Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa asioida rokottamattoman asiakaspalvelijan kanssa?

Vierailija
01.08.2021 |

Paikallisessa fb-puskaradiossa etsittiin rokottamatonta kampaajaa. Miten jonkun muun rokotus voisi vaikuttaa lähikontaktissakaan kehenkään muuhun?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan yks lysti onko rokotettu vai ei. Omilta työntekijöiltä en IKINÄ vaatis rokotteen ottoa. Järki pitää olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun jossain spekuloitiin että se rokotettu levittäisi sitä piikkiproteiinia tms.

Jos on lähikontaktissa rokotetun kanssa rokottamattomalle tulisi jotain häiriöitä tai jotain.

Tiedä häntä.

Vierailija
4/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkää saavansa tartunnan oireettomalta kampaajalta? Eikö se niin ollut, että rokotettu voi myös tartuttaa tautia eteenpäin oireettomana/lieväoireisena vai miten se nykyään on?

Vierailija
5/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi olla ihan vain ideologinen. Tai sitten tosiaan pelkää rokotetun kampaajan levittävän piikkiproteiineja. 

Vierailija
6/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tehnyt ihmisistä hulluja. Toiset pelkää tautia, toiset rokotetta ja ehkä 20% suhtautuu asioihin järjellä...

Vierailija
7/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen piikkiproteiini ja mitä se aiheuttaisi?

Vierailija
8/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni vuosi, että löysin maskia käyttävän kampaajan. Rokotuksesta en edes kysynyt. Luultavasti rokotetulle kampaajalle riittäisi kyllä asiakkaita.

Vierailija
9/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen piikkiproteiini ja mitä se aiheuttaisi?

Vähän kuin pienin rautanaula ja alkaa kakkia pieniä rautanauloja.

Vierailija
10/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se rokote estä levittämistä, niin aivan sama. Ainoa mikä vaikuttaa on se, ettei se saisi yskiä toisia päin.

Vierailija
11/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uteliaat asiakkaat kyselee mun rokotustani, mä kerron ottaneeni sen...en ole.

Mun yksityisasiat ei kuulu muille.

Vierailija
12/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni vuosi, että löysin maskia käyttävän kampaajan. Rokotuksesta en edes kysynyt. Luultavasti rokotetulle kampaajalle riittäisi kyllä asiakkaita.

Se rokotettu kampaaja voi tartuttaa myös. Ja mistäs tiedät kenenkin kampaajan elämäntyylin? Joku rokotettu joka hilluu isoissa väkijoukoissa, festareilla, ravintoloissa... Ja joku rokottamaton introvertti, joka viettää rauhallista elämää tavaten toki läheisiä. Jotain järkeä nyt oikeasti. 

Vierailija
13/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole ottanut rokotteita! Hyvä! Etsin rokottamatonta kampaajaa. Reagoin nimittäin voimakkaasti rokotettujen läheisyydessä. Missä kaupungissa otat vastaan?

Vierailija
14/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun uteliaat asiakkaat kyselee mun rokotustani, mä kerron ottaneeni sen...en ole.

Sittenhän olet vaan valehtelija

Vierailija
15/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhöt alkavat jengiytyä. Tämä on huolestuttavaa.

Vierailija
16/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole ottanut rokotteita! Hyvä! Etsin rokottamatonta kampaajaa. Reagoin nimittäin voimakkaasti rokotettujen läheisyydessä. Missä kaupungissa otat vastaan?

Torniossa. Tervetuloa. Jaamme foliohattuja sisäänkäynnissä ja olemme täysin 5g-vapaa kampaamo.

Vierailija
17/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinunkaltaisten muiden yksityisyyttä loukkaavien muka-ihmisten takia tavalliset ihmiset joutuu valehtelemaan ettei joutuisi lynkatuiksi.

Vierailija
18/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinunkaltaisten muiden yksityisyyttä loukkaavien muka-ihmisten takia tavalliset ihmiset joutuu valehtelemaan ettei joutuisi lynkatuiksi.

Likainen valehtelija. Seiso vaan suorana aatteesi puolesta älä valehtele

Vierailija
19/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua joutua lynkatuksi, niin otat rokotteen.

Jos et ota rokotetta, niin valitset itse ryhtyä lynkkauksen kohteeksi.

Valehtelu ei ole ratkaisu vaan rokotteen ottaminen.

Vierailija
20/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku rokottamaton oikeasti kuvittele, että saisi kiitosta pandemian ylläpitämisestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän