Mies rikkoi silmälasini. Kumman syy?
Menin illalla nukkumaan ja nukahdin niin nopeasti, että en ilmeisesti ehtinyt laittaa silmälasejani yöpöydälle, vaan ne putosivat kädestäni sängylle. Mies tuli myöhemmin nukkumaan ja hajotti lasini rysäyttämällä takapuolensa niiden päälle. Oliko syy minussa vai miehessä, jos olisi pakko valita toinen?
Kommentit (29)
Sinussa.
Silmälaseja ei koskaan laiteta pinnalle johon tarkoitus istuutua.
Oma vikasi kun olet miehen huolinut. Koku toinen ei välttämättä olisi rikkonut.
Miten miehesi pitäisi mielestäsi toimia tuollaiset vahingot välttääkseen? Tutkia sänky joka ilta taskulampun kanssa silmälasien varalta?
Vierailija kirjoitti:
Oma vikasi kun olet miehen huolinut. Koku toinen ei välttämättä olisi rikkonut.
*joku
Sinun syysi. Ei voi olettaa että miehesi perkaisi koko sängyn ennen sinne tuloa vain siksi että olet saattanut vahingossa tiputtaa sinne jotain sellaista joka ei kuulu sinne.
Sun vika tietenkin, itse pitää huolehtia, ettei jätä lasejaan paikkaan, jossa ne voi mennä rikki. Ei voi olettaa, että mies aina tarkistaisi sängyn oletko jättänyt sinne jotain rikkoutuvaa, joka ei sinne kuulu.
Mitäs läksit ottamaan rillit pois. Olisit nukkunut rillit päässä, sika
Vierailija kirjoitti:
Silmälasien vika. Mitäs olivat siinä.
Sinä taidat olla oikeassa tässä, saakelin lasit minkä tekivät.
Ap
ertte kirjoitti:
Mitäs läksit ottamaan rillit pois. Olisit nukkunut rillit päässä, sika
Totta tämäkin. Oli aika uhkarohkea ja ylimitoitettu veto ruveta poistamaan laseja päästä.
Ap
Oma vikasi. Itse olen rikkonut vastaavalla tavalla lasit sillä erotuksella, että rysähin itse päälle.
Se oli sinun ja miehesi vahinko, ei kenenkään syy. Vakuutus korvaa jos teillä sellainen on.
Kuulostaa rasittavalta, että vahingon sattuessa olennaisinta on syyllisen etsiminen. Kai sulla on kotivakuutus joka vahingon korvaa?
Sinussa.