Synttärilahja
Sain siskoltani synttärilahjaksi tarot ennustuksen. Mulle oli varattu aika vastaanotolle.
Vähän jännitti. Ennustaja oli mukava, vähän vanhempi nainen. Hän aloitti korttien sekoittelun ja rauhoitteli mua puhumalla siinä niitä näitä. Sitten hän levitti korttinsa pöytään ja katseli niitä hetken. Yllättävää oli se, että hän tiesi minusta hyvin luonteeni ja elämäntilanteeni. Hän myös kertoi näkevänsä minulle kaksi miestä joiden välillä valitsen kumpi jää. Sanoi että olen menettänyt läheisen miehen, en kertonut hänelle mitään mistään vaan nyökkäilin vaan. Veljeni teki itsemurhan keväällä. Olin ihmiessäni, kuin osasi nähdä mun asioihin niin hyvin. Kysyin siskolta oliko kertonut etukäteen mitään ja ei ollut. Mulla on kaksi poikakaveria ja naurattaa kun tiesi sen, et pitää valita. Onko muilla käynyt näin, et ennustaja näkee noin hyvin?
Kommentit (5)
Voi kiitos! Laitankin heti sähköpostia.
Jee sainpa nopeasti ajan, soitan tänään! Kiitti vielä kun laitoit tämän, tuli tarpeeseen.
Tarvisin hyvän ennustajan tähän nyt. Kuka oli tämä näkijä ja missäpäin? Saako puhelimitse yhteyden?