Vankilaan ja ehkä raskaana. Pelottaa :(
Eli olen todella pitkän toivomisen ja yrityksen tuloksena kai viimein raskaana. Ja nyt sattui niin että olen saamassa tuomion todella tyhmästä ja ajattelemattomasta teosta :( luultavasti pari vuotta.
Pelkään niin kovasti että halutaanko lapsi ottaa minulta pois :( miten nämä menee jos mies on siis kuvioissa? Saako mieheni kasvattaa lasta kun olen poissa? Entä raskauden aikainen seuranta?
Olo on kamala :(
Kommentit (53)
Syyttäjä vaatii nyt AINA pikkurikoksissakin edotonta. Läheskää aina ei niin tule tapahtumaan. Mitä ukkosi sanoo tästä?
Minut on tuomittu törkeästä huumausainerikoksesta ensikertalaisena, tuomio oli alle 2 vuoden ehdollinen vankeusrangaistus eikä edes sakkoja. Myyntivoitot piti kyllä korvata valtiolle (joka on aika hauskaa sinänsä, koska eihän valtio tuossa ole mitään menettänyt). Tuskinpa sinäkään mihinkään vankilaan joudut.
Ja kai olet puhunut asianajajasi kanssa, kyllä heillä on yleensä aika pätevä käsitys noista tuomioista. Ja tuomiosta voi ja kannattaa myös aina valittaa. Ja mitä tuomiota syyttäjä hakee sinulle? Annettu tuomio ei tule olemaan ainakaan ankarampi kuin se, mitä syyttäjä toivoo.
Ole vaan ylpeä itsestäsi, niin on varmaan lapsesi ja sukusikin.
2