Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 175 cm pitkä nainen, onko pitkä nainen kenenkään miehen mieleen?

Vierailija
16.08.2014 |

Painan 58 kg jos sillä nyt on väliä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan toki

mies

Vierailija
2/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö on? Ite samanpitusena ainakin vientiä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et minun. Yli 165-senttinen on turha otus.

T. 190-senttinen mies

Vierailija
4/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:43"]Öö on? Ite samanpitusena ainakin vientiä riittää.

[/quote]

Sen sijaan ihminen, joka kirjoittaa sanan öö lauseen alkuun, on automaattisesti pois jatkosta.

Vierailija
5/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:44"]Et minun. Yli 165-senttinen on turha otus.

T. 190-senttinen mies

[/quote]

miksi niin?

Ap

Vierailija
6/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama provo. Vaihda edes kirjoitustyyliä välillä. Sika!

Vierailija
7/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehen karvainen syli odottaa. Painan 110kg jos silläkään nyt on väliä.

Vierailija
8/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:46"]Setämiehen karvainen syli odottaa. Painan 110kg jos silläkään nyt on väliä.

[/quote]

Paino ei ole ongelma, mutta setämiesjutut ei oikein iske..

Ap

Vierailija
9/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta et ole "pitkä nainen". Ihan tavallisen mittainen.

Vierailija
10/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:51"]Sori, mutta et ole "pitkä nainen". Ihan tavallisen mittainen.

[/quote]

No olen 7 cm keskimääräistä pidempi, laskettanee pitkäksi?

Ap

Vierailija
11/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:51"]

Sori, mutta et ole "pitkä nainen". Ihan tavallisen mittainen.

[/quote]

Suomalaisen naisen keskipituus on 164 cm. Yhdysvaltalaisen miehen keskipituus on tuo 175 cm. Kyllä se vaan naiseksi pitkä on.

Vierailija
12/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi naisten keskipituus olla nykyisin 168 cm ja miesten jotain 180 cm.

Vierailija
13/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kokenut pituuttani ongelmaksi missään, edes miesmarkkinoilla. Olen 182 cm pitkä nainen ja lähes kaikki miesystäväni ovat olleet minua pidempiä, paria säätöä lukuunottamatta. Avomieheni on 187 cm pitkä.

Enemmän mun pituuteni on ollut kautta aikojen lyhyempien ihmisten ongelma.

Vierailija
14/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:46"]

Setämiehen karvainen syli odottaa. Painan 110kg jos silläkään nyt on väliä.

[/quote]

Onko sun rasvaprosentti 10?

Vierailija
15/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:05"]Mä en ole kokenut pituuttani ongelmaksi missään, edes miesmarkkinoilla. Olen 182 cm pitkä nainen ja lähes kaikki miesystäväni ovat olleet minua pidempiä, paria säätöä lukuunottamatta. Avomieheni on 187 cm pitkä.

Enemmän mun pituuteni on ollut kautta aikojen lyhyempien ihmisten ongelma.

[/quote]

Minua alkoi kiinnostaa että miten pituutesi on ollut lyhyille ongelma? Itse olen 163 cm enkä ole koskaan miettinyt kenenkään pituutta.

Vierailija
16/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä naiseksi ja liian lyhyt mieheksi. Harkitsisin köyttä.

Vierailija
17/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehenä naisen ja tai miehen  pituus ei ole mikään ongelma. Tosin miehenä, jos sillä on mitään merkitystä olen ollut tekevinäni havainnon, että ongelma on mahdollisesti enempi naisilla. Vaikka kuinka puhutaan tasa-arvosta ja sisäisestä kauneudesta, jotka totta kai voivat henkilöityä, myös yhteen ja samaan henkilöön, niin harva nainen on valmis pidempään suhteeseen miehen kanssa, joka on häntä merkittävästi lyhyempi. - Tai mihen on "ostettava" lisäsenttejä itselleen muilla avuilla, kuten muulla ulkoisella menestyksellä, kuten lompakon paksuudella, joka tarvittaessa avautuu kun nainen löytää, jotain mieluista, oli se sitten kaunis vaate, talo tai liput maapallon ympärysmatkalle tai illan konserttiin ystävättären kanssa. 

Vierailija
18/24 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni nähnyt liian pitkää naista. Mutta olen nähnyt lukemattomia naisia, jotka ovat syöneet itsensä valaiksi tai naisia jotka häpeävät jotain vartalonsa ominaisuutta, kuten pituutta.

Älä häpeä. Olet upea ja kaunis. Voit olla itsestäsi ylpeä.

Minusta kumppanin pituudella ei ole tippaakaan merkitystä. Pituutta tärkeämpi ulkonäköseikka on hyvä ryhti. Nykyisin yleistynyt jatkuva istuminen tuhoaa ryhdin. Naisessa minulle merkitsee eniten luonne ja kemiat. Itse olen pitkä mies.

P.S. Pituudestani: minusta on kivaa, että näen jääkaapin oven ylälokeron pohjalle ilman keittiötikasta tai varpailleen nousua. Minusta on myös kivaa, että näen väkijoukossa joka puolelle ympärilleni käytännössä esteettömästi. Minusta ei ole kivaa, että kulkuvälineet, asunnot, pöydät, tuolit, sängyt, lakanat, peitot ja ylipäätään kaikki on tehty 150 - 180 -senttisten pikkuihmisten koon perusteella. Mm. siksi minulla on selkävaivoja. Olen elämänkokemuksestani huomannut, että oikeanlainen liikunta, joka tähtää hyvään ryhtiin ja ryhdin tukilihasten kuntoon on erityisen tärkeää pitkille ihmisille.

Vierailija
19/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua alkoi kiinnostaa että miten pituutesi on ollut lyhyille ongelma? Itse +olen 163 cm enkä ole koskaan miettinyt kenenkään pituutta." Annas kun arvaat olet nainen? Yhtä kaikki kun mies katsoo ylöspäin naista ni-in vaikka tähätää siihen, että katsoisi naista silmiin, -niin  luontoko sitten vetää puoleensa, niin että katse saattaa eksyä mm. naisen rintoihin ennen silmiä. Vaikka kyse olisi muutamasta sekunnin sadasosasta, niin nainen kokee tilanteen vähintään yhtäkiusalliseksi kuin mahd. mies itse, joka ei tiedä, miten korjata tilanteen ja vaikuttaa oikealta mieheltä naisten silmissä, kun on jäänyt pituudeltaan lyhyeksi; ki.itos geenien. Missään nimessä mies ei voi tässä tilanteessa oikein pyytää anteeksi, koska ei hän ole tehnyt mitään väärää. Mitä oliskaan tapahtunut jos "peinimies" ei olisi lainkaan kohottanut katsettaan ylöspäin? Hän olisi katsonut mahd. suoraan naisen rintoihin ja nainen saanut tilaiuuden valittaa miehen seksitisestä käyttäytymisestä - Toisin päin nainen joka katsoo miestä ylöspäin on vain perinteisen kulttuurin mukainen tapa, jossa ei ole mitään ihmeellistä ja useimmat naiset itse, jopa odottavat tätä mahdollisuutta, niin, että' kelpuuttavat puolisokseen tai seurustelukumppanikseen vain miehen joka on heitä pidempi tai vähintään saman mittaiinen kuin he itse. En tiedä, kuinka moni nainen viimeksi mainitussa tilanteessa haluaa varmistaa, että mies on tarvittaessa valmis käyttämään piilokorkoja, jotta naisen ei tarvitsisi hävetä miehen lyhyt kasvuisuutta, ikäänkuin tämä -miehen lyhytkasvuisuu-) olisi itsessään jokin  tarttuva ja kuolettava tauti. Tai vähintään rinnastettavissa ylipainoisuuteen tai muuhun sellaiseen "ominaisuuteen", jonka oletetaan henkilön voineen itse valita, kuin aamulla sen, että laittaako tänään sukat jalkaan vai kulkeeko paljain jaloin.    

Vierailija
20/24 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuon 175cm, ja kyllä minulla on vientiä riittänyt. Harvaa lyhyempääkään miestä tuntuu haittaavan jos nainen on pitempi (no, ehkä joitain joilla on kompleksi omasta pituudestaan mutta eipä omalle kohdalle ole sellaistakaan sattunut), se on ehkä enemmän naisista kiinni kun halutaan tuntea olo "pieneksi" tms. Lisäksi en kyllä pidä itseäni oikeastaan edes mitenkään erityisen pitkänä, aika paljon tuolla näkee saman mittaisia ja pidempiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi