Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli antanut ottaa 10 vuotiaan mäkistä jääkahvia

Vierailija
01.08.2021 |

10 vuotias ei tykkää kahvista olen joskus antanut maistaa ja niin sen pitäisikin olla mutta ei, kun mies antaa lapselle kahvia jossa on kinuskikastiketta ja sokeria hirveästi. Tottakai se kelpaa. Mies ei tunnu tajuavan kahvin haittoja

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Vierailija
2/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on i d i o o t t i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin kahvin juonnin varmaan jo 9v. Tosin vain sukulaisilla kyläillessä ja yleensä join mustana, kun aikuisetkin. Ei minusta silti pitään kahvinarkkia tullut. Tai muutenkaan kovin sairasta yksilöä.

Vierailija
4/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhhh hohh, taisi lapsi nyt mennä pilalle, ja hampaat hajota kokonaan. 

Tuliko sille myös riippuvuus siihen. Ja kinuaa nyt rahaa siihen, teille talous kuralle ja konkurssi ja kodista ulos?

Voi kurja mikä kierre.

Vierailija
5/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaalla jo oma mäkkäri? Nuorena vitsa väännettävä. Arvostan!

Vierailija
6/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Kyllä on törkeä teko.Miehelle välittömästi moro ja näkemiin.

Vierailija
7/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmiset on kauhuissaan, kun lapset kiskovat energiajuomia. Mistähän se esimerkki tulee vetää kofeiinia.

Vierailija
8/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin kahvin juonnin varmaan jo 9v. Tosin vain sukulaisilla kyläillessä ja yleensä join mustana, kun aikuisetkin. Ei minusta silti pitään kahvinarkkia tullut. Tai muutenkaan kovin sairasta yksilöä.

Minä aloitin kahvin juonnin 4-vuotiaana. Mustaa kahvia kupillinen kuten aikuisetkin juovat.

Sitä oli aamiaiseksi 6.45 ranskanleivän kanssa  jossa oli paksu kerros voita päällä. Sillä mentiin päiväkotiin ja siellä oli kaurapuuroa jatkoksi klo 7.15, joka ei oikein maistunut kun olin syönyt sen ranskiksen palan jo.

Olin tosi väsynyt aamuisin, koska olin äidin selän takaa katsonut Payton Placea iltamyöhällä. Kahvi herätteli jonku verran ja vähensi kiukuttelua ja itkupotkuraivareita.

Vierailija
9/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rt5yrtyrt kirjoitti:

Millaista on mäkinen jääkahvi?

Mäkistä = McDonaldsista

Vierailija
10/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä taas ! Olen juonut kahvia noin 6vuotiaasta, en tietenkään tuolloin kannu kaupalla. Vähän päälle 10vuotiaasta ilman sokeria. Hyvää oli myös vaarin kaffeplöröön kastettu sokeripala. Saa kauhistua, ei tullut alkoholistia ja lapseni ei liene ikinä juonut kokonaista kupillistakaan vaikka vanhemmat kittaavat monta päivässä.

Ei ihme, jos on stressaavaa kun on lapsia kun ihan itse tehdään ongelmia jos oikeita ei ole vrt.kenen kuuluu valmistaa kala.

Ja kaiken takana on mies

Vierailija
11/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, kahvi on portti vahvoihin huumeisiin. Lapsi löytynee viiden vuoden päästä kuolleena yliannostukseen katuojasta.

Parempi päästää lapsi päiviltään samoin tein, ennen kuin joutuu kärsimään ja ehtii myydä perheen perintö hopeat.

Vierailija
12/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhhh hohh, taisi lapsi nyt mennä pilalle, ja hampaat hajota kokonaan. 

Tuliko sille myös riippuvuus siihen. Ja kinuaa nyt rahaa siihen, teille talous kuralle ja konkurssi ja kodista ulos?

Voi kurja mikä kierre.

Kofeiini on oikeasti aivoihin vaikuttava aine ja kasvavalla lapsella erityisen haitallinen. Kofeiini aiheuttaa riippuvuutta ja lasten ei tule juoda kahvia. Se, miksi piti tehdä tällainen aloitus, eikä vain sanoa lapsen isälle, että ei toimi näin ensi kerralla on taas toinen asia.

Vierailija
13/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä taas ! Olen juonut kahvia noin 6vuotiaasta, en tietenkään tuolloin kannu kaupalla. Vähän päälle 10vuotiaasta ilman sokeria. Hyvää oli myös vaarin kaffeplöröön kastettu sokeripala. Saa kauhistua, ei tullut alkoholistia ja lapseni ei liene ikinä juonut kokonaista kupillistakaan vaikka vanhemmat kittaavat monta päivässä.

Ei ihme, jos on stressaavaa kun on lapsia kun ihan itse tehdään ongelmia jos oikeita ei ole vrt.kenen kuuluu valmistaa kala.

Ja kaiken takana on mies

Koulut jäi ainakin käymättä oikeinkirjoituksesta päätellen, joten välttäkää kofeiinia lapsella

Vierailija
14/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä ikäluokkaa jolle juotettiin kahvia jo nelivuotiaana, jollei aiemminkin. Tehtiin kahvimössöjä pullalla ja pipareilla.

Ei ole mitään vikaa vikaa vikaa... No tänäänkin on jäänyt päivän ainoa kahvi juomatta.

Vierailija
15/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rt5yrtyrt kirjoitti:

Millaista on mäkinen jääkahvi?

Ja vielä kymmenvuotiaan sellainen?

Vierailija
16/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ulina alkoi kommenteissa. Nää on näitä jotka eivät saa illalla nukuttua, ja valvovat myöhään. Kahvista se ei kuitenkaan johdu, vaikka sitä menee mukikaupalla aamusta iltaan.

Vierailija
17/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sitä ikäluokkaa jolle juotettiin kahvia jo nelivuotiaana, jollei aiemminkin. Tehtiin kahvimössöjä pullalla ja pipareilla.

Ei ole mitään vikaa vikaa vikaa... No tänäänkin on jäänyt päivän ainoa kahvi juomatta.

Eikö tuota sitten nykyään muka tehdä? Olen parikymppinen, mutta juonut kahvia myös ihan lapsesta saakka.

Vierailija
18/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join kahvia jo alle kouluikäisenä mummolan kahvipöydässä ja aivan kunnon ihminen minusta kasvoi. Ihmeellistä kun kahvi on nykylapsille myrkkyä. Toki kohtuus kaikessa.

Vierailija
19/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en aloittanut ja kaikki vanhat sukulaistädit olivat pöyristyneitä tästä nirppanokkaisuudesta varmaan siitä lähtien kun olin noin 4 v.

Vierailija
20/30 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se kahvi silloin mulla ainakin pärähti ihan päähän kun sitä aloin juomaan juuri 10v. Join juuri kaupan jääkahveja paljon tavallisen kahvin lisäksi. Samalla tavalla pärähti piri sitten päähän 18v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän