Kiitokset Trumpille- talibanit valtaavat koko afganistanin!
Sotilasasiantuntijoiden mukaan voimakas vetäytyminen oli virhe. Mutta kyllä tosi-tv-tähti ja viiden konkan grynderi tiesi tämänkin paremmin!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Fakta 2: Kiina on onnistunut synnyttämään maailmaan toisen talouden keskuksen -> kenenkään ei tarvitse olla Usan kanssa tekemisissä jos ei halua, koska kaupat voi tehdä Kiinankin kanssa
No itse asiassa Kiinan vakoilulaitteita aletaan karsimaan siellä sun täällä. Euroopankin mobiiliverkoista ovat tehneet jopa puolet aiemmin ja 5G-verkkoja ei kukaan enää osta kiinalaisilta. Kiina tarvitsee USAn teknologiaa enemmän kuin USA Kiinan.
Se on laitavasemmiston kommunistinen sortohallinto jossa ei ole demokratiaa ja jota tuskin kenenkään kannattaa tukea
Kiina lyö USAn jos aletaan tosissaan mättämään. USAn kansa erittäin heikkoa sotimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole kuule lähinnä kiitos Usalle joka hyökkäsi pieneen ja kehittymättömään maahan raukkamaisesti.
Jos tallut olisivat nyt hilluneet siellä tämän 20 vuotta niin johan suurin osa afganistanilaisista olisi kyllästynyt siihen touhuun ja olisivat itse heittäneet tallut ullos.
Alkeellisissa klaanimaissa se johtaa joka on voimakkain ja raakalaismaisin, muut alistuvat.
Talebanit ovat hurskaita miehiä jotka seuraavat profeettansa jalanjäljillä. Todellisrta islamia jota levitettiin Mekasta sen jälkeen kun vastustelevat muut heimot oli lahdattu tai pakkokäännytetty.
Talibanit ovat vihreiden suosikkimuslimeja.
Miksi sä Trumpia kiittelet, ap?
Tiedoksesi, tän hetkinen Yhdysvaltojen presidentti on Joe Biden ja hän on käskenyt vetää joukot pois Afganistanista.
Sehän tiedetään, etteivät ne saa asioitaan kuntoon ilman länsimaiden puuttumista. Kukaan ei ikinä halua, että sinne laitetaan joukkoja, mutta niiden poisvetäminen se vasta huutoa aiheuttaa.....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kansa osaa itse asiansa järjestää.
Toimivan kansalaisyhteiskunnan rakentaminen vaatii kansakunnalta suhteellisen korkeaa älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kansa osaa itse asiansa järjestää.
Toimivan kansalaisyhteiskunnan rakentaminen vaatii kansakunnalta suhteellisen korkeaa älykkyyttä.
Näinhän se on. Demokratia voi toimia vain sellaisissa maissa, joissa asuu riittävän sivistynyttä ja älykästä väkeä.
Ei kiinosta, omaan kuseensa kaatuu lopulta jokainen