiä tietyt rintsikat ja sukkahousut, joiden olinpaikkaa en nyt muista.

...ja lapsille pitää tietysti laittaa iltapalaa. Muutakin kyllä teen, mutta tässä oli ns. pakolliset.

Vierailija
14/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
15/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskata. Kauhee tiskivuori odottaa.. 

Vierailija
16/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, vaimo hoitaa kotityöt.

Vierailija
17/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:20"]

Miten ihmeessä sä ehdit tekemään tuon kaiken, kun kellokin on jo yli seitsemän? Vai menetkö vasta aamuyöllä nukkumaan? Mua väsyttää jo tuon listan lukeminekin.

[/quote]

No saa nähdä miten ehdin :) Varsinkin kun sitä menee pysähtyyn tähän koneelle niin ei enää huvittaisi nousta. :D Mutta pakkohan se on kun koko päivän on marjassa ollut niin ne vielä laittaakin. Lapset vielä miehen kanssa ulkona enkä minä osallistu tuohon lasten iltapalaan kuin sen että teen puuron ja sopan. Mies hoitaa porsastelut ja jälkien siivouksen. 

Tyrnit on nopea laittaa, ei tarvi perkata, sauvasekottimella soseeksi ja siivilään. Mustikat sitten eriasia, tosin on noista enimmät roskat jo imuroitu. Tässä kun koneella istuu eikä ala touhuaan niin menee varmasti myöhään. :) Mutta kyllä minä 02 viimeistään olen nukkumassa! Ehkä jo yhdeltäkin. 

Koiria ei tarvisi lenkittää kun ottaisi mukaan marjametsään, mutta saapa nähdä. 

Vierailija
18/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikoneen tyhjennys, illallisen viimeistely.

Vierailija
19/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheesti pakollisia, koska vanhempi lapsi on reissussa, me vain kolmisin vauvan kanssa. Vaippapyykit on koneessa, ne pitää levittää. Yritin imuroida, mutta vauva ei anna, joten panin miehen hommiin. Ehkä jotain tiskejä vielä laittelen.

Vierailija
20/25 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avata tiskikone. Vessat jäi pesemättä mutta ehtii huomennakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä