Miksi joku haluaa asioida rokottamattoman asiakaspalvelijan kanssa?
Paikallisessa fb-puskaradiossa etsittiin rokottamatonta kampaajaa. Miten jonkun muun rokotus voisi vaikuttaa lähikontaktissakaan kehenkään muuhun?
Kommentit (21)
Mulle on ihan yks lysti onko rokotettu vai ei. Omilta työntekijöiltä en IKINÄ vaatis rokotteen ottoa. Järki pitää olla.
No kun jossain spekuloitiin että se rokotettu levittäisi sitä piikkiproteiinia tms.
Jos on lähikontaktissa rokotetun kanssa rokottamattomalle tulisi jotain häiriöitä tai jotain.
Tiedä häntä.
Ehkä pelkää saavansa tartunnan oireettomalta kampaajalta? Eikö se niin ollut, että rokotettu voi myös tartuttaa tautia eteenpäin oireettomana/lieväoireisena vai miten se nykyään on?
Syy voi olla ihan vain ideologinen. Tai sitten tosiaan pelkää rokotetun kampaajan levittävän piikkiproteiineja.
Korona tehnyt ihmisistä hulluja. Toiset pelkää tautia, toiset rokotetta ja ehkä 20% suhtautuu asioihin järjellä...
Mikä ihmeen piikkiproteiini ja mitä se aiheuttaisi?
Minulla meni vuosi, että löysin maskia käyttävän kampaajan. Rokotuksesta en edes kysynyt. Luultavasti rokotetulle kampaajalle riittäisi kyllä asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen piikkiproteiini ja mitä se aiheuttaisi?
Vähän kuin pienin rautanaula ja alkaa kakkia pieniä rautanauloja.
Eihän se rokote estä levittämistä, niin aivan sama. Ainoa mikä vaikuttaa on se, ettei se saisi yskiä toisia päin.
Kun uteliaat asiakkaat kyselee mun rokotustani, mä kerron ottaneeni sen...en ole.
Mun yksityisasiat ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni vuosi, että löysin maskia käyttävän kampaajan. Rokotuksesta en edes kysynyt. Luultavasti rokotetulle kampaajalle riittäisi kyllä asiakkaita.
Se rokotettu kampaaja voi tartuttaa myös. Ja mistäs tiedät kenenkin kampaajan elämäntyylin? Joku rokotettu joka hilluu isoissa väkijoukoissa, festareilla, ravintoloissa... Ja joku rokottamaton introvertti, joka viettää rauhallista elämää tavaten toki läheisiä. Jotain järkeä nyt oikeasti.
Et siis ole ottanut rokotteita! Hyvä! Etsin rokottamatonta kampaajaa. Reagoin nimittäin voimakkaasti rokotettujen läheisyydessä. Missä kaupungissa otat vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun uteliaat asiakkaat kyselee mun rokotustani, mä kerron ottaneeni sen...en ole.
Mun yksityisasiat ei kuulu muille.
Sittenhän olet vaan valehtelija
Hörhöt alkavat jengiytyä. Tämä on huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole ottanut rokotteita! Hyvä! Etsin rokottamatonta kampaajaa. Reagoin nimittäin voimakkaasti rokotettujen läheisyydessä. Missä kaupungissa otat vastaan?
Torniossa. Tervetuloa. Jaamme foliohattuja sisäänkäynnissä ja olemme täysin 5g-vapaa kampaamo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yksityisasiat ei kuulu muille.Sittenhän olet vaan valehtelija
Ja sinunkaltaisten muiden yksityisyyttä loukkaavien muka-ihmisten takia tavalliset ihmiset joutuu valehtelemaan ettei joutuisi lynkatuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinunkaltaisten muiden yksityisyyttä loukkaavien muka-ihmisten takia tavalliset ihmiset joutuu valehtelemaan ettei joutuisi lynkatuiksi.
Likainen valehtelija. Seiso vaan suorana aatteesi puolesta älä valehtele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua joutua lynkatuksi, niin otat rokotteen.
Jos et ota rokotetta, niin valitset itse ryhtyä lynkkauksen kohteeksi.
Valehtelu ei ole ratkaisu vaan rokotteen ottaminen.
Ei kai joku rokottamaton oikeasti kuvittele, että saisi kiitosta pandemian ylläpitämisestä!
Anyone?