Opintolainapäätös Osuuspankista
Miten nopeasti olette saaneet päätöksen opintolainasta Osuuspankilta?
Kelan takaus siis ok, ja kaikki pitäisi olla kunnossa, luottotiedot puhtaat jne.
Joku oli jostain pankista saanut minuuteissa lainan, minulle tuli kuittaus että otamme yhteyttä tms. en muista sananmuotoa. Netin kautta siis hain. Mutta mitenhän pitkään tässä nyt sitten pitää jännätä?
Kommentit (13)
Eikö kukaan ole ottanut OP:lta opintolainaa?
Tyttö viimesyksynä sai odottaessa, siis heti kun oli paperit täyttänyt. Taisi olla syyskuuta jos sillä merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen ottanut, ei olisi kannattanut, on nimittäin hyvin huono pankki ja palvelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen ottanut, ei olisi kannattanut, on nimittäin hyvin huono pankki ja palvelu
Millä tapaa huono? ap
Vierailija kirjoitti:
Tyttö viimesyksynä sai odottaessa, siis heti kun oli paperit täyttänyt. Taisi olla syyskuuta jos sillä merkitystä.
Osuuspankistako nimenomaan? ap
Heti. Siis viisi minuuttia meni.
Ja rahatkin tuli jo eilen.
Osuuspankkejakin monenlaisia. Isoissa kaupungeissa tuskin eri pankeissa paljonkaan eroja. Kylien ja pikku kaupunkien pankeissa vielä henkilökohtaista palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Heti. Siis viisi minuuttia meni.
Ja rahatkin tuli jo eilen.
Ja me siis alkujaan tuppukylän osuuspankin asiakkaita Päijät-Hämeessä. Nyt on yhdistyneet isommaksi.
Helsingissä Osuuspankki on surkea.
Kyllä se laina sieltä tulee parissa päivässä
No, ehkä se sieltä sitten tulee. Mutta jotenkin kuumottavaa kun se käynnissä oleva prosessikaan ei näy missään, esim. keskeneräisenä "lainat" kohdassa tms. Aivan kuin en olisi lainaa hakenutkaan. Nettihakemuksen perään tuli vain se kuittauslause, että otamme yhteyttä. Pari päivää mennyt.
Nosto.
Ei lainan. :D