Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä hullu vai mieheni kamala isä?

Vierailija
15.08.2014 |

Mieheni oli 1vko erossa 2sta lapsestamme (4v,5v). Vietti heidän kanssaan aikaa sohvalla puoli tuntia katsellen pikku kakkosta. Sen jälkeen minä vein lapset saunaan, hoidin normaalit iltatoimet yms ja mies ei enää osallistunut. Aamulla lähti sanomatta hei.

Tuli takaisin, oli kotona mutta hoisi tietokoneella asioitaan eikä ollut hetkeäkään lasten kanssa. Sitten lähti taas äitinsä kanssa mökille viikonlopuksi. Onkohan kaikkien miehet näin ihania vai olisikohan minun aika nostaa kytkintä.... Kun olen eron ottanut puheeksi, syyllistää minua lasten hyvinvoinnilla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
2/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieskö piipahtelee lasten elämässä silloin tällöin? Jos teidän parisuhteessa ei ole mitään, mistä pitää sen kummemmin kiinni, niin voipahan tuo mies piipahdella samalla tavalla jatkossakin, vaikka lähdet suhteesta. Muuttuuko siinä sitten oikein mikään? Vai muuttuisiko ehkä parempaan suuntaan, jos isä hoitaisikin välillä lapsia ihan kokonaisia päiviä? Siinäpä sitä pohdittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin mies varmasti lusmuilee kotona eikä hoida lapsiaan. Mutta että viikonloppua viettämään äitinsä kanssa, kun oma perhe jää kotiin? Ohhoh.

Vierailija
4/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran jaksaisin varmaan itsekin olla lasten kanssa, joten ihan normaalilta kuulostaa.

Vierailija
5/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän, jos siis on tavallista teillä. Onko joskus muulloin selkeästi enemmän? Meillä mies yleensä viettää lasten kanssa todella paljon aikaa, siis oikeasti puuhastelee jotain heidän kanssaan eikä vain katso kaverina pikkukakkosta. Nyt on kuitenkin sellainen tilanne että tekee todella paljon töitä. Eilenkin oli 12-tuntisen päivän ja tänään on ollut aamu-7 asti töissä eikä vielä ole tullut kotiin. Kun vihdoin kotiin saapuu niin eipä voi paljon olettaa että jaksaisi tehdä mitään. Syö ja rojahtaa sohvalle... No pian ympäripyöreät päivät loppuu ja sitten taas jaksaa panostaa lapsiin ja perheeseen.

Vierailija
6/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:00"]Tuon verran jaksaisin varmaan itsekin olla lasten kanssa, joten ihan normaalilta kuulostaa.

[/quote] Miksi hankit lapsia? Ajattelitko että joku muu ne joka tapauksessa hoitaa?

Vierailija
7/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyssäri: miksi teette toisen tai jopa kolmannen lapsen jos mies ei ole kiinnostunut/hoida ensimmäistäkään?

Vierailija
8/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:22"]

Ei oo normaalia. Meillä lapsilla kova ikävä isäänsä kun on työmatkalla. Voi olla reissun jälkeen väsynyt mutta ei näytä sitä, hoitaa iltanukkumaanlaitot yksin tai puoliks mun kanssa kun tulee kotiin ja pyrkii olemaan lasten kanssa. Tietty tuo tuliaisia ja leikkii lasten kans. Lapset 5 ja 8.

[/quote]

Samoin meillä mies puuhastelee lasten kanssa paljon (enemmän kuin minä), ja on nyt esim. koko lomakuukautensa painellut lasten kanssa ulkona, mökillä ja reissussa pää kolmantena jalkana, ja suree kun maanantaina pitää palata töihin. Äsken kävin kutsumassa hikisiä miehiä pihalta saunaan ja iltapalalle, mutta vielä oli sählymatsi kuulemma kesken. Lapset 6- ja 8-v. Tämä on ollut tällaista alusta saakka, eikä laantumisen merkkejä näy.

Vierailija
9/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melko suppea aika on arvioitana av-raadilla. Eli onko tuo nyt ollut poikkeavaa toimintaa, onko mies kenties lomalla nyt vai käyttäytyykö aina noin?

Vierailija
10/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakekaa apua perheneuvolasta

Vierailija
11/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia toi on miehiltä. Mitä jos vaikka sanoisit, että toivot miehen osallistuvan enemmän?

Vierailija
12/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko kuulla miehen version tapahtuneesta?

Vierailija
13/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on ihan normaalia odottaa että isäkin olisi lasten kanssa. Oisko joku yhteinen harrastus tms mitään.

Vierailija
14/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia meillä AINA, ja siis miehen versiohan olisi että vietti aikaa lasten kanssa, siivosi hoiti ruoat kun minä vaan olin tietokoneella. Mutta onko isät oikeasti noin vähän lasten kanssa? Ja siis olen 4 vuotta toivonut että osallistuisi edes jotenkin perhe-elämään. Eronnenna saisin joskus edes päivän tai 2 vapaata. Ai niin saattaa mies tiskata joskus! Ja pesee omat pyykkinsä. Töissä käymme tasan yhtä paljon, sillä erolla että mies menee myöhään ja tulee myöhään, minä aikaisin ja hoidan lapset päiväkodista sänkyyn. Mies kyllä vie heidät, matkaa 1min.

Vierailija
15/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu äidin kanssa.... joo'o...

Vierailija
16/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule älä muuta sano. Äiti laittaa ruuat ja passaa, onhan se kivaa. Kotona kun on palvelut sattuneesta syystä loppu, kaksi lasta on nuff

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:17"]

[/quote]

Vierailija
17/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:16"]

Aika normaalia meillä AINA, ja siis miehen versiohan olisi että vietti aikaa lasten kanssa, siivosi hoiti ruoat kun minä vaan olin tietokoneella. Mutta onko isät oikeasti noin vähän lasten kanssa? Ja siis olen 4 vuotta toivonut että osallistuisi edes jotenkin perhe-elämään. Eronnenna saisin joskus edes päivän tai 2 vapaata. Ai niin saattaa mies tiskata joskus! Ja pesee omat pyykkinsä. Töissä käymme tasan yhtä paljon, sillä erolla että mies menee myöhään ja tulee myöhään, minä aikaisin ja hoidan lapset päiväkodista sänkyyn. Mies kyllä vie heidät, matkaa 1min.

[/quote]

no meillä mies hoitaa lapsia ihan saman verran kuin minäkin. lisäksi nukutukset, hammaspesut, iltapuuron keitot jaetaan puoliksi, niin että joka toinen ilta on mun vuoro, joka toinen miehen. päiväkotiin toinen aina vie ja toinen hakee. Paitsi silloin kun jompi kumpi on työmatkalla, tietysti se kotona olija hoitaa. Minulla on paljon työmatkoja, miehellä vähemmän. toisaalta hän on n. 6 viikonloppua vuodessa omilla menoilla ja kerran vuoteen koko viikon metsästämässä. Minä olen omilla reissuilla vähemmän. että meillä menee puoliksi.

Mies myös kokkaa ja pyykkää enemmän kuin minä, minä sitten enemmän siivoan ja hoidan ulkohommia.

mitä jos puhuisit miehesi kanssa? tai vaan jättäisit heidät välillä keskenään kotiin?

(meillä perhevapaita ei kuitenkaan jaettu puoliksi, minä olin molemmilta lapsilta vuoden kotona ja mies 6kk)

Vierailija
18/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:17"]

[/quote]

Vähän hassulta kuulostaa, miksi eivät olisi voineet ottaa vaikka toista lapsista mukaan? Jos siis oikeasti äidin kaa mökillä... 

Vierailija
19/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks

Vierailija
20/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:02"]Mieheni oli 1vko erossa 2sta lapsestamme (4v,5v). Vietti heidän kanssaan aikaa sohvalla puoli tuntia katsellen pikku kakkosta. Sen jälkeen minä vein lapset saunaan, hoidin normaalit iltatoimet yms ja mies ei enää osallistunut. Aamulla lähti sanomatta hei.

Tuli takaisin, oli kotona mutta hoisi tietokoneella asioitaan eikä ollut hetkeäkään lasten kanssa. Sitten lähti taas äitinsä kanssa mökille viikonlopuksi. Onkohan kaikkien miehet näin ihania vai olisikohan minun aika nostaa kytkintä.... Kun olen eron ottanut puheeksi, syyllistää minua lasten hyvinvoinnilla.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän