Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua seksiä - mies haluaa

Vierailija
01.08.2021 |

Meillä on hyvä suhde. Kaksi lasta, omakotitalot ja mökit ja kaikki. Ulospäin unelmaliitto. Mutta ongelma on intiimijutuissa; Minua ei voisi seksi vähempää kiinnostaa. Itse asiassa koko ajatus lähinnä ällöttää. Miestä taas haluttaisi varmasti joka ilta ja miksei aamukin. Olen draamoja välttääkseni suostunut sekstailemaan useamman kerran viikossa. Mutta tuntuu niin tyhmältä levittää jalat ja antaa toisen ähistä omat limansa ympäri minun kehoa, kun se on lähes vastenmielistä minusta. Sitten se vielä pyytää suihinottoja ja persepanoja. Kiitos ei.

Tiedän, että jos lyön faktat tiskiin ja sanon, että seksi loppuu tähän, niin suhteessa on sen jälkeen aika kylmät fiilikset. Enkä minä haluaisi erota.

"Haluan sun lähelle, mutten että kosket..." Vituttaa..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on suu ja kädet. ei oo iso vaiva, jos ei panot nappaa

Vierailija
2/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tietenkin keskustelleet asian läpi perusteellisesti useita kertoja, ja se ei ole johtanut mihinkään rakentavaan.

Nyt sun pitäis vaan sitten tehdä valintoja. Mitä haluat ja kuinka paljon, koska kaikkea et voi saada. Ole aikuinen.

Kakka tilanne kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, omakotitalot ja mökit. Jos mies olisi persaukinen tavan tampio, niin et kahta kertaa miettisi. Oksettaa kaltaisesi.

Vierailija
4/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies. 

Vierailija
5/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee, kun lapset ovat vähän isompia, viimeistään kun nuorin täyttää 18. Kestä siihen asti jos et vielä halua erota.

Vierailija
6/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain rakasta miestäsi, ja se ei ole reilua miestä kohtaan.

Elämä on ihan liian lyhyt sen miettimiseen että on talot ja kaikki, mutta jos kumpikin on onneton kun ei ole rakkautta, mitä järkeä?

Ei teidän parisuhde ole ollenkaan hyvä miltään osin kun kerran sinä et halua seksiä rakkaasi kanssa, eli hän ei ole rakkaasi. Sinä feikkaat kaiken. Lopeta se. Se on parempi sekä itsellesi että miehellesi. Jos välität yhtään miehestäsi, niin anna hänen etsiä itselleen kumppani joka rakastaa häntä.

Syötkö hormoneja? Tai onko sulla hormonikierukka? Oletko koskaan halunnut seksiä? Oletko koskaan saanut kunnon orgasmia? Aika tärkeitä kysymyksiä. Missä vika, että onko kumppani väärä, vai oletko pilannut halusi hormoneilla.

Vierailija
7/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala juttu, ei seksiä äijälle mutta lompakko kelpaa. Toivottavasti löytää nopeasti toisen ja lennät pihalle.

Vierailija
9/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehelle luvan käydä vieraissa.

Vierailija
10/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on hyvä suhde." Vaikka teet itsestäsi h u o r a n?

Vierailija
11/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet haluaisi enää seksiä ja annat miehelle luvan käydä vieraissa. Eiköhän tämä järjestely sovi.

Vierailija
12/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lupa käydä vieraissa/maksullisissa, mutta pitää muistaa suojautua! Ajattele sitä kuin hierojalla kävisi. Ihana helpotus miehellesi ja jaksaa taas hetken aikaa. Mä oon naimisissa ja seksin määrä vähäinen ja haluaisin enemmän, mutta miestä ei niin paljon kiinnosta. Tekis mieli jo käydä vieraissa.

Vierailija
13/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain rakasta miestäsi, ja se ei ole reilua miestä kohtaan.

Elämä on ihan liian lyhyt sen miettimiseen että on talot ja kaikki, mutta jos kumpikin on onneton kun ei ole rakkautta, mitä järkeä?

Ei teidän parisuhde ole ollenkaan hyvä miltään osin kun kerran sinä et halua seksiä rakkaasi kanssa, eli hän ei ole rakkaasi. Sinä feikkaat kaiken. Lopeta se. Se on parempi sekä itsellesi että miehellesi. Jos välität yhtään miehestäsi, niin anna hänen etsiä itselleen kumppani joka rakastaa häntä.

Syötkö hormoneja? Tai onko sulla hormonikierukka? Oletko koskaan halunnut seksiä? Oletko koskaan saanut kunnon orgasmia? Aika tärkeitä kysymyksiä. Missä vika, että onko kumppani väärä, vai oletko pilannut halusi hormoneilla.

Kyllä puoliso voi olla hyvinkin rakas, vaikka ei haluaisikaan seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
14/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tosiaan se hormoniehkäisy - voisko olla syynä haluttomuuteen? Oletko joskus kuitenkin halunnut seksiä miehesi kanssa? Onko miehesi huomaavainen rakastaja vai kiinnostaako vain oma tyydytys?

Seksi ei ehkä susta tunnu tärkeältä jos sitä kerran ei tee mieli, mutta jos suhteenne on muuten kunnossa, kannattaisi yrittää tässäkin löytää yhteinen sävel. Se tuskin on se, että seksi loppuu kokonaan.

Vierailija
15/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä on hyvä suhde." Vaikka teet itsestäsi h u o r a n?

Hä? Missä kohtaa ap pyytää rahaa seksiä vastaan?

Vierailija
16/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä mies. 

Mulla kesti vuoden verran haluttomuusjakso, ja sen jälkeen kyllä taas on maittanut. Eli missä vaiheessa olisi pitänyt päättää että mies on väärä?

Vierailija
17/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ap ikinä nauttinut seksistä?

Vierailija
18/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies halua, minä haluaisin joka päivä.

Vierailija
19/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli kylmä vaimo, talot , muutama auto ja pari lasta.  Ei ollut unelmaliitto.  Erottiin sitten lopulta 50-vuotiaana.  Olisi kyllä pitänyt erota jo 40-vuotiaana.

Eron jälkeen tajusin aika nopeasti, että maailma on täynnä mukavia naisia.

Vierailija
20/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lupa käydä vieraissa/maksullisissa, mutta pitää muistaa suojautua! Ajattele sitä kuin hierojalla kävisi. Ihana helpotus miehellesi ja jaksaa taas hetken aikaa. Mä oon naimisissa ja seksin määrä vähäinen ja haluaisin enemmän, mutta miestä ei niin paljon kiinnosta. Tekis mieli jo käydä vieraissa.

Joo meilläkin on seksin määrä vähäinen, koska itse en halua usein. Onneksi ollaan puolet vuodesta Thaimaassa, niin saa siellä pusseja. Nyt korona aikaa ollut hieman vaikeampaa, kun on pitänyt jäädä Suomeen. Toivottavasti pääsee jo pian matkustamaa.