Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku, jolla karppaus ei ole toiminut?

Vierailija
27.08.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pastaa ja riisiä, ja jopa sitä kamalaa perunaa! Punaista lihaa en juurikaan syö, enkä kovin paljon maitotuotteita. Tämä systeemi toimii minulla, olo on mitä mainioin ja painokin pysyy kurissa (167cm/57kg).

Vierailija
2/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole viitsineet vain etsiä itselle sopivaa versiota. Karppausta on niin monenlaista kuten on myös meitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niin paljon pastasta, riisistä ja perunasta, muun muassa. Enkä halua mitään sellaista dieettiä ja elämäntapaa aloittaa mistä tiedän lipsuvani. En halua koko ikääni olla syömättä noita.

Vierailija
4/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä hihhulointia joillakin tuo karppaus, tulee ihan jotkut uskoaan tuputtavat välillä mieleen. Ei karppaus ole KAIKILLE oikeanlainen " elämäntyyli" . Minä ainakin syön sitä mistä pidän, eli ruisleipää menee ihan helvetisti ;) En kyllä taatusti ota ruisleivän tai pastan syömisestä yhtään stressiä...

Vierailija
5/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii kohtuulliset hiilihydraatit. Sokeria en syö ollenkaan nytkään, makeutan hunajalla tms. Syön TÄYSJYVÄ pastoja ja riisejä, perunaa vain minimaalisesti. Paljon kasviksia ja en pelkää käyttää oliiviöljyä tai voita. Joskus TÄYSJYVÄ leipää, vaikka uotilan limppua.

Hyvin menee, mutta pitää tosiaan löytää itselle sopiva vaihtoehto.

Vierailija
6/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikunnanohjaaja, ylipainoa ei ole. Tuo ruokavalio kertakaikkiaan poltti minut loppuun, vedän useita jumppia päivässä plus ratsastan ja lenkkeilen ihan vapaa-ajallakin. Nykyisin ruokavalioni koostuu pääasiallisesti protskusta, hyvistä hiilareista ja vähästä rasvasta. Olo on mahtava ja energinen jälleen. Rasvaprosenttini on 16.

Vierailija
7/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika orjallisesti olin. Hyviä puolia oli pirteys ja energisyys. Ei tullut heikotusnälkiä. Huonoja puolia; paino laski alkuun reilusti, sitten tuli takaisin aika lailla (nesteitä), vartalon " painopiste" muuttui, vyötärö ei hoikentunut, päinvastoin, mutta reidet hoikentui. Hikiiikunta oli raskasta, pumppu hakkasi kovaa. Väkisin tuli sellainen olo, että se rasva kertyy verisuonten seinämiin ja sisäelinten päälle, ja ikäänkuin päärynävartalosta tulee omppuvartalo. Mutta uusiksi voisin kokeilla joskus, ainakin silloin kun ei liikuntakausi päällä.

Vierailija
8/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nani, luin kaksi kirjaa ja niiden oppien pohjalta tein ruokakokonaisuuteni. Kasvisten määrä oli mukava, sen olen pitänyt jatkossakin.

Vierailija
9/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen edelleen hiilihydraattitietoinen ja pääsin eroon karkkiriippuvuudestani.

Vierailija
10/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itselleni sen toimivan version ja se on jotain muuta kuin karppaus. Tietysti kaikkia terveellisesti syöviä voi väittää hyväkarpeiksi.

Vierailija
11/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön hiilarieta, mutta enimmäkseen täysjyvää + sokerin käyttö on kymmenesosa alkuperäisestä kulutuksestani.