Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urban dictionary: VALIO MOLOKO???!!!

Vierailija
15.08.2014 |

Mä olen jäänyt jumiin miettimään noita Valion maitoja kun te mietitte jo, että USA tuo panssarivaunuja Viroon... onks Viro muuten sama maa kuin Eesti vai sijaitseeko niistä jo jompikumpi Suomen alueella??? Auttakaa tyhmää...

Ja siis...

Katselin uutisia ja sitten Urban dictionary: MOLOKO...

The Nadsat slang for milk WITH LSD in it. Basically, a milkshake laced with powerful drugs.
The old moloko was something you could rely on to get high.

Sen mä kyllä tiesin, että MOLOK on suomalainen roskisjärjestelmä ja nyt niillä on jo noi syväroskiksetkin... niihinhän voisi laittaa mitä vain...

MOLOK on mun käsityksen mukaan joku itse paholainen, joku jumala, jolle on uhrattu lapsiakin... liittyy siis ehkä Raamattuun ja Israelin alueeseen... esiintyy kait tietokonepeleissäkin... olisko jopa joku tulen jumala??? Babylonialainen? Mikä olisi sitten joku Moloch eli Piikkipiru? Joku injektioneulako vai mikä???

Ja tästä hommasta ei pääse eroon vaikka muuttaisi kirjoitusmuotoa vaikka kuinka - kaikki tätä samaa: Molok, Molik, Molek, Melek, Milkom, Molkom...

Ja miten pippurissa tuntuu siltä kuin kaikki maailman omituisuudet olisi rakennettu jollekin "tiedolle" jostain Raamatusta... VÄÄRINKÄYTTÖÄ MITÄ SUURIMMASSA MÄÄRIN... eikö maito ja hunaja ole jotkut, joita alunperin on yhdistetty... enkä mä ymmärrä koska ja miten maito on alettu yhdistää johonkin "vastakohtaansa"... Helvettiin ja Paholaiseen... 

HUOH TÄTÄ HULLUUDEN MÄÄRÄÄ...

Jos mä olisin joku "Äiti Venäjä" niin en mä vaan tiedä mitä mä tekisin kaikkien valio-molokojen kanssa!!! Huumeilla sitä kait on ennenkin pelattu ties missä sodissa!!!???

15.8.2014

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm singing in the rain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla