Sinun arkimeikkisi?
Mulla menee meikkivoide,peitepuikko,puuteri,valokynä,ripsari,kulmakynä,huulikiilto(punainen) ja rajakynä, joskus teen eyelinerillä pienet siivet silmiin.
Kommentit (52)
ei mitään. baariin jos lähden saatan vähän puuteria laittaa, mutta se nyt ei ole arkea.
ripset taivutan kyllä joka aamu. ja lasketaanko kynsilakka meikiksi? sitä on aina ja kynnet tiptop.
Bb-voide, mineraalipuuteri, ripsiväri,joskus huulipuna.
Mineraalipuuteri tai meikkivoide ja huulipuna.
Meikkivoide (tms.), peiteaine, puuteri, poskipuna, ripsari, luomiväri, kulmaväri + primerit. Joskus eyeliner ja aurinkopuuteri. Huulirasvaa tai -kiiltoa.
Meikkivoide, kulmakynä, ripsari, vähintään nämä. Yleensä myös luonnollisen sävyinen poskipuna ja huulikiilto tai -puna.
meikkivoide/bb-voide/peiteväri+mineraalimeikki, riippuu ihan päivän fiiliksestä. Kulmakynä, ripsiväri ja korostusvoide(? Cream highligher) poskipäille ja kulmaluille. Yleensä joku neutraali huulipuna.
Tykkään kokeilla eri juttuja, joten mun arkimeikissä voi hyvin olla päivisinkin cat eyeliner ja punaiset huulet, tai näin kesäisin esim. pinkki silmämeikki.
Meikkivoidetta ohuelti poskipäihin ja leukaan (punoittavat herkästi) ja kulmiin vähän kulmakynää+kulmavahaa. Moni luulee, että en meikkaa ollenkaan :D
Kylmällä vedellä huuhtelu. Ei kosteusvoidetta. Olen "opettanut" ihoni olemaan hyvä ja kimmoisa ilman voiteita. Ei meikkiä, hyvä yöuni riittää.
Perusvoidetta kasvoihin, ripsentaivutus ja ripsiväriä silmiin, kevyt sipaisu kulmakynällä, peitepuikolla piiloon näppylät. Siinä se. Jos olen menossa jonnekin muualle kuin töihin, lisään tähän vielä silmänrajauksen, mutta se ei siis ole osa arkimeikkiä. Viikonloppuisin en yleensä meikkaa.
Mä en meikkaa edes juhliin noin paljon :D arkimeikki on pääsääntöisesti ripsiin ja kulmiin kuuden viikon välein laitettava kestoväri. Joskus, jos nyt aamulla on ylimääräistä aikaa, teen kevyen meikin: Luomien pohjustus, rajauskynä, luomiväri, hiukan aurinkopuuteria ja poskipunaa. Harvemmin jaksan nähdä vaivaa, koska en ole työssäni mitenkään esillä tai juuri edes tekemisissä ihmisten kanssa, enkä ole vielä keksinyt miksi ihmeessä meikkaisin itseäni varten.
Aiemmin arkimeikkini oli kulmakynä ja vähän aurinkopuuteria, mutta nykyisessä työssäni en laita kasvoille mitään, teen töitä varsin lämpimissä olosuhteissa niin kurja jos naama valuu vartin työnteon jälkeen..
Bb-voide peittämään pieniä värivirheitä, ripsari ja eyeliner, ruskea tai luumunvärinen luomiväri, poskiin persikkaista punaa ja kasvon muihin osiin hohtavaa puuteria, viimeisenä huuliin huulikiiltoa.
Te jotka ette meikkaa, kertokaapas mitä ihmettä teette tässä ketjussa?
Ripset kestovärjätty. Muuta en tarvitse arkena.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:41"]Te jotka ette meikkaa, kertokaapas mitä ihmettä teette tässä ketjussa?
[/quote]
Jos he vastaavat kysymykseen. Kai sekin joku vastaus on kertoa olevansa meikkaamatta :D
Ripset ovat tummat ja pitkät luonnostaan, tosin niitä vois vähän taivutella. Laitan arkipäivinä puuteria, poskipunaa ja huulipunaa. Juhliin laitan myös ripsiväriä.
Meikkipuuteri, ripsien taivutus ja ripsiväri, kajal ja kulmakynä (no itse asiassa ne on mulla yksi ja sama kynä) sekä vaaleanruskea luonnollisen värinen luomiväri. Huuliin milloin mitäkin, joko jonkinlaista väritöntä tai värillistä huulirasvaa tai sitten huulikiiltoa. Jos oikein jaksan panostaa niin valokynää amorinkaareen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:00"]
Mulla menee meikkivoide,peitepuikko,puuteri,valokynä,ripsari,kulmakynä,huulikiilto(punainen) ja rajakynä, joskus teen eyelinerillä pienet siivet silmiin.
[/quote]
Sama + lisäksi poskipuna ja luomiväri (4 vaalean värin paletista). :)