Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet viimeksi nauranut miehesi/vaimosi kanssa kunnolla?

Vierailija
16.08.2014 |

Nauratteko yhdessä paljon?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken. Mies repesi nauramaan jollekin ihan urpolle vitsille ja mä hajosin, kun se yritti vedet silmissä hirnuen selittää mikä on niin hauskaa. Lopuksi ei kyllä enää edes tiedetty mille me naurettiin. :D

Vierailija
22/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:18"]

Nauretaan varmasti lähes päivittäin, en jaksaisi elää huumorintajuttoman ihmisen kanssa, meillä lapsuuden perheessä myös nauretaan paljon.

[/quote]

Nauraminen ei ole mikään tae huumorintajusta, eikä nauramattomuus tarkoita, ettei olisi huumorintajua. Kaikki hauskimmat ihmiset ovat suhteellisen vakavaa ja älyllistä porukkaa.

[/quote]

Sun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kun nähdään - tavataan tällä haavaa vain viikonloppuisin. Meille varmaan se tärkein juttu meidän avioliitossa on että on hauskaa yhdessä vaikka mua ainakin vatuttaa nykyään mun duuni aivan helkkaristi.

Vierailija
24/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:18"]

Nauretaan varmasti lähes päivittäin, en jaksaisi elää huumorintajuttoman ihmisen kanssa, meillä lapsuuden perheessä myös nauretaan paljon.

[/quote]

Nauraminen ei ole mikään tae huumorintajusta, eikä nauramattomuus tarkoita, ettei olisi huumorintajua. Kaikki hauskimmat ihmiset ovat suhteellisen vakavaa ja älyllistä porukkaa.

[/quote]Totta... Naurajat ovat harovin hauskoja, he ovat hyväiä yleisönä. Vähän niin kuin Aamulypsyn Anni, sitä vartenhan se on siellä että se nauraa Jaajon juttuja, jotta yleisö tietää milloin tulee vitsi.

[/quote]

OT - en tajua miten toi aamulypsy muka on joku Suomen paras aamushow, ihan helvetin junttia pierukakkakusihuumoria? Ehkä mä sit olen kukkahattutäti kun en ymmärrä.

Vierailija
25/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uimahallissa.

Pussailtiin lastenaltaassa, ei mitään limakielareita vaan ihan pusutteluja.. ja uimavalvoja tuli kertomaan että asiakas oli valittanut että tuollaiset intiimit jutut tehdään kotona. Kertoi että heitä ei haittaa, mutta asiakkaan toiveen takia pyytävät lopettamaan.

Sitten kun yksi mummo katseli meitä kiukkuisesti, rähähdimme molemmat raikuvaan nauruun. :D

Vierailija
26/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]Totta... Naurajat ovat harovin hauskoja, he ovat hyväiä yleisönä. Vähän niin kuin Aamulypsyn Anni, sitä vartenhan se on siellä että se nauraa Jaajon juttuja, jotta yleisö tietää milloin tulee vitsi.

[/quote]

OT - en tajua miten toi aamulypsy muka on joku Suomen paras aamushow, ihan helvetin junttia pierukakkakusihuumoria? Ehkä mä sit olen kukkahattutäti kun en ymmärrä.

[/quote]

Ymmärrätkös, että ihmisillä saattaa olla eri käsityksiä huumorista? Se mikä naurattaa yhtä, saattaa inhottaa toista. Tunnen muutamankin tällaisen ihmisen, joiden mielestä se oma huumorintaju on analyyttisen viiltävää älyllisyyttä, muiden mielestä lähinnä vaivaannuttavaa.

Vierailija
27/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sen naisen (=Annin?) nauru kuulostaa tosi teennäiseltä, aivan kuin ulvoisi naurusta, vaikka oikeasti vain haluaisi naurahtaa lyhyesti. Ärsyttävä tyyli, varsinkin aamutuimaan kuunnella.

Vierailija
28/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään naurettiin automatkalla, ylipäätään nauretaan yhdessä paljon.

Vierailija
29/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nauroimme hyvin paljon :) usein nauretaan ja on hauskaa. Vuosia takana "vasta" kuusi.

Vierailija
30/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nauretaan paljon. Äskettäin repesimme raikuvaan nauruun, kun keskustelimme eräästä erittän epämiellyttävästä ihmisestä ja mies tuhahti sitten, että "jokainen ihminen on laulun arvoinen." . Ei voinut olla nauramatta.

Vierailija
31/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus vuonna 2009? Aika totista meininkiä kotona

Vierailija
32/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:00"]

Kyllä nauretaan paljon. Äskettäin repesimme raikuvaan nauruun, kun keskustelimme eräästä erittän epämiellyttävästä ihmisestä ja mies tuhahti sitten, että "jokainen ihminen on laulun arvoinen." . Ei voinut olla nauramatta.

[/quote] Mä jatkoin vielä, että "Tee sinä sävelet niin mä teen lyyrikat.".

Vierailija
33/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:13"]

Joka päivä ja paljon,pelastaa monta tilannetta. Minä olen se meidän perheen hauskuuttaja ja tästä piirteestä mieheni pitää.

[/quote]Mä olin aikanani eräässä seurustelusuhteessa tuollainen hauskuuttaja ja se rooli osoittautuikin aika vaikeaksi pitemmän päälle. Mies odotti minun olevan aina iloinen ja nauravainen, ja kun en muutaman kerran ollutkaan, oli se miehen mielestä outoa ja hän ei asiaa ymmärtänyt. Aikani kestin tuota pellen roolia ja sitten pistin suhteen poikki.

Vierailija
34/35 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sen naisen (=Annin?) nauru kuulostaa tosi teennäiseltä, aivan kuin ulvoisi naurusta, vaikka oikeasti vain haluaisi naurahtaa lyhyesti. Ärsyttävä tyyli, varsinkin aamutuimaan kuunnella.

[/quote]

ihanaa kun joku on samaa mieltä :) mustakin sen nauru kuulostaa niin tekonaurulta.

Vierailija
35/35 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Mieheni nauraa lasten ja vieraiden kanssa. Nauran kaikkien kanssa ja myös päivän tilannekomiikalle kotona, mutta mies ie naura. Taitaa olla meidän tarun loppu. :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan