Ystävän kaverin kommentointi satutti
Sain toisen lapsen muutama kuukausi sitten. Näin ystävääni vaunukävelyllä ja hänen kaveri tuli vastaan. Ruvettiin juttelemaan perhe-elämästä ja ystävän kaveri sanoi heittona kuinka hänestä naiset jotka saa lapsia useammalle miehelle on noloja ja epäonnistujia.
Tämä vauva on mieheni kanssa ensimmäinen, 5v esikoinen aiemmasta parisuhteesta. Ystäväni kaveri ei tätä tiennyt ja ystäväni koitti nopeasti vaihtaa puheenaihetta kun näki mieleni pahoittuneen.
Mitä te mietitte siitä jos lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle? Oliko ystäväni kaveri ainoa ajatustensa kanssa?
Kommentit (31)
No mitä itse mietit miehestä, jolla 2 naista yhtäaikaa raskaana (kuukauden ero la) ja seurustelee kolmannen kanssa.
Mitä mietit neljännestä naisesta joka itkee tämän miehen perään.
Tälläinenkin tosielämän forrester tullut vuosien varrella vastaan. Ja näitä kai tuolla kommentilla yleensä tarkoitetaan.
Monet ajattelevat noin, mutta älä välitä siitä.
Ihmiset näkevät asiat hyvin eri tavoin.
Kannattaisi ehkä jättää tommonen torvi totuuden.
Ihan ok, että naisella on lapsia useamman miehen kanssa, koska nainen kuitenkin niistä kaikista huolehtii, kasvattaa ja rakastaa. Nolompaa on mies, jolla on lapsia useamman naisen kanssa, kun harvoin mies niistä kykenee/välittää huolehtia, kasvattaa, rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkä jättää tommonen torvi totuuden.
Miten hän voi jättää ystävänsä kaverin?
Kolmelle eri miehelle tehdyt lapset on kyllä jo noloa ja selkeä white trash merkki mutta kahdelle miehelle tehdyt lapset ehkä jotenkin ymmärrettävissä. Ei sekään tietenkään ole yhtä hyvä kuin se että lapsilla olisi sama isä eikä elettäisi sitä uusperhehelvettiä. Tiedän että tosi monella tuttavapiirissäni myös on ensimmäinen ajatus että miksi joka miehelle pitää tehdä se lapsi, eikö suhde ole muka oikea jos siitä ei ole syntynyt lasta. En tietenkään sano tätä koskaan ääneen kenellekään.
Ei tarvitse ääneen sanoa, mutta kyllä moni on tuota mieltä. Se pitää vain hyväksyä jos on sinut oman valintansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoiset on puheenaiheet vaunulenkillä sattumalta paikalle tulleen tuntemattoman kanssa.
Aasinsiltana tuli tuo kommentti kaiketi kun juteltiin tv-sarjoista joista yksi esiin hänen nostama oli Toisenlaiset äidit-sarja mitä tosin itse en ole katsonut
-ap
Tinder laulaa ja koronavauvoja lisää
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi tuon kaverin ihan kaikkea ääneen sanoa mitä päässä liikkuu. Aina löytyy joku jonka mielestä lapset pitää tehdä vain yhden ihmisen kanssa, siitä sinun on siis turha mieltäsi pahoittaa. Eri asia laukoa tuollaisia ääneen. Olet tehnyt oman valintasi, toivottavasti olet sinut sen kanssa.
Uusperhearki raskaampaa mutta kiitollinen molemmista lapsista ja nykyisestä kumppanista
-ap
Itse en halunnut lapsia monen miehen kanssa, joten minulla on vain yksi lapsi. En myöskään ottaisi miestä jolla on lapsia enemmän kuin yhden naisen kanssa, ja näin miehelläni onkin.
Ei mulla ole mitään mielipidettä muiden sikiämisestä, mutta ihmettelen miksi minun valintani ja tyylini elää loukkaa joskus toisia, kun eihän minuakaan loukkaa se että he ovat lisääntyneet useamman kanssa.
En siis mitenkään mainosta asiaa, mutta muutamia kertoja on tullut puheeksi ihan muuta kautta, kun esim on kysytty että meinaammeko mieheni kanssa tehdä lapsia, ja kun olen vastannut kieltävästi, niin on tullut sitten keskustelua aiheesta.