Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kotityön taikoisit pois jos voisit?

Vierailija
16.08.2014 |

Jos hyvä haltiatar tekisi puolestasi aina jonkin kotityön, niin mikä se olisi?

Minä valitsisin silityksen. Inhoan silittämistä, eikä mieskään sitä rakasta (=silittää vain omat vaatteensa, ei minun). Silitän harvoin, vaikka minulla on paljon kivoja vaatteita, jotka pitäisi silittää. Esim. kauluspaidat siis makaavat ryppyisinä kaapissa kun en voi niitä käyttää ja valitsen silittämättä siistin neuleen. Lastenkin vaatteet olisivat paljon siistimmän näköisiä silitettyinä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en silitä muutenkaan kuin pakon edessä. Valikoin vaatteet niin, että pääsee mahdollisimman vähällä. Juhlapaitoihin en ole kyllä vaihtoehtoa keksinyt. Silitys varmaan, jos silittäisin. Mutta muuten vastenmielisintä on jostain syystä pölyjen pyyhintä, joten jos joku keksisi taikakeinon pölyttömyyteen, niin se. Ehkä asiaan vaikuttaa, että meillä on pyyhittävä paljon pojan pölyallergian vuoksi. 

Vierailija
2/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä haltijatar"? Oletko kuullut siivouspalveluista? En tiedä kotityötä, jonka tekemisestä ei pääsisi rahalla eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelyn. Ärsyttää kun kaikki jättää tavarat aina minne sattuu.

Vierailija
4/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaus. Eikä asiaa auta ollenkaan "tee se joka ruokailun jälkeen niin tiskivuori ei pääse kasautumaan"-neuvot. Joko teen sitä siis jatkuvasti tai pitkään kertarysäyksellä? Risoo yhtä paljon joka kerta.

Vierailija
5/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:16"]

Tiskaus. Eikä asiaa auta ollenkaan "tee se joka ruokailun jälkeen niin tiskivuori ei pääse kasautumaan"-neuvot. Joko teen sitä siis jatkuvasti tai pitkään kertarysäyksellä? Risoo yhtä paljon joka kerta.

[/quote]

Eikä astianpesukoneen osto ole käynyt mielessä?

Vierailija
6/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

En ole jolle vastasit, mutta esin. mun vuokrantaja on kieltänyt laittamasta astianpesukonetta vesivahinkopelon vuoksi. Muutan kuun vaihteessa uuteen asuntoon, jossa on tiskikone. 

Vierailija
7/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää, että en nyt muutenkaan tilapäisasuntoon sitä olisi ostanut. 

Vierailija
8/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinoton.

Vierailija
9/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

En ole jolle vastasit, mutta esin. mun vuokrantaja on kieltänyt laittamasta astianpesukonetta vesivahinkopelon vuoksi. Muutan kuun vaihteessa uuteen asuntoon, jossa on tiskikone. 

[/quote]

Ja nyt aiempi vastaa, ei mahdu keittiöön. Liitäntöjäkään ei ole.

Vierailija
10/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:16"]

[/quote]

[/quote]

Kysymystä ei oo tarkotettu mulle, mutta ensin pitäs löytää asunto johon semmosen sais asennettua.

Vierailija
11/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kotivakuutus on sitä varten :D

Vierailija
12/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi!

Vierailija
13/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan laitto. Järkyttävää pakkopullaa. Kun lapset muuttaa kotoa, en kokkaa enää koskaan. Syödään take awaytä tai voileipiä.

Vierailija
14/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kotivakuutus on sitä varten :D

[/quote]

On minulla kotivakuutus, mutta en viitsi uhmata käskyä, eikä tuossa ollut tarkoitus koko ikäänsä asua, kuten nyt tilanne onkin. Ei vuokra-asuntoon kannata itse mitään kodinkoneita ostaa. 

Vierailija
15/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunanpesun, inhoan sitä ja meillä on ihan liikaa ikkunoita.

Vierailija
16/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä haltijatar"? Oletko kuullut siivouspalveluista? En tiedä kotityötä, jonka tekemisestä ei pääsisi rahalla eroon.

[/quote]

En haluaisi ostaa silityspalvelua. Mieluummin se hyvä haltiatar, kiitos.

ap

Vierailija
17/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:25"]

On minulla kotivakuutus, mutta en viitsi uhmata käskyä, eikä tuossa ollut tarkoitus koko ikäänsä asua, kuten nyt tilanne onkin. Ei vuokra-asuntoon kannata itse mitään kodinkoneita ostaa. 

[/quote]

No kyllä pesukone ja astianpesukone kannattaa ostaa jos meinaa hieman pidempään asua. Varsinkin tuo pesukone on aika mukava lisä. Jotkut asuvat vuokralla koko elämän.

Vierailija
18/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:23"]

Kysymystä ei oo tarkotettu mulle, mutta ensin pitäs löytää asunto johon semmosen sais asennettua.

[/quote]

Pöytämallin saa asennettua ihan joka kotiin.

Vierailija
19/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:25"]

[/quote]

No kyllä pesukone ja astianpesukone kannattaa ostaa jos meinaa hieman pidempään asua. Varsinkin tuo pesukone on aika mukava lisä. Jotkut asuvat vuokralla koko elämän.

[/quote]

Yksityisen omistamaan on kyllä riski ostaa, koska ei käytetystä mitään saa ja siitä voi joutua pois myynnin yhteydessä. Varsinkin kun useissa asunnoissa se nykyään kuitenkin on. Melkein kaikissa oli, mitä katsomassa kävin. 

Vierailija
20/31 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:33"]Yksityisen omistamaan on kyllä riski ostaa, koska ei käytetystä mitään saa ja siitä voi joutua pois myynnin yhteydessä. Varsinkin kun useissa asunnoissa se nykyään kuitenkin on. Melkein kaikissa oli, mitä katsomassa kävin. 

[/quote]

Joo ei kokemuksia yksityisistä, kaupungin asunnoissa tuli asuttua ennen kun osti oman.