Tiedättekö ketään lapsiperhettä, jossa suhde on kestänyt ja seksiäkin on edelleen?
Tuntuu että tällaiset onnelliset lapsiperheet ovat harvassa
Kommentit (65)
Yhden lapsen perheessä ei voi olla seksi ongelmaa, koska yksi lapsi on niin helppo. Meilläkin on tällä hetkellä 1v, 3v ja 5v lapset. Joskus ovi kiinni ja 2 minuutin pano on kova juttu. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Keväällä tulee 30-v. yhteistä onnellista taivalta täyteen. 2 lasta.
Seksistä ei ole puutetta🥰
Haluaisin tietää miksi alapeukku onnelliselle suhteelleni? Oletko kenties kateellinen?
Omat vanhempani. Kaksi veljeäni ja minä synnyimme vuosina 1980-1984. Vanhempamme ovat edelleen yhdessä ja edelleen harrastavat seksiäkin (neuvoin äidilleni hypoallergisen liukuvoiteen toissaviikolla).
Jos tarkoitat nykyään niin ainakin yksi avioitunut naispari, joilla on yksi tänä vuonna kouluun menevä lapsi, ja myös vanha koulukaveri miehineen, tosin niiden lapset on nyt jo teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta sen pystyy kysymättäkin päättelemään pitkään yhdessä olleista, onko heillä seksiä vielä vai ei. Sen näkee ihan jo siitä miten he toisiaan katsoo, viihtyykö he ylipäätään yhdessä, onko hyvä keskusteluyhteys ja kosketteleeko toisiaan."
No ei kyllä pysty :D seurassa ollessa puhun miehelleni kuin kenelle tahansa ystävällekin ja emme koskettele toisiamme. Ja eiköhän suurin osa toimi näin, pelkästään kiusallista jos aikuiset ihmiset lääppii muiden nähden. Mistään et voi päätellä mitä parin makuuhuoneessa tapahtuu.
Joo mutta kun mun vanhemmat EIVÄT puhuneet toisilleen kuin kelle tahansa ystävilleen. Ystävilleen he puhuivat kunnioittavasti ja toisilleen ei oikeastaan puhuttu mitään, tai sitten se oli vain jotain tiuskimista tai piikittelyä.
Kai mulla on jäänyt jotenkin traumat tuolta lapsuudesta kun on elänyt perheessä missä vanhemmat suorastaan inhosi toisiaan. Ilmankos ei itselläni ole miestä enkä haluakaan, kun jotenkin ei ole sellaista terveyttä mallia parisuhteesta, että voisin edes uskoa sellaisen olevan mahdollista. Ärsyttää kuitenkin tämä kuinka mun kokemusta väheksytään, eikä edes ymmärretä mitä yritän kertoa. Kyllä lapsi huomaa nämä asiat, vaikka vanhemmat kuinka yrittäisi pitää kulisseja pystyssä. Ainakin jos on tiivis perhe, ei sellainen missä mies on esimerkiksi reissutöissä paljon kotoa poissa, silloin ne kulissit saattaa onnistua.
No sun vanhemmat ei ole sama asia kuin kaikki parit. Sehän tässä ongelma on, että kuvittelet tietäväsi kaikkien elämästä kaiken, siksi että sinun vanhempasi olivat etäisiä. Ei kukaan sinun kokemustasi väheksy. Kerromme vain sen tosiasian, että ulkopuolinen ei voi päätellä, mitä kenenkin makuuhuoneessa tapahtuu. Ne pahimmat vihamiehetkin voi olla makkarissa ihan muuta.
Joo mutta kun mun vanhemmat EIVÄT puhuneet toisilleen kuin kelle tahansa ystävilleen. Ystävilleen he puhuivat kunnioittavasti ja toisilleen ei oikeastaan puhuttu mitään, tai sitten se oli vain jotain tiuskimista tai piikittelyä.
Kai mulla on jäänyt jotenkin traumat tuolta lapsuudesta kun on elänyt perheessä missä vanhemmat suorastaan inhosi toisiaan. Ilmankos ei itselläni ole miestä enkä haluakaan, kun jotenkin ei ole sellaista terveyttä mallia parisuhteesta, että voisin edes uskoa sellaisen olevan mahdollista. Ärsyttää kuitenkin tämä kuinka mun kokemusta väheksytään, eikä edes ymmärretä mitä yritän kertoa. Kyllä lapsi huomaa nämä asiat, vaikka vanhemmat kuinka yrittäisi pitää kulisseja pystyssä. Ainakin jos on tiivis perhe, ei sellainen missä mies on esimerkiksi reissutöissä paljon kotoa poissa, silloin ne kulissit saattaa onnistua.