Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petetty, ei jätetty

Vierailija
16.08.2014 |

Minun vaimoni ihastui työkaveriinsa. Tämä pommi pudotettiin syliini n. 2kk. Sitten. Elämäni hajosi pirstaleiksi. Olemme olleet yhdessä16vuotta josta 12 naimisissa. En ikinä osannut odottaa tällaista. Olin aina pitänyt itseäni riskinä meidän parisuhteelle. Koskaan en ole vaimoani pettänyt en edes henkisellä tasolla, jolle tämä vaimonikin ihastus kuulema jäi.

Kaksi kertaa vaimo on luvannut lopettaa yhteydenpidon työkaveriinsa, kaksi kertaa pettänyt lupauksensa. Hän ei halua keskustella kanssani tapahtuneesta, koska ei halua nähdä minun kärsivän. Ei halua myöskään puhua kavereidensa kanssa, koska ei halua heidän mielipiteidensä vaikuttavan päätökseensä. Samaan aikaan hän kuitenkin soittelee työkaverilleen. Pari viikkoa sitten kerroin hänelle miettineeni löytyisikö jostain vielä nainen joka arvostaisi kaltaistani miestä. Hän kertoi olevansa se.

Nyt olen edelleen hämmentynyt ja sekaisin. Kaikki on hyvin, jopa loistavasti kun olemme yhdessä,mutta kun vaimo on töissä iskee paniikki päälle. Henki ei kulje. Hänellä on aina kaksi puhelinta mukana. Kotona ollessa aina vastaa työpuhelimeen. Olen yrittänyt vähentää soittoja hänelle töihin. Viikolla kuitenkin piti soittaa lapsiin liittyen, ei vastannut. Kotiin tultuaan kertoi jutelleensa siivoojan kanssa ulkona puhelimien ollessa autossa.2 tuntia.

Yritän luottaa vaimooni kaikin tavoin, se vaan tuntuu tuskaiselta tällä hetkellä. Rakastan häntä edelleen äärettömän paljon, enkä halua menettää häntä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisesta vielä. Joo se on luonnollista että ihastutaan, mutta mielestäni siinä menee raja mitä sille asialle itse tekee. Silloin jos suunnitellaan menemisiä niin et päästään tapaamaan mennään liian pitkälle.

Olen jo antanut kaiken anteeksi vaimolleni. Annoin oikeastaan heti. On ollut jo paljon "hyviä" päiviä. Tää vaan on taas sellanen"huono" päivä.

Vierailija
2/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:48"]

Ihastumisesta vielä. Joo se on luonnollista että ihastutaan, mutta mielestäni siinä menee raja mitä sille asialle itse tekee. Silloin jos suunnitellaan menemisiä niin et päästään tapaamaan mennään liian pitkälle.

Olen jo antanut kaiken anteeksi vaimolleni. Annoin oikeastaan heti. On ollut jo paljon "hyviä" päiviä. Tää vaan on taas sellanen"huono" päivä.

[/quote]

Kyllä, niitä huonoja päiviä vain on joskus. Onneksi ne menee ohi. Jos saan suositella yhtä pysäyttävää biisiä, joka tällaisessa vaiheessa kannattaa kaikilla kriisien läpi ponnistelevilla ihmisillä kuunnella on "Pudota", se on itse asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota 10 vuotta nuorempi viivapillu.

Vierailija
4/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama tilanne. Kolmas kerta tuli juuri, viestittelyn tasolle kuulema jäänyt. Tuntuu niin paskalta. Haluaisin luotttaa mutten pysty.

Vierailija
5/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ihastumisia sattuu pitkissä suhteissa. Normaalisti ne pidetään omana tietona eikä kerrota kumppanille kun ei haluta satuttaa.

Minusta teidän tilanne kuulostaa siltä, että vaimosi haluaa eron, muttei uskalla tehdä sitä vaan toivoo että sinä olisit se päätöksen tekijä.

Vierailija
6/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla oireita paniikkihäiriöstä?

Mulla auttoi alkavan ahdistukseen/paniikkihäiriöön keskittyminen syvään hengitykseen ja ajattelemalla, että teen liian nopeita johtopäätöksiä ja en saa kuvitella ennen kuin tiedän mitä on tapahtunut, sillä panikoiminen ja hätäily ei auta mitään vaan pahentaa tilannetta.

Jos sun naisella on ollut ihastus, joka ei ole edennyt juttelua pidemmälle niin sun pitää uskoa siihen mitä hän sanoo. Mieti nyt vähä, hän olisi jo lähtenyt jos niin ollakseen. Ajattele järjellä näin: miksi naisesi olisi niin tyhmä, ertä uhraisi oman elämänsä valehdellen rakastavansa???? ja samalla itse kärsisi???

Sä oot ihana ja hyvä ja uskon naisesi arvostavan luottamuksellisuuttasi todella paljon.  Epäily on paha asia ja jospa heittäisit epäilyt jo pois ja eläisit taas. Vaikka vaimosi pitää jotain yhteyttä työkaveriinsa niin se on töiden merkeissä. Ei siitä työteosta tuu mitään jos ei voi työasioita hoitaa. Ymmärrän täysin miltä susta tuntuu, mutta elämäsi helpottuu ja paranee kun uskot vaimosi sanaan.

ISOT HALIT, rakastakaa ja antakaa anteeksi pikkujutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä