Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppini on älykääpiö

Vierailija
16.08.2014 |

Anoppini kutsui juhliin miehen exän, koska meidän perhe ei päässyt paikalle. Ymmärtäisin enemmän jos miehelläni olisi exänsä kanssa lapsia jolloin anoppi olisi tekemisissä sitä kautta. Ovat myös käyneet lounaalla muutaman kerran kesän aikana yhdessä. Eikä tämä ex-temppuilu ole ainutta mitä anoppi touhuaa. Meillä on miehen kanssa yhteinen lapsi, nykyään vaan vituttaa antaa sitä anoppilaan hoitoon anopin käytöksen takia.

Olenko itse tyhmä, vai onko ihan normaalia anopin puolelta edelleenkin "suosia" miehen exää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on kavereita asia ei sulle kuulu. Suutu sitten jos kutsuu samoihin bailuihin.

Vierailija
2/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei pitäisi olla mitään pahaa, jos hän on edelleen ystävä avomiehesi exän kanssa ja kutsuu ystävän juhliinsa, etenkin jos te ette ole paikalla. Vai onko miehesi menossa sinne juhliin ja sinä jäät vittuuntumaan kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän oli koko perheen tarkoitus mennä juhliin myös, mutta pojalla nousi kuume edeltävänä iltana. Me olemme miehen kanssa 22 vuotiaita ja mieheni ex saman ikäinen. Minä en ymmärrä miksi anoppi on jäänyt ystäväksi miehen exälle, vaikka heidän erostaan on yli 5 vuotta. Ex on mieheni teinirakkaus, ja ero tapahtui ennen kummankaan täysi-ikäisyyttä.

Vierailija
4/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:25"]

Meidän oli koko perheen tarkoitus mennä juhliin myös, mutta pojalla nousi kuume edeltävänä iltana. Me olemme miehen kanssa 22 vuotiaita ja mieheni ex saman ikäinen. Minä en ymmärrä miksi anoppi on jäänyt ystäväksi miehen exälle, vaikka heidän erostaan on yli 5 vuotta. Ex on mieheni teinirakkaus, ja ero tapahtui ennen kummankaan täysi-ikäisyyttä.

[/quote]

Eiköhän anoppi ole enemmänkin äitihahmo sille tytölle. Heillä on täysi oikeus pitää yhteyttä; et sinä voi sitä kieltää.

Vierailija
5/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:25"]

[/quote]

synkkaako anopilla ja exällä oikeasti kavereina?? vai onko vain vittuilua sinua kohtaan ja anoppi haluaisi tämän teinirakkauden pojalleen.  

äidithän voivat olla äärettömän suojelevia poikiaan kohtaan jos nyksä ei ole tarpeeksi laadukas heidän mielestään 

Vierailija
6/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma äiti exällä on, eikä mitenkään huono sellainen. Minä veikkaan myös sitä, että minä en ole tarpeeksi hyvä vaimo miehelleni anopin mielestä. Ensin meillä meni todella hyvin ja anoppi jopa haukkui miehen exää minulle jatkuvasti. Sitten saimme lapsen ja anopilleni maistuu usein viina. Kielsin ottamasta syliin kun oli niin kännissä ja sen jälkeen nyt pari vuotta on kohdellut mua ala-arvoisesti. Vittuilee päin naamaa, puhuu alentavaan sävyyn minusta miehelleni ja lapselleni ja nyt vielä kaveeraa miehen exän kanssa.

Oikein kerjää sitä että laitan välit kokonaan poikki.

Vierailija
7/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:37"]

Ihan oma äiti exällä on, eikä mitenkään huono sellainen. Minä veikkaan myös sitä, että minä en ole tarpeeksi hyvä vaimo miehelleni anopin mielestä. Ensin meillä meni todella hyvin ja anoppi jopa haukkui miehen exää minulle jatkuvasti. Sitten saimme lapsen ja anopilleni maistuu usein viina. Kielsin ottamasta syliin kun oli niin kännissä ja sen jälkeen nyt pari vuotta on kohdellut mua ala-arvoisesti. Vittuilee päin naamaa, puhuu alentavaan sävyyn minusta miehelleni ja lapselleni ja nyt vielä kaveeraa miehen exän kanssa.

