Sinun arkimeikkisi?
Mulla menee meikkivoide,peitepuikko,puuteri,valokynä,ripsari,kulmakynä,huulikiilto(punainen) ja rajakynä, joskus teen eyelinerillä pienet siivet silmiin.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:41"]Te jotka ette meikkaa, kertokaapas mitä ihmettä teette tässä ketjussa?
[/quote]
Tulin lukemaan miten muut meikkaavat? Eikö saisi?
Kulmakynää ja -vahaa, peitevoidetta, ruskeaa ripsiväriä (ja ripsien taivutus), puuteria ja sävyttävää huulirasvaa/vaaleahkoa huulipunaa. Tarpeen mukaan myös cc-voidetta.
Ohuesti meikkivoidetta nenään ja leukaan. Pieni sipaisu aurinkopuuteria.
Peitevoide, huulipuna, silmienrajauskynä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:35"]Perusvoidetta kasvoihin, ripsentaivutus ja ripsiväriä silmiin, kevyt sipaisu kulmakynällä, peitepuikolla piiloon näppylät. Siinä se. Jos olen menossa jonnekin muualle kuin töihin, lisään tähän vielä silmänrajauksen, mutta se ei siis ole osa arkimeikkiä. Viikonloppuisin en yleensä meikkaa.
[/quote]
Jees, täällä sama!
Bb-voide, puuteri, ripsiväri, ehkä poskipuna ja nykyään vielä jos jaksan niin kulmia väritän.
Bb-voide+meikkivoidesekoitus, valokynä, puuteri, poskipuna, kulmakynä, ripsien taivutus ja ripsiväri, joskus myös huulipuna ja talviaikaan luomiväri ja rajaukset. Aikaa menee yleensä noin 15 min.
BB-voide, (peiteväri jo tullut finni tms), irtopuuteri, sipaisu poskipunaa/aurinkopuuteria, kulmien harjaus, ripsien taivutus ja ripsiväri. Huulirasvaa. Juhlimaan lähtiessä käytän lisäksi luomiväriä+rajauksia.
Laitan peitevoidetta tummien silmänalusten päälle. Siinä on mun arkimeikki. Juhliin saatan laittaa ripsiväriä.
Cc-voide ja valokynää silmien alle
Peiteainetta silmänurkkiin, maksaläiskään :( nenänviereen ja leukaa. Talvella Blascon meikkivoide päälle, kesällä ei tarvi. Hieman luomiväriä, kevyt rajaus ja ripsaria. Kulmat hoidatan kampaajallani. Poskipunaa tms varjostusta kasvoille aurinkopuuterista. Huulten rajaus ja huulipuna. 5 min.
Pidän luonnollisen näköisestä leikistä ja haluan vain vähän korostaa piirteitäni.
Ihoni on tasainen ja hyväkuntoinen, joten ihomeikiksi riittää pelkkä puuteri. Vie kiiltoa ja tekee samettisen, "photoshopatun" pinnan. Silmänalusille laitan peiteainetta.
Kulmissani on kestoväri, joten korostan niitä vain värittömällä kulmageelillä ja harjaan muodon kauniiksi.
Silmiin luonnollisen lopputuloksen antavaa ripsiväriä.
Poskille heleää poskipunaa, tuo hehkua ja freesaa ilmettä.
Huulille Vitalis-voidetta - auttaa kuiviin huuliin ja tuo kiiltoa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:26"]Pidän luonnollisen näköisestä leikistä ja haluan vain vähän korostaa piirteitäni.
Ihoni on tasainen ja hyväkuntoinen, joten ihomeikiksi riittää pelkkä puuteri. Vie kiiltoa ja tekee samettisen, "photoshopatun" pinnan. Silmänalusille laitan peiteainetta.
Kulmissani on kestoväri, joten korostan niitä vain värittömällä kulmageelillä ja harjaan muodon kauniiksi.
Silmiin luonnollisen lopputuloksen antavaa ripsiväriä.
Poskille heleää poskipunaa, tuo hehkua ja freesaa ilmettä.
Huulille Vitalis-voidetta - auttaa kuiviin huuliin ja tuo kiiltoa.
[/quote]
Voi tuota tekstinsyöttöä - meikistä toki pidän, en leikistä ;)
bb-voide ja kulmiin vähän väriä. kenties vähän puuteria. jos olen menossa jonnekin kauppaa hienompaan, niin sitten ripsaria tai kajalia ja kiiltoa huuliin.
Ripsiväri. En käytä minkäänlaisia voiteita, ei edes kosteusvoidetta. Meikata en osaa, joten ripsariin jää.
Mineraalipohja, aurinkopuuteri, poskipuna, kulmiin kevyesti väriä, luomenpohjustaja, luomiväri, ripsari ja huulipuna/kiilto. Tähän kaikkeen menee alle 5min, koska teen sen rutiinilla. Lopputulos on kevyt ja luonnollinen useasta eri tuotteesta huolimatta, sillä sävyt ovat vaaleita.
Mä en ikinä meikkaa mitenkään vähän ja luonnollisesti, joko olen täysin ilman mitään, tai kunnon sotamaalauksessa. Arkisin ei yleensä ole mitään, joskus jos oikein kiiltää saatan vetästä vähän talkkia naamaan.
Baariin mennessä mulla onkin sitten kaikki tekoripsistä varjostuksiin ja kirkkaan punaiseen huulipunaan. Mä myös muokkaan kasvojeni muodot ihan erilaiseksi varjostuksilla ja korostuksilla. Ei ole työkaverit tunnistaneet baarissa, eikä baarikaverit työpaikalla
Nyt kesällä bb-voide, kulmakynä ja ripsiväri. Muulloin bb-voide, valokynä, puuteri, kulmakynä, silmien rajaus kynällä, ripsiväri, poskipuna, aurinkopuuteri.
Mineraalipuuteri, kulmaväri, luomiväri, ripsiväri ja poskipuna