Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsatientulehdus, milloin oireiden pitäis hävitä?

Vierailija
27.08.2006 |

Mulla oli pitkästä aikaa virtsis, ei varmaan yli 10:een vuoteen ole ollut. Jostain kummasta sen sain? Nyt ihmetyttää kun kolmas päivä kuuria on menossa ja vieläkin on pissalla käydessä tuntemuksia, kirvely on kylläkin hävinnyt. Onkohan mulla oikeat lääkkeet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa joskus oireet voi kestää vaikka kuurin loppuun. Jos on oireita vielä viikko kuurin loppumisesta kannattaa ottaa uusi näyte.

Tietty jos viljelyä ei tehty, voi olla että sulla on väärät lääkkeet (aika epätodennäköistä kuitenkin nuorella ihmisellä, että olisi vastustuskykyisiä bakteereja).

Vierailija
2/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin olin aika ihmeissäni, kun en päässyt edes lääkärille! Sairaanhoitaja oli antamassa reseptiä kouraan, että ei tarvi antaa edes pissanäytettä, jos kerran itse tiedät, että tulehdus!!?? Mä vaadin saada pissata, turhaan en lääkkeitä aio syödä. (oishan se voinu olla vaikka klamydia) No tulehdus löytyi, olin hoitajan vieressä kun hän analysoi pissan ja sit tyynenä kaatoi pissan pois! Mä olin ihan äimänä, etteikö viljelyä ja nykyään ei kuulemma tarvitse?

Kyllä ennen oli toisin; sillon pääsi aina lääkäriin ja kontrollinäytekin piti viedä kuurin loputtua. Säästöjä kai nämäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti ihan vaikka vettä kannattaa juoda. Jos haluaa jotain erikoista niin puolukka/karpalomehut estävät bakteereja kiinnittymästä rakon seinämiin lisääntymään. Kysymys on näissä marjoissa luontaisesti olevista aineista, jotka tuon aiheuttavat, ei niiden happamuus.

Vierailija
4/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muutenkin olin aika ihmeissäni, kun en päässyt edes lääkärille! Sairaanhoitaja oli antamassa reseptiä kouraan, että ei tarvi antaa edes pissanäytettä, jos kerran itse tiedät, että tulehdus!!?? Mä vaadin saada pissata, turhaan en lääkkeitä aio syödä. (oishan se voinu olla vaikka klamydia) No tulehdus löytyi, olin hoitajan vieressä kun hän analysoi pissan ja sit tyynenä kaatoi pissan pois! Mä olin ihan äimänä, etteikö viljelyä ja nykyään ei kuulemma tarvitse?

Kyllä ennen oli toisin; sillon pääsi aina lääkäriin ja kontrollinäytekin piti viedä kuurin loputtua. Säästöjä kai nämäkin?

Näin meilläkin tehdään. Ei se lääkäri sen kummempi tässä asiassa ole, kuin hoitaja.

terv. th

Vierailija
5/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähti lääkäriltä kyselemään.

Vierailija
6/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin lähti lääkäriltä kyselemään.

Jos tietyt kriteerit täyttyy, niin sitten lääkäriltä pyydetään resepti ilman näytteen ottoa. (Jos klamydiaa epäilee, on siihen ihan toinen testi.)

Vierailija
7/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa mun mielestä tää käytäntö on hyvä. Itellä tosi rajuja tulehduksia ja hitto vieköön jos tarttisi jotain viljelyvastauksia vielä odotella, niin en kestäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan