Korkeasaaren lauttaan rattaiden kanssa?
Kommentit (5)
Mä suosittelisin luopumaan ratasideasta kokonaan ja menemään manducalla. Saat paljon enemmän irti kun ei tarvi miettiä mistä pääsee rattailla ja mistä ei. Itse oltiin ekaa kertaa rattailla ja taatusi viimeistä. Vaikka oli kevyet matkarattaat niin silti oli aivan perseestä raahata rappuja pitkin rattaita ja lasta. Lautan kanssa ei ongelmaa, mahtuu kyllä kyytiin. Niin ja oma lapsi on 1,5v, ehdottomasti jatkossa liinalla tai repulla mennään :)
Mitä rappuja? Mä olen stadilainen ja käyn vuodessa useita kertoja korkeasaaressa enkä ole kertaakaan rappuja siellä nähnyt. Eikun onhan siinä yhdessä kahvilassa raput. Ainakin 5 askelmaa.
Mä käyn aina isoilla brion kärryillä eikä mitään ongelmaa ole koskaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:38"]
Mitä rappuja? Mä olen stadilainen ja käyn vuodessa useita kertoja korkeasaaressa enkä ole kertaakaan rappuja siellä nähnyt. Eikun onhan siinä yhdessä kahvilassa raput. Ainakin 5 askelmaa.
Mä käyn aina isoilla brion kärryillä eikä mitään ongelmaa ole koskaan ollut.
[/quote]
Aika laput silmillä olet mennyt jos et ole havainnut rappuja tuon enempää. Rattailla toki pääsee lähes joka paikkaan, meillä brion ponyt, mutta joutuu kiertämään usein pidemmän lenkin minkä koen itse turhaksi. Varsinkin kun on vaihtoehtona kantoliina tai -reppu. Muutenkin stadissa liikkuessa yleensä jätetään rattaat himaan, paljon helpompi liikkua eikä tarvi arpoa mahtuuko vaikkapa bussiin vai ei.
Vai kannattaako rattaat jättää hotelliin ja laittaa 1 v manducaan? Ja vuokrata rattaat paikan päältä?