Oikein kerjää sitä että laitan välit kokonaan poikki.

[/quote]

Sori vaan mutta kuulostaa niin huvittavalta, kun puhut "miehen exästä", kun nää tyttlei ja poikkeli eros kuustoistavuotiaina. 

Vierailija
8/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesti erosi sen "exästä" kun ne oli molemmat 16-v? Ja sua huolettaa kun anoppi pitää yhteyttä tähän nyt 22-v. nuoreen neitoon? Mee kasvaan, ap

Vierailija
9/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän minusta tuntuu, että se älykääpiö tässä kuviossa ei ole anoppi.

Vierailija
10/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on ilmeisen kiintynyt tähän miehesi exään, ja kyllä hänellä on oikeus pitää tämä ihmissuhde. Heillä mitä ilmeisimmin on ystävyyssuhde, koska jos ei olisi niin miksi tätä nuorta naista kiinnostaisi lounastaa teiniaikojen poikkiksen äidin kanssa tai tulla heidän perhejuhliinsa? Tämän ei kyllä mitenkään pitäisi olla sulta pois. Ehkä sun pitäisi yrittää kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
11/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä poikani ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Erosivat melkein 10 vuotta sitten. Viestittelemme kuulumisia aina silloin tällöin. En sitten vissiin ollut se älykääpiö anoppi:)

Vierailija
12/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi erikoista mutta saahan sitä ihminen tapailla ja ystävystyä kenen kanssa haluaa. Et sinä voi määräillä anoppisi ystävyyssuhteita. : )

Vierailija
13/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Mulla on kans ääliöanoppi, joka mm. pitää miehen ja hänen 20 vuoden takaisen kihlattunsa kuvaa paraatipaikalla. Ympärillä siinä sitten mun ja miehen lasten kuvat..... Joo, arvasitte varmaan jo että olen anopin mielestä väärä ihminen hänen poikansa vaimoksi. Niin väärä että oli salaa kutsunut häihimme tämän miehen nuoruusvuosien kihlatun väittämällä että mies halusi ehdottomasti niin ja lähettämällä väärennetyn kutsukortin. Koko juttu oli kuin b-luojan leffasta mut onneks toi ex-kihlattu on fiksu tyyppi, ei tullut kirkosta jatkoille vaikka anoppi yritti pakottaa. Myöhemmin kävi ilmi että anoppi on vuosien ajan yrittänyt saada tätä ex-kihlattua takaisin yhteen miehen kanssa, jopa silloin kun hän oli itse naimisissa.

Vierailija
14/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Mulla on kans ääliöanoppi, joka mm. pitää miehen ja hänen 20 vuoden takaisen kihlattunsa kuvaa paraatipaikalla. Ympärillä siinä sitten mun ja miehen lasten kuvat..... Joo, arvasitte varmaan jo että olen anopin mielestä väärä ihminen hänen poikansa vaimoksi. Niin väärä että oli salaa kutsunut häihimme tämän miehen nuoruusvuosien kihlatun väittämällä että mies halusi ehdottomasti niin ja lähettämällä väärennetyn kutsukortin. Koko juttu oli kuin b-luojan leffasta mut onneks toi ex-kihlattu on fiksu tyyppi, ei tullut kirkosta jatkoille vaikka anoppi yritti pakottaa. Myöhemmin kävi ilmi että anoppi on vuosien ajan yrittänyt saada tätä ex-kihlattua takaisin yhteen miehen kanssa, jopa silloin kun hän oli itse naimisissa.

Vierailija
15/15 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole missään kohtaa yrittänyt määrätä kenen ystävä anoppini saa olla. On se minun mielestäni silti outoa, että he ystävystyvät yhtäkkiä monen vuoden jälkeen niin tiiviisti, että anoppi kutsuu hänet oman miehensä firman syntymäpäiville. Olen sitten paska ja älykääpiö, mutta paskalta se tuntuu musta kuulla asiasta monta viikkoa jälkikäteen ruokapöydässä "oi ja Hanna oli niissä juhlissa niin kauniina"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi