Tiedättekö ketään lapsiperhettä, jossa suhde on kestänyt ja seksiäkin on edelleen?
Tuntuu että tällaiset onnelliset lapsiperheet ovat harvassa
Kommentit (65)
Tutuissa ja lapsen kaveriperheissä iso osa on ydinperheitä. Heidän seksielämästään en tiedä, meillä se puoli sujuu mukavasti. Lapsi on 14.
Oma liittoni. Yhdessä 15 vuotta joista 9 naimisissa. Lapsia on viisi. Kolme alakoululaista ja kaksi vuoden ikäistä. Seksiä on 1-3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita lapsia olisi viittä tullut, jos ei olisi seksiä ollut. Kuudes kasvaa mahassa, joten viidennenkään jälkeen ei seksi loppunut :)
Eihän tuo tarkoita kuin kuutta seksikertaa. Aika moni mieshän kertookin että vaimo haluaa seksiä tasan silloin kun yritetään. Sit taas pitkiä kuivia kausia.
Lapsi kuvittelee, että raskaaksi tullaan jokaisesta seksi kerrasta :D Voi pientä. Paljon vielä opittavaa elämässä :)
Itselläs on jos kuvittelet että kuusi lasta on todiste
A. Vilkkaasta seksielämästä
B. Onnellisesta parisuhteesta
Tiedän yhden yrittäjäperheen. Nainen huolehtii lasten asiat ja mies pyörittää yrityksen hallinnollisen puolen. Heillä käy siivooja, joten kotityöt ja väsyttävä arki ei heitä rasita. Reissaavat paljon yhdessä ja esim. rouva saa käydä milloin haluaa Kämpin spa:ssa hemmotteluhoidoissa. Vaikuttavat tosi onnellisilta.
30v yhdessä, kahdeksan lasta, nuorin 9v. Aktiivista on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita lapsia olisi viittä tullut, jos ei olisi seksiä ollut. Kuudes kasvaa mahassa, joten viidennenkään jälkeen ei seksi loppunut :)
Eihän tuo tarkoita kuin kuutta seksikertaa. Aika moni mieshän kertookin että vaimo haluaa seksiä tasan silloin kun yritetään. Sit taas pitkiä kuivia kausia.
Lapsi kuvittelee, että raskaaksi tullaan jokaisesta seksi kerrasta :D Voi pientä. Paljon vielä opittavaa elämässä :)
Eipähän tuossa vilkkaasta seksielämästä puhuttu :D Sanottiin vain, että seksiä on ollut, koska lapsiakin tullut. Myöskään aloituksessa ei kysellä VILKKAASTA seksielämästä. Kysellään vai, onko seksiä edelleen. Luonnollisesti se "edelleen" todistuu sillä, että lapsi on tuloillaan.
Ei pidä näsäviisastella, kun siihen ei näy kykyjä olevan :D
Vierailija kirjoitti:
Toki tiedän monia pareja, joilla suhde on kestänyt lapsiperhevaiheessa ja sen yli ainakin näin ulkopuolisen silmin ihan hyvin. Muiden seksielämä ei mulle kuulu, enkä siitä halua tietää.
Minusta sen pystyy kysymättäkin päättelemään pitkään yhdessä olleista, onko heillä seksiä vielä vai ei. Sen näkee ihan jo siitä miten he toisiaan katsoo, viihtyykö he ylipäätään yhdessä, onko hyvä keskusteluyhteys ja kosketteleeko toisiaan. Jo lapsena tajusin ettei mun vanhemmilla ole enää seksiä koska he olivat muutenkin todella välinpitämättömiä toisiaan kohtaan, mutta yrittivät pitää kulissit pystyssä meidän takia.
Yhdessä 10 vuotta, kaksi lasta on ja ollaan onnellisia. En koe että seksin määrä on mittari yhtään mihinkään. Joskus sitä on lyhyessä ajassa paljon, joskus pitkääkin taukoa. Elämäntilanteet vaihtelee mutta rakkaus ei katoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mitään tarvitse todistella. Vastasin vain ap:n kysymykseen. Hän kysyi: Tiedätkö ketään lapsiperhettä, jossa suhde on kestänyt ja seksiäkin edelleen
Meillä molemmat kohdat täyttyvät, koska olemme yhdessä ja seksiä on todistetusti, kun lapsiakin on tullut ja lisää tulossa.
t. se kuudetta odottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki tiedän monia pareja, joilla suhde on kestänyt lapsiperhevaiheessa ja sen yli ainakin näin ulkopuolisen silmin ihan hyvin. Muiden seksielämä ei mulle kuulu, enkä siitä halua tietää.
Minusta sen pystyy kysymättäkin päättelemään pitkään yhdessä olleista, onko heillä seksiä vielä vai ei. Sen näkee ihan jo siitä miten he toisiaan katsoo, viihtyykö he ylipäätään yhdessä, onko hyvä keskusteluyhteys ja kosketteleeko toisiaan. Jo lapsena tajusin ettei mun vanhemmilla ole enää seksiä koska he olivat muutenkin todella välinpitämättömiä toisiaan kohtaan, mutta yrittivät pitää kulissit pystyssä meidän takia.
Kovin epämääräistä päättelyä. Itse en käytännössä koskaan koskettele miestäni muiden läsnä ollessa. Minusta on jotenkin kiusallista lääppiä muiden nähden. Mutta seksiä ja muutenkin läheisyyttä riittää runsaasti, kun olemme kahden.
Ei lapsiperheet tarvitse seksiä. Niillähän on jo lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Me viihdymme loistavasti yhdessä ja keskusteluyhteys on toiminut aina moitteitta. Seksiä oli viimeksi yli vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsiperheet tarvitse seksiä. Niillähän on jo lapset.
Kyllä tarvitsee. Etenkin, jos haluaa lisää niitä lapsia. Ei ne pyhästä hengestä alulle tule :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellisillä on varmaan paljon pikapanoja, jossain komerossa. Niin paljon huomiota ja aikaa ne pienet kuolasuut vaatii, ei siinä paljon jää aikaa harrasteille.
Ihan sängyssä onnistuu pidempikin sessio, kun kuolasuut ovat joko nukkumassa tai esim. mummolla hoidossa :)
DVD pyörimään ja niin sitä taas on tunti aikaa touhuta.
Kaikki tuntemani perheet. Myös me. Tosin, lapset jo isoja.
Ihmettelen sitä jatkuvaa valitusta, miten perhe-elämä on niin raskasta ym. Mutta sehän on vaan normaalia tavallista elämää. Aivan kuin ne vinkujat ei olisi kohdanneet koskaan vastoinkäymisiä. Minulle perhe-elämä on lepoa verrattuna todellisiin vaikeuksiin. Joskus tuntuu, että monet ns. aikuiset ihmiset on kuin keskenkasvuisia teinejä.
m56
"Minusta sen pystyy kysymättäkin päättelemään pitkään yhdessä olleista, onko heillä seksiä vielä vai ei. Sen näkee ihan jo siitä miten he toisiaan katsoo, viihtyykö he ylipäätään yhdessä, onko hyvä keskusteluyhteys ja kosketteleeko toisiaan."
No ei kyllä pysty :D seurassa ollessa puhun miehelleni kuin kenelle tahansa ystävällekin ja emme koskettele toisiamme. Ja eiköhän suurin osa toimi näin, pelkästään kiusallista jos aikuiset ihmiset lääppii muiden nähden. Mistään et voi päätellä mitä parin makuuhuoneessa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin epämääräistä päättelyä. Itse en käytännössä koskaan koskettele miestäni muiden läsnä ollessa. Minusta on jotenkin kiusallista lääppiä muiden nähden. Mutta seksiä ja muutenkin läheisyyttä riittää runsaasti, kun olemme kahden.
En tarkoita välttämättä mitään lääppimistä, vaan esimerkiksi omat vanhemmat eivät halunneet pitkällä tikullakaan koskea toisiinsa. Tyyliin ei edes voi kättä tarjota toisen auttamiseksi ylös tuolista ja vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani perheet. Myös me. Tosin, lapset jo isoja.
Ihmettelen sitä jatkuvaa valitusta, miten perhe-elämä on niin raskasta ym. Mutta sehän on vaan normaalia tavallista elämää. Aivan kuin ne vinkujat ei olisi kohdanneet koskaan vastoinkäymisiä. Minulle perhe-elämä on lepoa verrattuna todellisiin vaikeuksiin. Joskus tuntuu, että monet ns. aikuiset ihmiset on kuin keskenkasvuisia teinejä.
m56
Tämä. Lapsethan tuo ilon ja merkityksen joka päivään. Aikuisten maailmassa ne suurimmat vastoinkäymiset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita välttämättä mitään lääppimistä, vaan esimerkiksi omat vanhemmat eivät halunneet pitkällä tikullakaan koskea toisiinsa. Tyyliin ei edes voi kättä tarjota toisen auttamiseksi ylös tuolista ja vastaavaa.
No tuollakaan perusteella et voi päätellä mitään toisten seksielämästä. Osahan harrastaa seksiä täysin tuntemattomienkin kanssa. Ei siinä etukäteen harjoitella koskemista, vaan mennään usein suoraan asiaan.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt olisi?
Yksi helpossa iässä oleva lapsi, eikä 1-2krt viikossa seksiä ole paljon.
On kyllä onnetonta räpellystä joidenkin elämä, jos tuollainen tilanne kuulostaa jopa epätodellisen hyvältä.