Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettuani Anna Hearts u, Erika C ja Inas Lifestyle -blogien päätöspostaukset....

Vierailija
16.08.2014 |

Ymmärrän heitä täysin. Ina varsinkin kirjoitti hienon tekstin blogiinsa. Anna ei jaksa enää olla arvioitavana. "JOS mä esittelisin oman kotimme, ja joku anonyymi haukkuisi jotakin, muistaisin sen haukun aina, et joku anonyymi sanoi, et tummma lattia olisi ollut parempi ja muistaisin sen aina lattiaa katsoessani. Mä haluan rakastaa tätä kotia jatkossakin ilman mielipiteitä". Tästä voi kyllä jokainen herätä miettimään mitä ne arvostelukommentit pikkuärsytyksissä tekevätkään.... ovatko ne sen arvoisia? Koska juuri täällä oli Erika Ceestäkin arvosteluketju joka oli hehkuttanut bodyonneaan. Ja hyvä että nämä bloggarit rehellisesti ilmoittivat taukojenkin jälkeen lopettavansa, turha se on blogia auki jättää ja lukijoita kyselemään. Turha kuitenkin vaatia että jonkun pitäisi julkaista nettiin omaa elämäänsä arvosteltavaksi muille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee

Vierailija
2/9 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyonni xD hehehehe.

Arvostelu ei oo kivaa, mutta erika c veti välillä yli. Kommentit saattoi olla tosi ystävälliseen sävyyn kirjotettuja ja asiallista kritiikkiä sisältäviä, niin neitihän repi pultteja :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 lukenut eikä yhtään kommenttia :D

Vierailija
4/9 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku uus sana? "Bodyonni"?

Vierailija
5/9 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko erica c eronnut? Kun asustaa ilm. Yksin tre:lla..

Vierailija
6/9 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vain kytkeä kommentteja pois päältä? Ei niillä muutenkaan ole mitään arvoa.

Ihan älytöntä.

Vierailija
7/9 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu on 'bodyonni'?

Vierailija
8/9 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ericaa arvosteltiin liian kovaa