Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon tuottu itsepalvelukirpparilta 9 e

Vierailija
16.08.2014 |

Eipä paljon kannattanut. Kyseessä isohko kirppari pääkaupunkiseudulla. Summa on siis käteen jäävä osuus, josta pöytävuokra on jo vähennetty. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pöydän vuokra oli? Kuinka paljon olisi tullut rahaa, jos olisit myynyt kaikki tuotteesi?

Vierailija
2/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, uskomattomalta kuulostaa, millä kirpparilla noin huono myynti tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin viime kesänä jotain 500;- plussan puolelle ja pidin kojua 2-3 kk. Vaatteita ei juurikaan mennyt (omiani siis, lastenvaatteita ei ollut) eikä kirjoja mut kaikenlaista muuta rojua kyllä.

Vierailija
4/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kysymys vaan olisi nyt sitä kuuluisasta ylihinnoittelusta?

Vierailija
5/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joko ollut huonoa kamaa tai sitten kesä ja kuumuus tehneet tehtävänsä. Mullä oli keväällä kaverin kanssa kimpassa 4 viikkoo pöytä. Sain 800e siitä vähennetty vuokra. Syksyllä ajateltiin taas mennä myymään;) Nyt vuorossa 3 lapsen + omat talvivaatteet.

Vierailija
6/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hinnoittelit tuotteet? Jos pyytää 99 euroa käytetystä kahvinkeittimestä, ei taatusti mene kaupaksi.

Vierailija
7/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset myyvät itse ostamiaan tavaroita kirppiksellä, vähentävät myyntikulut ja luulevat jääneensä voitolle.

Ei ihme, että olette vähävaraisia.

Vierailija
8/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeilla hinnoilla ei paljoa mene kaupaksi. Lahdessa olen huomannut, että monella pöydät on ihan täynnä tavaraa, Gina Tricotin, H&M:n yms. paitoja jopa 10 e hintaan.

Itse olen muutaman kerran myynyt omia hyvä kuntoisia vaatteita ja kenkiä, sekä sisustustavaraa niin sopivalla hinnoittelulla yleensä kaikki tavarat on mennyt ja ainakin pari sataa on jäänyt käteen viikon pöytävuokran jälkeen.

Vierailija
9/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:59"]

Ihmiset myyvät itse ostamiaan tavaroita kirppiksellä, vähentävät myyntikulut ja luulevat jääneensä voitolle.

[/quote]Mun kamat oli kyllä suurimmaksi osaksi entiseltä työpaikalta ilmaiseksi saatuja :) #4

Vierailija
10/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:59"]Ihmiset myyvät itse ostamiaan tavaroita kirppiksellä, vähentävät myyntikulut ja luulevat jääneensä voitolle.

[/quote]

Idea lienee myydä pois tavaraa, jota ei enää tarvitse ja joka muuten päätyisi roskiin.

Vierailija
11/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:59"]

[/quote]

No lapsille on pakko ostaa vaatetta. Joten jos siitä käytetystä vaatteesta saa myymällä jotain niin onhan se tavallaan voittoa. Saat vähän takaisin tavarasta joka on pakko ostaa. Vähävaraisen nimenomaan kannattaa myydä ne pieneksi jääneet tai muuten tarpeettomiksi tulleet tavarat pois. Saaduilla "voitoilla" vois itten ostaa niistä pakollisia uusia vaatteita.

Vierailija
12/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: myynnissä oli ihan perusvaatteita kouluikäsille pojalle ja tytölle sekä pienikokoiselle aikuiselle. Lisäksi jotain sekalaista kodin tavaraa. Hinnat olivat edullisia max 5 e ja pari viimeistä päivää kaikki oli euron tai kaksi. Vaatteet olivat hyväkuntoisia (huonommat vien kierrätykseen). Mitään kallista ei ollut myynnissä. Pöytävuokra oli 35 euroa. Keväällä samalla kirpparilla tuotto lähes 100 €

Vierailija
13/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:59"]Ihmiset myyvät itse ostamiaan tavaroita kirppiksellä, vähentävät myyntikulut ja luulevat jääneensä voitolle.

[/quote]

Idea lienee myydä pois tavaraa, jota ei enää tarvitse ja joka muuten päätyisi roskiin.

[/quote]

Ei ainakaan ap:n tapauksessa. Siinähän puhutaan voiton tekemisestä ja harmitellaan, kun voitot jäivät pieniksi.

Vierailija
14/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteillä ei ihmiset liiku kirppareilla. Tosin itse olen huomannut parhaaksi viikoksi viikon, jolloin koulut alkavat. Toinen on vähän ennen joulua. 

Tarpeettomiksi käynyttä tavaraa siellä myydään, kun lapset kasvavat tavaroista ja vaatteista ulos tai kun itse/mies lihoo tai laihtuu. Itse olen myynyt myös äitini kuolinpesän tavaraa. Sen lisäksi möin mm. kattiloita, jotka eivät sopineet remontin jälkeen induktioliedelle. Voihan nämä viedä kierrätykseenkin, mutta tilaa kotona viemässä ei kannata pitää. 

Vierailija
15/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, kaveri jäi voitolle 4 euroa. Ja hinnat olivat halpoja, vaatteet hyväkuntoisia. Helteellä eivät kai ihmiset liiku kirppareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi