Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö isompien lasten vaatteet kirpparilla?

Vierailija
16.08.2014 |

Meiltä on jäänyt pieneksi sellaista 140-150-senttistä vaatetta. Paikallisella FB-kirpparilla tarjonta tuntuu keskittyvän ihan pikkulasten vaatteisiin. Meneekö se kuvio jotenkin niin, että siinä vaiheessa kun ollaan lasten kanssa kotona, ostetaan vaatetta vielä käytettynä? Ja sitten kun ollaan töissä = lapset isompia, ajasta on enempi pula kuin rahasta ja kaikki ostetaan uutena? 

Minä olen ostanut kaiken uutena ja vaatteet on olleet käytössä vain yhdellä lapsella. Harmittaa työntää UFF:n laatikkoon ilmaiseksi, mieluummin näistä saisi edes muutaman euron itselle. Mutta onko tosiaan niin, että kysyntää ei vain ole?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etin kirppikseltä 150 cm tyttöjen ja 170 cm poikien vaatteita, mutta tosi harvoin löydän. Tytölle menee myos xs ja s mallista riippuen.

Vierailija
2/2 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:06"]

Mä etin kirppikseltä 150 cm tyttöjen ja 170 cm poikien vaatteita, mutta tosi harvoin löydän. Tytölle menee myos xs ja s mallista riippuen.

[/quote]

Eli tarjontaakin on vähän. Mietin vain, mihin tuon kokoiset vaatteet sitten menevät? Onko kasvuvauhti jo niin hidasta, että vaatteet kulutetaan puhki? Meilläkin aletaan olla nyt siinä, ettei tarvitse juuri kasvun vuoksi ostaa. Nuo 140-150-senttiset taisi olla viimeiset, jotka jäi pieniksi. Seuraavat koot ilmeisesti kulutetaan loppuun ja heitetään menemään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä