Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihto Diane Novasta Cypretyliin

Vierailija
15.08.2014 |

Onko jollain jotain fiksua sanottavaa mun ongelmaan? Diane Nova aiheittaa mulle kummaa tiputtelua, joten aattelin jos Cypretylin kanssa ei ois samaa ongelmaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/7 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Cypretyl on rinnakkaislääke, joten voi tehdä samaa. Siinä on vaan erilaisia "tukiainesosia", mutta vaikuttava aine sama. Mulla kyllä toimii hyvin ja on onneksi halvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on käytännössä ihan sama valmiste, joten ei siinä pitäisi olla muutosta. Mut kokeile ihmeessä, eihän se ota jos ei annakaan.

Vierailija
4/7 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto :/ kun tän tiputtelun kanssa menee hermo, mutta tarvisin e-pillerin joka auttaa akneen.

-ap

Vierailija
5/7 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle cypretyl aikoinaan sopi kyllä hyvin. ei sivuvaikutuksia. kaiken lisäks oli halpakin :)

Vierailija
6/7 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Cypretylistä kovasti, tosin Diane Novaa en koskaan syönyt. Vähän kyllä kuivuivat limakalvot mutta nämähän ovat tapauskohtaisia juttuja.

Kerran apteekissa suositeltiin Cypretyliäkin halvempaa pilleriä Freyaa (siis samat vaikuttavat aineet jne, eli sillä samalla Cypretylin reseptillä) ja testasin.

Niin se auttoi limakalvojen kuivumiseen, mutta aina tyhjennysvuodon aikaan iski kaamea parin päivän migreeni. Siis ihan oksennuskohtauksia myöten kunnollinen migreeni. Kysyin neljän kuukauden jälkeen apteekista syytä tälle, ja sanoivat että ihan tavallista e-pillereille. Ei mulla kyllä muut merkit ole moista tehneet, Mercilon vähäsen mutta ei noin pahasti. Ja siis ongelma lähti heti kun vaihdoin takas Cypretyliin.

Niin että Cypretyl hyvä, Freya ei :D

Vierailija
7/7 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:54"]

Mä tykkäsin Cypretylistä kovasti, tosin Diane Novaa en koskaan syönyt. Vähän kyllä kuivuivat limakalvot mutta nämähän ovat tapauskohtaisia juttuja.

Kerran apteekissa suositeltiin Cypretyliäkin halvempaa pilleriä Freyaa (siis samat vaikuttavat aineet jne, eli sillä samalla Cypretylin reseptillä) ja testasin.

Niin se auttoi limakalvojen kuivumiseen, mutta aina tyhjennysvuodon aikaan iski kaamea parin päivän migreeni. Siis ihan oksennuskohtauksia myöten kunnollinen migreeni. Kysyin neljän kuukauden jälkeen apteekista syytä tälle, ja sanoivat että ihan tavallista e-pillereille. Ei mulla kyllä muut merkit ole moista tehneet, Mercilon vähäsen mutta ei noin pahasti. Ja siis ongelma lähti heti kun vaihdoin takas Cypretyliin.

Niin että Cypretyl hyvä, Freya ei :D

[/quote]

Se on Vreya, ei freya. Tuo Vreya ja Feminil ovat myös aknen hoitoon, rinnakkaislääkkeitä Diane novalle ja Cypretylille. Googleta nämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän